Klopt, heb nog een keer gebeld waarom ik niks hoorde, zij ook nog dat ik het hoger op ging zoeken.AmbervdV schreef: ↑26 sep 2019 22:09wilmaatje schreef: ↑26 sep 2019 13:35Hoi amber,
Ik kreeg een email van een bedrijf dat voor allergan werkt, speciaal ingeschakeld is, voor deze klachten of claims .
ik moest doorgeven door wie de protheses zijn geplaatst, welk ziekenhuis, gegevens ziekenhuis, gegevens administratie, datum plaatsing EN
welke arts ze eruit haalt, welk ziekenhuis , datum, gegevens administratie om contact op te nemen EN
een goedkeuring dat ze al deze info op mogen vragen, en ook door moest geven aan de administraties die ze gaan bellen
dus dat heb ik een week of 3 geleden allemaal gedaan, wacht nog op reactie.
via een ander lid hoorde ik dat bijv eurosilicone, alleen nieuwe protheses vergoed bij lekkages dus geen geld maar nieuwe protheses die je er maar weer in mag stoppen , alsof je dat nog zou willen. minimaal prothese prijs vergoeding.
Wilma
Volgens mij heb jij ook begin augustus gebeld met Allergan, Wilma?
Kreeg toen 3 weken later die mail, met de info die ze wilde en nu weer even stil, zal ff kijken of ik stuk mail kan kopiëren en plakken hier
Wilma