Explantatie Keira en lipofilling door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's.
meisie

Ongelezen bericht 22 mar 2013 17:08

Marjon, kan het ook zijn dat dit te maken heeft met de operatie en het ontgiften???

Uhh... ik roep maar wat :oops:
Maar omdat het vaker voorkomt dat klachten na 2 tot 3 weken erger worden...

groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
esart88

Ongelezen bericht 22 mar 2013 17:11

Okee Keira dan weet ik dus dat ik ze ook onder de spier heb!
Dus voor bv en na explantatie extra pijnlijk begrijp ik dat goed?

We wachten af of de verzekering betaald en anders geen nood aan de man ik kan het gelukkig ook betalen.

lfs es
meisie

Ongelezen bericht 22 mar 2013 17:56

esart88 schreef: Dus voor bv en na explantatie extra pijnlijk begrijp ik dat goed?
Maak je daar nu nog niet teveel zorgen over Es! Ik had ze ook onder spier, zoals meer hier, en ook al is het meer klussen voor de operateur om ze er netjes uit te krijgen, het is véél minder pijnlijk dan toen ze er ín kwamen :lol:
Het is mij zó mee gevallen want ik had op de pijn en beperkingen gerekend van de borstvergroting destijds. En de pillen tegen de pijn doen ook goed hun werk ;)

Meisie =liefs=
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Keira

Ongelezen bericht 22 mar 2013 18:09

Helemaal waar wat meisie zegt. Explantatie is veel minder pijnlijk dan implantatie onder de spier. Ze heeft mijn spier gerepareerd en dat voel ik wel, spieren zijn hard en heel gevoelig. Maar niet te vergelijken met de vergroting, dat deed echt veel meer pijn. Ik heb onderhand meer pijn aan mijn dijbenen vanwege de liposuctie. Ik had vandaag even een blik geworpen en wat zijn die bont en blauw zeg!

Marjon, wat vervelend van de uitslag en de jeuk. Kan het inderdaad niet door het ontgiften komen dat de symptomen erger worden een tijdje? Ik hoop dat het snel wegtrekt of dat je er iets tegen kringt wat helpt.

Liefs!
Francien

Ongelezen bericht 22 mar 2013 19:39

Het lijkt wel een allergie Marjon...zou het iets te maken kunnen hebben met de desinfectie-vloeistoffen??

Het doet amper pijn Es, wat mijn voorgangsters al zeiden: het is peanuts vergeleken met de vergroting achter de spier. Het is verrassend minder pijnlijk! Zelfs met lift!!

Ik heb welgeteld twee keer een pijnstiller geslikt...vandaag nog helemaal niks, het gaat prima, het jeukt alleen!
vanda

Ongelezen bericht 24 mar 2013 12:03

wat raar, ik krijg helemaal geen melding van jullie berichtjes in mijn outlook...vreemd. Bij toeval dat ik ze nu lees..ja, meisie, zat ook al te denken aan dat het van de ontgifting komt. Ik heb sinds eergister een antihistamine tablet bij de apotheek gekocht. Scheelt wel in de jeuk, maar weet natuurlijk niet of dit de oplossing is. Vergeten jullie nooit eens een dosis chlorella in te nemen? Ik moet er steeds op letten om die 18 tabletjes dagelijks voor de maaltijd te slikken...gaat redelijk goed, op een enkele keer na, dan vergeet ik het. Oh en Es, ik sluit me aan bij de medespreeksters hier...de explantatie is niet te vergelijken met de bv onder de borstspier. Maak je niet druk...ondanks dat ze 3 uur aan het snijden is geweest, voel ik me prima. Nu na ruim 2 weken kan ik alles weer (bijna...).
esart88

Ongelezen bericht 24 mar 2013 12:17

Hai meiden ik heb een behoorlijke hoge pijngrens dus ik zie absoluut niet tegen de pijn op,ik kan me nog wel herrinneren dat ik net na de bv overeind wilde komen en dat dat wel ff heavy was maar ach na een bv en twee bevallingen zie je toch nergens meer tegen op :D
Ik maak me eigenlijk meer druk om hoe die dingen eruit zien als ik uiteindelijk verlost wordt...maar ook dit moet ik over me heen laten komen en het nemen zoals het is..

Fijn dat de jeuk wat minder is Marjon!

En bedankt voor jullie bemoedigende woorden! -love-
Keira

Ongelezen bericht 24 mar 2013 13:53

Hai Es,
Ik zou me inderdaad niet druk maken om de pijn. Ik heb nog geen kinderen en dus nog nooit een bevalling meegemaakt maar ik denk dat je dit makkelijker aan gaat kunnen na twee kids!
Het enige is inderdaad dat je benieuwd bent wat er nu daarbinnen gebeurt en hoe die dingen eruit zullen komen. Ik had ze nog niet lang en ze waren nog heel en er had nog geen zweten plaatsgevonden, maar ik was toch wel heel opgelucht om te horen dat dat zo was. Al voel ik me soms zo'n idioot ondat er eigenlijk niks aan de hand was bij mij, maar als ik dit forum niet had gezien had ik misschien pas heeeel veel jaren later de moed gehad er wat aan te doen. Wie weet waren ze dan wel gaan zweten enzo.
Probeer het over je heen te laten komen en kijk vanaf daar weer verder. Je bent er in ieder geval op voorbereid. En je bent nu snel op de goede weg!

Marjon, hopelijk is het wat minder met de jeuk en blijft ht nu zo!
Hoe lang duurt ontgiften eigenlijk? Of is dat proces bij iedereen anders?
Francien

Ongelezen bericht 24 mar 2013 19:16

Hey Keira, en ook anderen...is het zo dat je altijd moet ontgiften? Mijn prothesen hadden wel wat gezweet, maar ik ben er niet ziek van geworden.
Wel slik ik nu af en toe wat chlorella (baat het niet dan schaadt het niet,), maar is het voor mensen die niet ziek geworden zijn ook nodig?

Ik voel me hartstikke gezond!

Nou moet er natuurlijk ook wat narcose uit mijn lijf nog, maar ik drink groene ijsthee, slik vitaminen en dus ook chlorella!
vanda

Ongelezen bericht 24 mar 2013 19:51

francien, dat vraag ik me dus ook af. ik slik trouw mijn maximale dosis chlorella, maar ik voel geen verschil met daarvoor. toch heb ik weer een fles aangeschaft en ben die wel van plan geheel op te gebruiken. kappel zei dat 2 weken geen effect had, dus...reken ik maar in maanden. Ik voel me ook goed (op mijn jeuk na dan). wat betreft die narcose...dit middel breekt erg snel af in het lichaam, zelfs al na enkele uren. Ik had er totaal geen last van en ben ook niet extra moe van, in tegenstelling tot 14 jaar terug bij mijn bv. Ik houd me dus maar even aan datgene wat ze in dit forum zeggen en slik voorlopig nog even de chlorella. Is trouwens prima voor je lichaam, ben ook van plan het als voedingssuplement te gebruiken , maar dan in mindere dosis (trouwens...beetje onsmakelijk misschien, maar mijn ontlasting is sinds ik dit slik wel erg groen.... :( )
Francien

Ongelezen bericht 25 mar 2013 08:43

Hahahaha, Vanda, dat heb ik dus ook!!
In het begin raakte ik er ook van verstopt (dat was nog voor de operatie hoor), maar toen ben ik gaan minderen en nu is het goed.
Maar ik slik ze dus wel onder het mom van "baat het niet dan schaadt het niet", en ik geloof ook wel dat het gezonde pilletjes zijn! Op een of andere manier vind ik ze nog lekker smaken ook (beetje spinazie-achtig??) en het schijnt dat je er een frisse adem van krijgt! :)
Keira

Ongelezen bericht 09 apr 2013 20:24

Zo, ik zal hier ook weer even een kleine update schrijven. Met mij gaat het heel goed en met mijn borsten ook! De littekens zijn nog een beetje bobbelig en hard dus ik wacht geduldig. Ook heb ik een stukje hechting over wat niet weggaat, als ik eraan trek zit het muurvast dus ik laat het maar me rust.

Ik wil weer lekker gaan sporten en ben afgelopen weekend even naar een hardloopbestendige sportbh gegaan en ben geslaagd! Kon het toch niet laten om meteen maar even wat te passen en heb wat hulp gevraagd aan de dame uit de winkel. Ik had eerst een A70 gepakt maar die was echt veel te klein, mijn borsten zijn te breed. In ieder geval veel anders dan vroeger. B70 paste wel maar drukte mijn borst plat aan de bovenrand, kreeg een soort van dubbele borst, hij sneed een beetje. Toen moest ik van de dame een C70 proberen en die zat perfect! Echt heel vreemd want zo groot ogen ze helemaal niet.
Ik heb het setje gekocht maar ga nog niet meteen een hele nieuwe ondergoedgarderobe kopen. Ik wil de komende tijd ff lekker gaan hardlopen en weer wat afslanken, en ik heb geen idee of ik dan ook weer af ga vallen bij mijn borsten. Ik vermoed van wel! Nog maar even aankijken dus :)

Liefs!
Francien

Ongelezen bericht 09 apr 2013 20:50

Cool, een C!!!

Maar jij hoeft toch helemaal niet af te vallen Keira??
Keira

Ongelezen bericht 09 apr 2013 21:01

Ik ga er even vanuit dat deze bh klein valt hoor ;)
Sportbh is B70 en ik denk dat dat mijn maat blijft. Tot nu toe is er nog geen vet afgebroken door mijn lichaam heb ik het idee en we zijn nu op 3 weken. Volgens dr. Kappel was het na 4 weken wel definitief te zeggen dat het niet meer afgebroken wordt. Vrijdag ga ik voor de laatste controle, kan ik meteen even naar de hechting vragen. Zijn jouw hechtigen al weg?

En ik ga niet dieeten ofzo hoor! Maar ik sportte eerst veel en nu een tijd niet en dat merk ik enorm in het geen conditie hebben en mijn broeken zitten net niet lekker meer, te strak. Het scheelt zo'n twee kilo met een half jaar geleden. Maar ik heb er voor de balen van dat mijn conditie zo slecht is. Kantoorbaan he :(
Francien

Ongelezen bericht 09 apr 2013 21:14

Ik heb ook een hechtinkje Keira, die steekt boven mijn rechtertepel uit. Ik laat 'm maar zitten, want hij moet toch een keer oplossen...

Sporten doe ik nu ook niet, daarvoor ging ik nog lekker naar de ijsbaan, dus mijn conditie zal ook wel een stuk minder zijn nu. Maar ik voel me juist veel beter, alle pijntjes in mijn spieren en gewrichten zijn helemaal weg, dat is toch bizar?
Ik loop wel veel, rennen durf ik nog niet omdat ik veel littekens heb die moeten genezen.
Loop niet te hard van stapel hoor Keira, je was al megaslank!
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”