Ken je de kracht van het nu?
Even heel praktisch gedacht hè..
Je krijgt de operatie zonder klachten dus niet vergoed. Nu niet en over drie of vijf jaar ook niet.. dat geld ben je dus hoe dan ook kwijt. Kan je dus net zo goed nu kwijt zijn, pure winst!
Mits je ze uiteindelijk scheurt of flinke kapsels ontwikkeld natuurlijk.
Je zit hier op een goede plek hoor wat steun betreft, voelde voor mij als een warm bad, ik wil je ook geen koude douche geven met die opmerking hierboven. Ik heb ze net laten verwijderen na totaal 30 jaar siliconen in mijn lijf. (En ben een beetje fel op het moment tegen siliconen). En, alhoewel ik me al lang geleden heb voor genomen dat spijt hebben zinloos is, (je maakt gewoon op het moment zelf de beste keuze), wilde ik maar dat ik veel eerder dit besluit genomen had. Ik heb veel klachten ontwikkeld die ik echt nooit aan implantaten gekoppeld heb.
Er is echt een leven na explantatie.
Je ouders bedoelen het vast goed maar ze zijn niet meer verantwoordelijk voor jouw keuzes en met alle respect, moeten zich er niet mee bemoeien. En wat mannen betreft, er zijn echt goede mannen die veel verder kijken dan een paar borsten! (Kunnen ze dat niet dan zijn ze oninteressant).
Uiteraard is geld een belemmering. Ik ben door dr Kappel geopereerd waarvan 80 procent vergoed werd, ik moest zelf nog 20 % betalen. Waar anders alles vergoed zou worden Maar omdat dr Kappel geen contract met verzekeraars heeft moet je een deel zelf betalen. Ik hoorde (van luna, ik weet niet meer waar) dat er ook hele goede klinieken zijn waar je een betalingsregeling mee kan afspreken.
Verder kan ik je alleen maar adviseren om op je eigen gevoel en intuitie af te gaan hierin.
Heel veel sterkte met de overwegingen en sorry als ik wat bruut overkom, zo ben ik niet hoor,
Liefs, M