Dank je wel voor jullie reacties

En ja, ik ben echt blij met de explantatie! Mijn mindere ervaring betreft alleen de lipofilling.
En wat lief, Luna, dank je wel. Natuurlijke prima dat je de titel van mijn topic hebt aangepast

Ik ben benieuwd of Dr. Kappel nog iets voor me zou kunnen betekenen. Misschien dat ik gewoon eens met haar kan gaan praten, zonder direct iets te beslissen.
@Zusss, echt pijnlijk is de plek op mijn buik niet. Jij had ook een issue met je buik na de lipo, toch? Is dat beter geworden?
Het ziet er bij mij meer uit alsof dat stukje 'vergeten' is met de liposuctie. De kans dat het vocht is na 4 maanden, terwijl ik nergens anders meer vocht heb, lijkt me toch vrij klein en het voelt zacht aan (zoals vet voelt, zeg maar). Als ik nog eens langs dr Kappel ga, zou ik haar graag om een second opinion vragen.
Heel eerlijk, in mijn beleving is alles rondom de operatie vrij gehaast gegaan. Het aftekenen leek secondewerk, mijn benen en heupen werd afgetekend terwijl dat niet de afspraak was en ik moest opnieuw uitleggen dat ik dat niet wilde (er zat maar heel weinig cc, dus was het niet waard), op de controle was ik misschien 5 minuten binnen, mijn lipo-plekken werden niet eens gecontroleerd. Aan één kant zit er nog een stukje wit, oud litteken terwijl de rest van mijn littekens zijn weg gesneden, en zelfs met explantatie + lipo was ik na 1u45 al wakker.
Soms denk ik: is die operatie ook zo gehaast gegaan? Ik vind het moeilijk om dit te schrijven, want ik denk echt dat Niessen een goede arts is en misschien is dit gewoon mijn beleving geweest. Maar ik heb er toch een bepaald gevoel bij...