Zo, ik zal hier ook weer even een kleine update schrijven. Met mij gaat het heel goed en met mijn borsten ook! De littekens zijn nog een beetje bobbelig en hard dus ik wacht geduldig. Ook heb ik een stukje hechting over wat niet weggaat, als ik eraan trek zit het muurvast dus ik laat het maar me rust.
Ik wil weer lekker gaan sporten en ben afgelopen weekend even naar een hardloopbestendige sportbh gegaan en ben geslaagd! Kon het toch niet laten om meteen maar even wat te passen en heb wat hulp gevraagd aan de dame uit de winkel. Ik had eerst een A70 gepakt maar die was echt veel te klein, mijn borsten zijn te breed. In ieder geval veel anders dan vroeger. B70 paste wel maar drukte mijn borst plat aan de bovenrand, kreeg een soort van dubbele borst, hij sneed een beetje. Toen moest ik van de dame een C70 proberen en die zat perfect! Echt heel vreemd want zo groot ogen ze helemaal niet.
Ik heb het setje gekocht maar ga nog niet meteen een hele nieuwe ondergoedgarderobe kopen. Ik wil de komende tijd ff lekker gaan hardlopen en weer wat afslanken, en ik heb geen idee of ik dan ook weer af ga vallen bij mijn borsten. Ik vermoed van wel! Nog maar even aankijken dus
Liefs!