Lipofilling Laura door dr. Niessen (eerste keer weinig resultaat, 2e keer iets beter resultaat)

Deel je ervaringen en foto's.
Laura

Ongelezen bericht 21 mei 2014 19:55

Hoi dames. Ten eerste een link naar mijn explantatie verhaal van 2 jaar geleden viewtopic.php?t=403

Vandaag dus voor de lipofilling. Wat was ik zenuwachtig. Heb voor onderweg (moest 1 uur rijden) een oxazepam gevraagd en ik werd er heel rustig van en dat had ik echt nodig.
We kwamen mooi op tijd en mocht naar boven bij de operatieafdeling. Zuster ontving mij en mijn man en daarna moest hij weg. Het is daar zo klein dat familie niet mag blijven. Nou toen had ik het ff moeilijk. Huilen en zo bang. Maar Liesbeth is echt een engel. Zo lief zo geduldig dat ik snel weer rustig werd.

Dr Niessen kwam foto's maken en mijn lichaam aftekenen. 30 min later lag ik al op de OK tafel om 12 uur dus. Allemaal lieve en rustige mensen dat ik helemaal niet meer bang was.

2 uur later werd ik rustig wakker en lag met 2 andere dames. Het duurde maar 45 min om wakker te worden. Was zo blij want bij de explantatie duurde het wel 8 uren voordat ik wakker werd. En ik was dus om 15 uur helemaal fit :D
Ik moest heel erg plassen van het infuus maar mocht eigenlijk nog niet opstaan van de zusters maar ik kan niet plassen op een po met 2 andere dames. Dus hup naar de wc en dat ging super goed. Normaal (uit ervaring) als ik opsta word ik duizelig en misselijk maar nu niks.

Toen lipopak aan. Ik had zelf een hema broek gekocht maar dr Niessen wilde dat ik echt een echte lipopak droeg en dat kreeg ik van hun. Handig met een gat daar beneden hoef ik niet telkens heel dat ding uit te doen haha. Ik moet dit 24 uur aan en 4 weken lang.

Pijn: vol gevoel in borsten en benen alleen als ik opsta zo'n spierpijn achtig. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Mijn borsten waren zo leeg en zo zielig en nu zijn het joekels :shock: 200 cc per borst en ik hoop zo dat er genoeg overblijf.

Terugreis ook relax, werd ik weer suf en ging ik lekker dutten. En daarna honger als een paard. Heb nog nooit zoveel gegeten :lol:

Jullie horen nog van mij hoe en wat qua afname volume enz.
6x

Ongelezen bericht 21 mei 2014 20:07

Lieve Laura,

Wat fijn dat het zo goed is gegaan,
Hopelijk blijft er inderdaad veel weefsel bestaan.

Veel beterschap en heerlijk dat het weer achter de rug is.

Groetjes Mik
Laura

Ongelezen bericht 22 mei 2014 08:53

Nou slapen ging redelijk maar ben geen rugslaper :? maar nog steeds amper pijn. Alleen volle borsten en af en toe als ik opsta gevoelig met mijn benen.

Nog wel moe maar ga vanmiddag wel ff wandelen met mijn schoonmoeder.

Wat ik wel jammer vind is dat er niet een privé gedeelte is voor foto's net als op borstenforum. Is dat niet mogelijk Luna? Ik wil best foto's plaatsen maar ik wil niet dat heel de wereld ze kan zien. Dus alleen de leden snap je?
Janneke

Ongelezen bericht 22 mei 2014 10:25

Hoi Laura ,wat fijn dat het zo goed is gegaan ! Take care XXX Janneke FLOWER
Laura

Ongelezen bericht 22 mei 2014 10:33

Werd net gebeld door verpleger van uitslaapkamer hoe het met mij ging. Wow nog nooit gebeld na een operatie. Personeel daar is echt zo top :)
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 mei 2014 15:32

Super super super Laura je bent geweest en alles ging goed en ik ben zo blij voor je! 200cc wauw!!!!!! We're Happy!

Op naar het herstel!

XXX Luna
Laura

Ongelezen bericht 24 mei 2014 21:43

Voel mij erg goed. Wederom weinig pijn. Ben 4 x geopereerd maar nog nooit echt pijn gehad.
Ben wel moe dus doe elke middag een dutje. Wandel elke dag en doe lichte huishoudelijke werkzaamheden maar til niks.

alleen op mijn rug slapen vind ik vreselijk.

Mij is gezegd sportbh te dragen maar als je googled dan lees je ook juist geen bh te dragen. Die van mij zit niet strak

Durf nog niet te veel aan mijn nieuwe boobs te wennen maar ze zijn huge
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2014 08:47

Ben blij voor je. :D
Ik lees dat strakke dingen niet goed zijn. Vooral de eerste 10 dagen oppassen met knellende kleren, omdat bloedvaatjes moeten ingroeien. Een bh die niet knelt, kan geen kwaad en is volgens mij wel belangrijk voor de steun. Na 30 dagen begint het lichaam het vet af te breken. Dan zijn in principe alle vaatjes al ingegroeid, maar dan moet je nog steeds voorzichtig zijn lijk me, want het vet is kwetsbaar.

Dikke X

Zal eens kijken waar ik dat las.
Laura

Ongelezen bericht 25 mei 2014 09:10

Thanks Luna. Mijn sportbh zit niet strak. 's nachts doe ik wel uit maar kan niet wachten dat ik weer op mijn zij of buik kan slapen pff. Mijn rug doet gewoon zeer.

Gooi om de dag mijn lipopak in de wasmachine (op handwas) kan ik ook ff 1 uurtje luchten :lol: Ding is zo droog gelukkig.

Valt best mee hoe blauw ik ben. Paar plekken op mijn benen en bovenkant borsten.

Manlief is gelukkig super hulpzaam en ik hoef weinig te doen maar zelf moet ik wel iets doen dus doe ik rustige hh werkzaamheden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2014 09:32

Ben zo blij dat alles voorspoedig verloopt!! Het zou wel fijn zijn als dit alternatief goed aanslaat en op de lange termijn veilig is enz. Dan hoeven vrouwen nooit meer aan de lichaamsvreemde rotzooi! Vooral voor dames met borstkanker is dit heel belangrijk en dames die echt plat zijn. Of als je veel kuiltjes hebt zoals na explantatie. Maar tegen de rest zou ik willen zeggen: Je bent goed zoals je bent! Dat ben je sowieso altijd ook als je plat bent en geen borstreconstructie ondergaat na borstkanker.
Laura

Ongelezen bericht 25 mei 2014 20:26

Ja dat is zo. Maar bij mij was echt een grote defect ( geen bovenpool gewoon geen borst meer over) was echt lelijk. Anders had ik zeker niks gedaan hoor. Ik was net na explantatie echt tevreden maar was toen opgezwollen. En zoals mijn ma zei je leef 1 x. Mijn ma die eigenlijk niks heeft met cosmetische ingreep maar ze zag mijn borsten en begreep mij meer dan goed.
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 mei 2014 09:39

Tuurlijk meisje, je hebt alle recht op borsten zoals alle vrouwen dat hebben!!!
Ik sta achter je en ben blij dat je het gedaan hebt en dat alles goed ging!!!
Hug
Laura

Ongelezen bericht 27 mei 2014 18:03

Ik voel mij super goed. Te goed :lol: want ik wil van alles en nog wat doen. Ik wil graag weer schoonmaken aangezien mijn man overuren draait :lol:
Vandaag ook weer gereden en het ging allemaal erg goed.

Ben alleen heel erg moe nog maar ja ik ben ook geen rugslaper. Ben benieuwd of ik al op mijn zij mag slapen.

En ik heb echt geen pijn. Heel raar. Ze hebben je zo toegetakeld en gewoon geen pijn :shock:
Laura

Ongelezen bericht 02 jun 2014 09:05

Ergste zwelling bij borsten is weg maar nog steeds joekels van borsten. Had dit niet durven dromen dat er zoveel vet geplaatst kon worden. Ik dacht het blijven theezakjes met wat vulling maar ze zijn echt prachtig nu. Ik hoop dat mijn hardnekkige heupvet in mijn borsten ook zo hardnekkig zal zijn :lol:

Slaap gewoon op mijn zij weer want op mijn rug sliep ik zo slecht.

En voor de rest zie ik bij mijn benen/lovehandles nog niet heel veel verschil maar dat kan nog komen dat kan heel lang duren eerder je resultaat ziet van lipo.
Janneke

Ongelezen bericht 02 jun 2014 13:59

Fijn dat je weer gewoon kunt slapen ! Ik volg je hoor Laura ! Blij dat het zo goed gaat :D Knuff. Janneke FLOWER
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”