Ik zal me even voorstellen.
Ik heb in 2006 borstimplantaten genomen. Veel klachten maar niet volledig duidelijk welke klachten van de implantaten komen. Ik wilde de implantaten in juni vorig jaar al laten verwijderen maar hoopte op een kans op vergoeding. Dus na mijn afspraak bij dr Niessen ook een afspraak gemaakt bij dr Beekman. Dr Beekman steunde mij en heeft mijn dossier besproken met dr Spit en ik ben doorgestuurd. Dr Spit steunt ook het idee dat mijn klachten deels kunnen komen door breast implant illness. Inmiddels heeft dr Niessen een verzoek tot vergoeding naar mijn zorgverzekeraar verzonden. Fingers crossed
Ik weet het zeker: de implantaten moeten eruit! En zo snel mogelijk. Maar ik vind het ook erg spannend! Niemand weet dat ik implantaten heb (behalve mijn ouders) en niemand zal me dus ook kunnen steunen na mijn operatie (zeker mijn ouders niet!!) Ik ben single en aan het daten; het lijkt me verschrikkelijk om dit met mijn toekomstige date te moeten delen. En hoe moet dat met de seks, ik hou van hard en ruig; wanneer mag hij รผberhaupt weer aan mijn borsten zitten en wanneer weer wat ruiger (ben zooooo bang dat de lipofilling verpest wordt
En dan mijn kinderwens; ik zou bij een relatie het liefst zo snel mogelijk zwanger worden. Maar ook zonder relatie denk ik aan alleenstaande mama worden!! Ik verlang zo naar een kindje, al zo lang! (Ik ben 38, bijna 39). Wat raden jullie aan, hoe lang hiermee wachten na de operatie?
Ik weet dat er veel informatie te vinden is op dit forum maar ik zie door de bomen het bos niet meer (ook hevige vermoeidheidsklachten en concentratieproblemen bemoeilijken het inlezen). Ik heb hier in juni al uren rondgestruind en ook nu weer....
Zo dankbaar voor alle moedige dames die hier foto's delenโค Dat is echt heel waardevol!!
Ik zie niet op tegen de operatie en ook niet tegen het herstel. Alleen tegen die verdomde (grote) littekens
Groetjes