BOEK: GEINE TIEËD MIEËR

Plaats berichten of discussieer mee.
Monique MKS

Ongelezen bericht 16 mei 2023 13:10

BOEK: GEINE TIEËD MIEËR

Een lotgenoot schreef een boek over haar eigen ervaringen plus veel waardevolle tips.https://sites.google.com/view/mijnleven ... ten/welkom

Samenvatting

Chronisch ziek door borstimplantaten

Ik ben chronisch ziek geworden en daar zal ik mee moeten leren leven. Nooit uitgerust wakker worden, mits ik überhaupt kan slapen. Mezelf nooit meer fit en energiek voelen. Voor altijd grenzen moeten bewaken en leven met een energiebeperking, met medicatie inname enzovoort.
Ten opzichte van jaren geleden is mijn situatie wel iets verbeterd. Dit heb ik vooral te danken aan mezelf.

Door assertief te zijn, doorzettingsvermogen te tonen en kritische vragen te blijven stellen.
Ook door het voorbereiden en opnemen van gesprekken met dokters, het lezen van wetenschappelijke artikelen en van ervaringen van medepatiënten en het verdiepen in de betekenis van verschillende bloedwaardes.

Als ik alleen naar mijn behandelend artsen had moeten luisteren en hen zomaar had vertrouwd op hun blauwe ogen, dan was het veel slechter met me afgelopen. Dan had er in plaats van de marginale vooruitgang welke ik heb geboekt, een achteruitgang plaatsgevonden. Dan was namelijk het vitamine B12 opnameprobleem veel te laat ontdekt met alle gevolgen van dien. Ook zou de relatie met de borstimplantaten niet of veel later pas aan het licht zijn gekomen, waardoor ik er nog jaren mee rond was blijven lopen, wat voor nog meer schade en ziektes had kunnen zorgen. Ik heb achteraf gezien enorme spijt dat ik ooit borstimplantaten heb laten plaatsen!

Dit boekje informeert je over de psychische en lichamelijke klachten en ziektes welke er kunnen ontstaan door de borstimplantaten. Het geeft je handvatten en tips op medisch vlak, maar ook op psychisch en sociaal gebied, zodat je wellicht verder kunt komen in je proces. Daarnaast biedt het informatie over hoe je kunt komen tot een zo goed mogelijk herstel.

Wacht niet te lang met het ondernemen van actie indien je klachten bemerkt bij jezelf.
In mijn geval had ik geen tijd meer over. Mijn lichaam was helemaal op.
Mijn immuunsysteem sloeg op hol en ik moest snel geopereerd worden. Ik had dus ‘geine tieeëd mieeër’, wat betekent: ‘geen tijd meer’. De titel van dit boekje is dubbelzinnig.
Na de explantatie blijft er geen of minder borst oftewel tiet over

Voor wie is het boek bestemd?

Het boekje is bestemd voor alle vrouwen die borstimplantaten hebben en voor alle vrouwen die borstimplantaten overwegen.
Ik hoop zoveel mogelijk vrouwen te kunnen bereiken om hen te behoeden voor de keuze om borstimplantaten te nemen. Borstimplantaten kunnen uiteindelijk jouw leven voor altijd letterlijk verzieken als je pech hebt.
Voor de dames die klachten ondervinden en nog zoekende zijn naar antwoorden, hoop ik dat dit boekje hen op weg helpt bij het vinden van de juiste diagnoses en/of om te komen tot een zo goed mogelijk herstel!
Het is verder bestemd voor eenieder die geïnteresseerd is in het welbevinden van vrouwen met borstimplantaten en/of geïnteresseerd is in het onderwerp.

Wens

Mijn wens is dat er in de toekomst eerlijke voorlichting zal gaan plaatsvinden over het risico van borstimplantaten. Ik hoop dat het plaatsen van borstimplantaten hierdoor drastisch zal gaan afnemen, zodat voorkomen wordt dat vrouwen ziek worden en eveneens de zware last voor hun dierbaren bespaard zal blijven!

Veel liefs, alle goeds en veel succes gewenst!

-Helen-
Helen.png
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Pia

Ongelezen bericht 22 mei 2023 00:24

Wat goed dat ze dat boek schreef.

Ik had zelf ook een boek willen schrijven, maar dat is niet eens nodig. Ik vond in mijn eigen kast het boek
Fuck Beauty van Nunu Kaller. Waarom het verlangen naar perfecte schoonheid ons ongelukkig maakt en wat we er tegen kunnen doen.
Heb het uit de kringloop en moet het nog lezen.

Het was zo fijn geweest, als iemand dit tegen me had gezegd voordat ik die stomme afspraak met een stomme chirurg maakte voor die stomme siliconen ondingen.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Plaats reactie

Terug naar “Media”