Explantatie en lipofilling dr Niessen (minder goed resultaat)

Deel je ervaringen en foto's.
Zusss

Ongelezen bericht 05 okt 2020 07:04

Hi Naturel Me Again,

Wat vervelend dat er weinig of niets is overgebleven en je je littekens ziet in de spiegel. Snap heel goed dat je daar teleurgesteld over bent.

Wel fijn dat je gezondheid vooruit is gegaan. Heel belangrijk!🙏🏻

Je schrijft over je buik, is dat ook pijnlijk?
Even benieuwd naar, mag ook PB😉😉

Moedig dat je dit deelt en heel waardevol denk ik.

Liefs van mij 😘
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Essi

Ongelezen bericht 05 okt 2020 20:35

Wat fijn dat je deze eerlijke update geeft.
Het is jammer dat de lipofilling niet heeft gebracht wat je had verwacht. Fijn dat je wel heel gelukkig bent met je explantatie.
Liefs essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 okt 2020 20:57

Heb toch even je titel aangepast, omdat vrouwen recht hebben ook de andere kant te zien. Helaas pakt het niet bij iedereen hetzelfde uit. Toch kan ik je vertellen dat de 2e keer vaak beter gaat. Maar het geeft nooit garanties. Er waren 2 vrouwen die mij persoonlijk vertelden dat de 1e keer bijna geen verschil gaf, maar de 2e wel. En er was 1 vrouw (Canoli) waarbij ook de 2e keer niks uithaalde...
Maar moet er wel bij vertellen dat Canoli een lichte eetstoornis had. Dit zou invloed kunnen hebben gehad. Jezelf slecht voeden rond lipo werkt averechts...

Je bent sowieso prachtig, ik had je foto's gezien! Superslank en daar past een A gewoon prima bij hoor.
Heel veel vrouwen zouden jouw figuur willen hebben, omdat je gewoon echt mooi bent😍

😘💕💕💕
Natural me again

Ongelezen bericht 06 okt 2020 15:06

Dank je wel voor jullie reacties :) En ja, ik ben echt blij met de explantatie! Mijn mindere ervaring betreft alleen de lipofilling.

En wat lief, Luna, dank je wel. Natuurlijke prima dat je de titel van mijn topic hebt aangepast :) Ik ben benieuwd of Dr. Kappel nog iets voor me zou kunnen betekenen. Misschien dat ik gewoon eens met haar kan gaan praten, zonder direct iets te beslissen.

@Zusss, echt pijnlijk is de plek op mijn buik niet. Jij had ook een issue met je buik na de lipo, toch? Is dat beter geworden?

Het ziet er bij mij meer uit alsof dat stukje 'vergeten' is met de liposuctie. De kans dat het vocht is na 4 maanden, terwijl ik nergens anders meer vocht heb, lijkt me toch vrij klein en het voelt zacht aan (zoals vet voelt, zeg maar). Als ik nog eens langs dr Kappel ga, zou ik haar graag om een second opinion vragen.

Heel eerlijk, in mijn beleving is alles rondom de operatie vrij gehaast gegaan. Het aftekenen leek secondewerk, mijn benen en heupen werd afgetekend terwijl dat niet de afspraak was en ik moest opnieuw uitleggen dat ik dat niet wilde (er zat maar heel weinig cc, dus was het niet waard), op de controle was ik misschien 5 minuten binnen, mijn lipo-plekken werden niet eens gecontroleerd. Aan één kant zit er nog een stukje wit, oud litteken terwijl de rest van mijn littekens zijn weg gesneden, en zelfs met explantatie + lipo was ik na 1u45 al wakker.

Soms denk ik: is die operatie ook zo gehaast gegaan? Ik vind het moeilijk om dit te schrijven, want ik denk echt dat Niessen een goede arts is en misschien is dit gewoon mijn beleving geweest. Maar ik heb er toch een bepaald gevoel bij...
Dorie

Ongelezen bericht 06 okt 2020 15:38

Is snap dat je dit lastig vindt. Al mijn afspraken bij dr niessen waren ook erg gehaast vond ik! Heb dat ook als niet prettig ervaren...
Zo had hij het over het aantal cc vet wat hij had ingespoten terwijl ik helemaal geen lipofilling heb gehad! En vroeg mij in beide na controles hoe het nu met mijn klachten gingen, terwijl ik nooit klachten gehad heb (b.t.t. de sillicone)
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Natural me again

Ongelezen bericht 06 okt 2020 17:23

Hi Dorie,

Ja precies, dat soort slordige dingen! Jammer dat je ook die ervaring hebt.

Toen ik geopereerd werd (later in de ochtend) waren er al 2 dames voor mij geweest, en direct daarna kwam er nog een. Door de snelheid waarmee alles ging, leek het voor mij op een lopende band. Denk dat je dit als patiënt wel voelt, dat er niet meer die persoonlijke betrokkenheid is. En zelfs bij zo'n goede arts vraag ik me af of kwaliteit en kwantiteit samengaan...
Dorie

Ongelezen bericht 06 okt 2020 17:58

Ja ik had precies het zelfde. Ook op de operatie dag, terwijl ze juist inliepen want ik kon eerder komen.
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Jettie

Ongelezen bericht 08 okt 2020 13:27

Heel herkenbaar. Zo ging het ook precies bij mij. Ik werd ook gebeld eerder te komen maar alles moest vluchtig en snel.. Aftekenen ook secondewerk.
Ook ik kreeg sterk het gevoel van lopende band werk..
Jammer, hij is zo kundig en zou zo anders kunnen.
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Emerald

Ongelezen bericht 08 okt 2020 15:31

Jettie schreef:
08 okt 2020 13:27
Heel herkenbaar. Zo ging het ook precies bij mij. Ik werd ook gebeld eerder te komen maar alles moest vluchtig en snel.. Aftekenen ook secondewerk.
Ben jij wel tevreden over de lipofilling Jettie? Of ook een mindere ervaring?
Jettie

Ongelezen bericht 08 okt 2020 16:38

Emerald schreef:
08 okt 2020 15:31
Jettie schreef:
08 okt 2020 13:27
Ben jij wel tevreden over de lipofilling Jettie? Of ook een mindere ervaring?
Tot nu toe wel tevreden met het resultaat. Al ben ik pas 1 week geleden geopereerd. Ik ben mij ervan bewust dat ze nog zullen afnemen. Hopen dat dat niet veel zal zijn 🙏😉 Als het lukt zal ik nog fotos plaatsen.
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2020 16:07

Lieve meiden, ik heb dit topic verplaatst naar 'Lipofilling en explantatie ervaringen'
Hij stond namelijk onder 'Explantatie ervaringen'

😘💕💕💕
Roos1210

Ongelezen bericht 09 okt 2020 20:21

Je beschrijft mijn ergste nachtmerrie! Wat jammer zeg dat er niks is overgebleven. Wil je er nog iets aan doen?

Ik zit pas op 3 weken na de operatie maar zie het bijna met de dag minder worden. Hoop zo dat er iets blijft want ik heb niks van mezelf.
Emerald

Ongelezen bericht 10 okt 2020 07:39

Rond de 3 weken is dat wel normaal hoor. En vergeet niet dat je het waarschijnlijk in je hoofd nog erger maakt en op elk kleinigheidje let. Hoe voel je je verder?
Natural me again

Ongelezen bericht 10 okt 2020 11:20

Roos1210 schreef:
09 okt 2020 20:21
Je beschrijft mijn ergste nachtmerrie! Wat jammer zeg dat er niks is overgebleven. Wil je er nog iets aan doen?

Ik zit pas op 3 weken na de operatie maar zie het bijna met de dag minder worden. Hoop zo dat er iets blijft want ik heb niks van mezelf.
Ja stressvol is dat he, dat je ze langzaam kleiner ziet worden en weet dat je zo lang moet wachten op het resultaat. Hoop dat er bij jou meer blijft zitten, gelukkig lees ik veel positievere verhalen.

Ik zou nog wel een keer een poging willen doen, maar Niessen zei dat het niet kon, dat ik geen vet meer heb. Als mijn lipo littekens mooi genezen, ga ik nog een second opinion doen bij dr Kappel. Als de littekens blijven zoals ze nu zijn, heb ik liever kleine borsten dan nog meer littekens. Dacht dat die plekjes nauwelijks zichtbaar zouden zijn, maar bij mij is dat helaas niet het geval.
Emerald

Ongelezen bericht 10 okt 2020 12:54

Ik vind t echt heel jammer voor je Natural Me... Lijkt me moeilijk om zoveel te hebben doorstaan (en betaald) en dan niet het gewenste effect te hebben. Ik ben daar ook wel heel bang voor.
Heb je nu dezelfde cupmaat als voor jouw borstvergroting of wel iets meer? En de littekens, is het de grootte of de roodheid die je het meest stoort?
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”