Zo voelde het wel Essi
Ik hou jullie op de hoogte hoe het volgende gesprek verloopt.
dankjewel
ik ga het proberen , maar ik moet alleen de juiste arts vinden en dat is net als zoeken naar een speld in een hooiberg.
Dankjewel Essi dat je mijn verhaal gelezen hebt, ik ben zo boos en verdrietig , ik moest het even van mij afschrijven.
Nicole schreef: ↑10 jun 2020 00:50Dankjewel Essi dat je mijn verhaal gelezen hebt, ik ben zo boos en verdrietig , ik moest het even van mij afschrijven.
Mijn documentatie dat is er ook wel maar dat ligt in het MST en ik heb het vermoeden dat ze het daar willen houden.
Er is gewoon nooit een oriënterend gesprek geregeld voor mij.
Gelukkig wel het weefsel opgestuurd naar Nijmegen en dat is wel beschreven.
Te triest voor woorden.
Welke pc durft of wil er eigenlijk nog eerlijk voor uit komen wat Silliconen in je lijf kunnen aanrichten (dat zijn er maar weinig , voornamelijk privéklinieken) het is rotzooi maar ze verdienen hun brood ermee en zwijgen.
Er zijn 3 artsen die ik nog vertrouw en dat zijn Dr.Cohen ter vaert, Dr Kappel en Henry Dijkman.
Ik moet geopereerd worden om de granulomen eruit te halen,maar dan wel door een arts die mij serieus neemt en niet zegt dat hij de granulomen er wel uit wil halen, maar dat het weinig zin heeft want de siliconen zitten toch al overal,
daar kunnen we niks meer aan doen.
Dus alle tips over een eerlijke arts die een contract met een zorgverzekering heeft zijn welkom.
Liefs Nicole![]()
Dat is lief van jou Sammie Dankjewel, ik ben helaas niet de enige, we zijn allemaal bondgenoten en dat helpt ons door onzekere en moeilijke tijden.Sammie schreef: ↑10 jun 2020 08:56Ik weet niet hoe ik je kan helpen maar wil je graag laten weten dat ik aan je denk. Heb je niet veel aan misschien maar ik geloof dat dat wel kan helpen.
Echt naar dat je niet gehoord en begrepen wordt.
Zo verkeerd. Klote dat je zo moet strijden.
Heel veel sterkte kracht en liefde voor jou![]()
Mirel het is Dr.Raghorst voorzitter van (Nederlandse vereniging voor plastische chirurgie)