Lieve Nicole,
Het spijt me dat ik je gisteren niet meer schreef. Ik kwam er echt niet meer aan toe om in te loggen.
Wat een afschuweik verhaal heb je toch! Ik heb dit wat dr. Boelens zegt ook aan mijn collega laten lezen. Ze schrikt er ook van. Hoewel we dit wel kennen hoor en weten dat je niet de enige bent helaas.
Jouw verhaal laat toch wel echt zien wat de ernstige gevolgen van siliconen implantaten kunnen zijn. En het is bizar dat artsen dit niet willen inzien. Hoe kun je dit toelaten?
Het maakt me weer zo boos ook. Boos op de NVPC en de overheid. Dat ze in alle toonaarden ontkennen hoe groot het probleem is en dat implantaten niet veilig zijn.
Ik zou je graag willen vragen om jouw verhaal door te geven aan de overheid. Dus niet alleen bij het Meldpunt Bijwerkingen Implantaten, maar ook bij het Landelijk Meldpunt Zorg. Ook al verwijzen die je weer naar het Meldpunt Bijwerkingen. Geef gewoon aan dat je toch je persoonlijke verhaal kwijt wilt. Je kunt zelfs rechtstreeks de inspectie benaderen. Ik zou het echt doen. En ik zou je zelfs willen vragen dit met de politiek te delen. Ik ga je wel even mailen morgen met wat adressen.
Heb je deze reactie van dr. Boelens al met Henry Dijkman gedeeld? Ik zou dat wel doen, misschien kan hij jou adviseren hoe jouw artsen jou het beste kunnen volgen. Dat je goed in de gaten moet worden gehouden staat vast.
Cohen was je arts, heb je nog contact met hem? Ik zou hem zeker even benaderen.
Helaas hoorde ik van Irina ook al dat 1 van haar artsen haar nooit meer wilde opereren, omdat hij de situatie zo ernstig vond. Ik weet niet meer of het Boelens was. Boelens was wel 1 van de artsen die haar geopereerd heeft.
Misschien kun je contact opnemen met Irina. Misschien heeft ze nieuwe trajecten bewandeld waar wij nog niks van afweten en ze kan je natuurlijk ook supporten. Helaas hebben wij ook onze limieten. Ik zou niet weten wat je nu zou moeten doen. Ik beloof wel dat we voor je zullen proberen uit te zoeken wat er nog mogelijk is, maar ik kan je niet beloven dat ik een oplossing heb. Wat de arts zegt is zeer begrijpelijk. Als het overal zit, is het heel moeilijk te verwijderen. Toch hebben ze bij Irina wel heel veel verwijderd. Helaas dus ook de borstenβ¦

Ik zal je haar mail en nummer geven ok. Probeer eerst te mailen. Bij geen reactie kun je appen. Zeg maar dat je het nummer van Luna van SVS MKS kreeg.
Ik weet het even niet meerβ¦.
Ik wens je ontzettend veel sterkte. Wat een hel!
Al mijn liefde voor jou,
Lunaβ€β€β€β€