uit de handel gehaald

Lees en deel je ervaringen.
wilmaatje

Ongelezen bericht 27 sep 2019 18:54

AmbervdV schreef:
26 sep 2019 22:09
wilmaatje schreef:
26 sep 2019 13:35
AmbervdV schreef:
26 sep 2019 11:30
Is er inmiddels iemand terug gebeld door Allergan?
Ik heb inmiddels alweer een paar maanden geleden gebeld, maar nog niets gehoord
Hoi amber,
Ik kreeg een email van een bedrijf dat voor allergan werkt, speciaal ingeschakeld is, voor deze klachten of claims .
ik moest doorgeven door wie de protheses zijn geplaatst, welk ziekenhuis, gegevens ziekenhuis, gegevens administratie, datum plaatsing EN
welke arts ze eruit haalt, welk ziekenhuis , datum, gegevens administratie om contact op te nemen EN
een goedkeuring dat ze al deze info op mogen vragen, en ook door moest geven aan de administraties die ze gaan bellen

dus dat heb ik een week of 3 geleden allemaal gedaan, wacht nog op reactie.

via een ander lid hoorde ik dat bijv eurosilicone, alleen nieuwe protheses vergoed bij lekkages dus geen geld maar nieuwe protheses die je er maar weer in mag stoppen , alsof je dat nog zou willen. minimaal prothese prijs vergoeding.

Wilma

Volgens mij heb jij ook begin augustus gebeld met Allergan, Wilma?
Klopt, heb nog een keer gebeld waarom ik niks hoorde, zij ook nog dat ik het hoger op ging zoeken.
Kreeg toen 3 weken later die mail, met de info die ze wilde en nu weer even stil, zal ff kijken of ik stuk mail kan kopiëren en plakken hier

Wilma
wilmaatje

Ongelezen bericht 27 sep 2019 19:01

Ik kreeg deze mail week of 3 geleden en heb de vragen beantwoord, dus weer ff afwachten, gewoon allergan blijven bellen

We have received your complaint regarding breast implant.​ Thank you for reporting the adverse event.

This has been logged in our system and assigned PR ID 1980420

Please could you kindly quote this Allergan reference number in all future correspondence.

I work in Product Surveillance and my department deals with complaints for Allergan Medical devices.​ In order for Allergan to process this case further, please could I request you to provide below information:

Implanting Doctors Name?
Implanting Hospital Name?
Implant Date?
Name of Explanting Doctor?
Name of Explanting Hospital?
Contact details of both doctors/secretary’s details?
Permission to contact both surgeons/secretary’s details?

Thanks for providing permission to contact your physician, Could you please also provide their contact details so that we can gather more information to process this case further.

Thanks in Advance.
Best RRegard
Chetana

Product Surveillance Coordinator

Allergan Ltd

The Parkway

Marlow, United Kingdom

SL7 1YL

www.allergan.com
AmbervdV

Ongelezen bericht 28 sep 2019 08:08

Dank je! Ik bel volgende week gewoon weer!!

😏
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Moeke

Ongelezen bericht 30 sep 2019 16:02

Super Wilmaatje,
Ik moet hier ook maar eens werk van gaan maken. Ik heb alleen geen nr van de implantaten zelf en geen kaartje ofzo ervan.
Fijn je weer te zien!
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
wilmaatje

Ongelezen bericht 30 sep 2019 19:50

Moeke schreef:
30 sep 2019 16:02
Super Wilmaatje,
Ik moet hier ook maar eens werk van gaan maken. Ik heb alleen geen nr van de implantaten zelf en geen kaartje ofzo ervan.
Fijn je weer te zien!
Hoi moeke
Het kaartje is je garantie bewijs!!! Misschien heeft de pc die ze geplaatst heeft nog iets qua serie nummer op papier, je hebt dat nodig voor de klacht

Het telefoonnummer heb ik eerder in het bericht geplaatst hier

Succes Wilma :lol: xx
Moeke

Ongelezen bericht 01 okt 2019 09:07

wilmaatje schreef:
30 sep 2019 19:50
Moeke schreef:
Super Wilmaatje,
Fijn je weer te zien!
Hoi moeke
Het kaartje is je garantie bewijs!!! Misschien heeft de pc die ze geplaatst heeft nog iets qua serie nummer op papier, je hebt dat nodig voor de klacht

Ik ben ooit al mijn spullen kwijtgeraakt. Daarbij zijn ze 20 jaar geleden geplaatst en heeft het ziekenhuis de gegevens niet meer.
Dr Kappel heeft ze wel kunnen identificeren en ik heb ze hier in huis. Ik zie er alleen enorm tegen op om de plastic zakjes open te maken waar ze in zitten, het is zó smerig!

N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 okt 2019 09:11

Lieve meiden, wat goed dat jullie dit doen!
Moeke, ik snap je! Komt goed mop!

💋
wilmaatje

Ongelezen bericht 01 okt 2019 12:21

Moeke schreef:
01 okt 2019 09:07
wilmaatje schreef:
30 sep 2019 19:50
Moeke schreef:
Super Wilmaatje,
Fijn je weer te zien!
Hoi moeke

Ik ben ooit al mijn spullen kwijtgeraakt. Daarbij zijn ze 20 jaar geleden geplaatst en heeft het ziekenhuis de gegevens niet meer.
Dr Kappel heeft ze wel kunnen identificeren en ik heb ze hier in huis. Ik zie er alleen enorm tegen op om de plastic zakjes open te maken waar ze in zitten, het is zó smerig!
Hoi moeke
misschien kan dr kappel wat meer info geven, maar zover ik weet moet je een de naam vd prothese, model, inhoud en, lotnummer en serienummer hebben, maar je kan het proberen als je de naam, model, inhoud hebt om ze te mailen, de protheses vragen ze sowieso op indien ze evt gaan uitkeren. ik weet ook niet of ze lek waren? uit de handel?

gr wilma
Moeke

Ongelezen bericht 01 okt 2019 21:57

Ze waren helaas meer dan lek. Ruptuur beiderzijds. Mijn foto's staan in het afgeschermde deel.
Ze zijn van 1999 en die staan niet in de lijst meen ik. Mc Ghan, rond, geruwd en 260cc.

wilmaatje

Ongelezen bericht 01 okt 2019 22:11

Moeke schreef:
01 okt 2019 21:57
Ze waren helaas meer dan lek. Ruptuur beiderzijds. Mijn foto's staan in het afgeschermde deel.
Ze zijn van 1999 en die staan niet in de lijst meen ik. Mc Ghan, rond, geruwd en 260cc.
Hoi moeke daarom moet je het model nummer weten, de mijne waren bijv geruwde Mcghan 410MF daaraan kom ik in de lijst zien, en ook nagevraagd bij allergan, dat ze uit de handel zijn gehaald, overigens de meeste geruwde Mcghan zijn uit de handel. Misschien staat het op je prothese, in ieder geval je serie nummer. Bij scheuren behoren ze zowiezo de prothesres te vergoeden , dat werd mij verteld toen ik ze plaatste, maar moest wel dat kaartje goed bewaren en had ik gedaan, maarja... Ze proberen toch overal onderuit te komen

Gr wilma
Lydizzles

Ongelezen bericht 08 nov 2019 20:37

Ik ben heel benieuwd hoe het staat met de reacties van Allergan. Heeft iemand inmiddel iets gehoord? Ik heb Natrelle 410 FX en wil maandag ook met Allergan gaan bellen. Ook zal ik bij mijn oude PC serienummer e.d. opvragen.

En idd zoals al eerder aangegeven kunnen we misschien samen de krachten bundelen en een mail sturen aan RADAR. Ik weet zeker dat we samen sterk staan en ze ons dan op zeker zullen horen!

-x-
AmbervdV

Ongelezen bericht 09 nov 2019 09:04

Ik heb begin sep bericht gekregen en deze beantwoord, daarna niets meer gehoord helaas.
Zal binnenkort weer eens bellen
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Moeke

Ongelezen bericht 09 nov 2019 13:07

wilmaatje schreef:
01 okt 2019 22:11
Moeke schreef:
Hoi moeke daarom moet je het model nummer weten, de mijne waren bijv geruwde Mcghan 410MF daaraan kom ik in de lijst zien, en ook nagevraagd bij allergan, dat ze uit de handel zijn gehaald, overigens de meeste geruwde Mcghan zijn uit de handel. Misschien staat het op je prothese, in ieder geval je serie nummer. Bij scheuren behoren ze zowiezo de prothesres te vergoeden , dat werd mij verteld toen ik ze plaatste, maar moest wel dat kaartje goed bewaren en had ik gedaan, maarja... Ze proberen toch overal onderuit te komen

Gr wilma
Ik durf ze niet uit de plastic zakjes te halen :oops: Zo smerig, ben bang dat het stinkt en plakt enzo... En ik weet zo niet of je de foto's gezien hebt maar ze waren erg kapot dus vraag me zeer af of er nog wat van een nr terug te vinden is.

wilmaatje

Ongelezen bericht 11 nov 2019 15:04

Moeke schreef:
09 nov 2019 13:07
wilmaatje schreef:
01 okt 2019 22:11
Moeke schreef:

Gr wilma
Ik durf ze niet uit de plastic zakjes te halen :oops: Zo smerig, ben bang dat het stinkt en plakt enzo... En ik weet zo niet of je de foto's gezien hebt maar ze waren erg kapot dus vraag me zeer af of er nog wat van een nr terug te vinden is.
Hoi moeke
het modelnummer staat alleen op het kaartje wat je er bij hebt gekregen, maar volgens mij was je dat kwijt. soms staat het ook op de prothese. geen gegevens bij de arts bekend?
Plaats reactie

Terug naar “Soorten, merken, garantie”