Laura explantatie 22-05-2012 dr. Kingma

Deel je ervaringen en foto's
Laura

Ongelezen bericht 14 mei 2012 09:43

Dacht misschien wel handig eigen topic :lol:

Meiden als ik eraan denk dan heb ik gelijk een knoop in mijn maag. Ik vind het zoooooooooooooooooo eng. Niet normaal. Probeer er niet aan te denken en mezelf af te leiden maar pfff ik kan niet wachten dat het volgende week dinsdag is :shock:
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 mei 2012 10:00

Komt goed meid. Het is zo voorbij.
Pia

Ongelezen bericht 14 mei 2012 13:06

Hey Lau,

Gewoon over je heen laten komen joh.
Heb je al alle voorbereidingen getroffen?

:)
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Laura

Ongelezen bericht 14 mei 2012 13:32

Ik heb sportbh's, supplementen in huis en oppas geregeld genoeg toch :lol:
zonnetje

Ongelezen bericht 15 mei 2012 21:02

Meid ik was ook bloednerveus, met tranen lag ik daar.. maar als je dan wakker wordt denk je yes! het is al gebeurt! zo snel, en dan is het gewoon een kwestie van niet te veel pijn lijden! en dat laten ze niet gebeuren hoor, je krijgt gewoon goede pijnstilling, en je laat t allemaal gebeuren! Komt echt goed! Groeten Zonnetje
Laura

Ongelezen bericht 15 mei 2012 21:22

Ik ga volgens mij huilend in de narcose :lol: nee ff serieus VRESELIJK NERVEUS. Niet normaal.
Laurie

Ongelezen bericht 16 mei 2012 20:27

Ohh, Laura ik voel met je mee! Maar vanaf nu kan het alleen maar beter gaan. Wij kunnen dit haha :-)! Ik heb maandag afspraak bij Dr. Kingma. You van do it pop!!
Laura

Ongelezen bericht 20 mei 2012 16:40

Iemand nog tips:

tandenborstel,
pyjama
sportbh's
dagcreme
ponskaartje/verzekeringspasje/ID
medicijnen
Sheltje

Ongelezen bericht 20 mei 2012 21:19

Makkelijke kleren bijv een vestje (die hoef je niet over je hoofd aan te trekken) scheelt weer moeilijke manoeuvres. Makkelijke (instap) schoenen.
Hoe gaat het meis? Trek je de zenuwen nog? Kop op hè?
Liefs
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Wendy

Ongelezen bericht 20 mei 2012 21:24

Laura'tje, heeeeeeeeeel veel succes meid! Over 2 dagen is het zo ver! Blijf je nou een nachtje slapen? Dat had ik niet, voor mij was het een dagopname dus kan je weinig tips geven denk ik... :wink:
Niks eten 's ochtends natuurlijk...verder had ik ook geen sportbh mee want ik kreeg een strak rekverband om mijn borsten dat ik moest dragen.
Vanwaar die dagcreme???!! Hahaha!!!
Trek makkelijke kleding aan, lekker zittende broek, shirt en schoenen (ik kwam daar met mn strakke spijkerbroek en laarzen met hakken...nou niet echt handig na een operatie... :oops: ).
Geen make up en deo op.
En vooral: probeer relaxed te blijven! Ik weet het...ik was het ook niet, en iedereen is zenuwachtig hoor...maar achteraf had ik best wel relaxter kunnen doen want het komt echt goed!!! Ik had de eerste 2 dagen drains en dat was ff niet leuk maar daarna zit er alleen maar stijgende lijn in. Ik heb nauwelijks pijnstillers gebruikt. Ik vond de borstvergroting veel en veel zwaarder en pijnlijker dan de explantatie.
Zet hem op !!!! We denken aan je! xxx
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Laura

Ongelezen bericht 21 mei 2012 10:53

Haha omdat ik snel een droge huid heb dus voor de volgende dag :lol:
Ik doe lekker mijn joggingpak aan. Geen make-up en deo (goed van jou wou ik wel opdoen).

Als het goed is moet ik wel daar slapen.
Sheltje

Ongelezen bericht 21 mei 2012 13:29

Laura, gaat dr Kingma jouw kapsels nou ook verwijderen?
Wendy, jij zegt dat jouw herstel van explantatie sneller ging dan bij de bv.Ik vroeg me af of jouw kapsels ook verwijderd zijn dan? Anders klinkt het zeer bemoedigend :D Dat geeft de burger weer moed :D
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Laura

Ongelezen bericht 21 mei 2012 14:45

Jazeker. Dr Kingma vertelde tegen mij dat ze dat eigenlijk altijd deed anders zou het 5 min werk zijn alleen implantaten verwijderen. Dus ja en dat wil ik ook :D

Ik zie heel erg tegen de drains op :cry:
Sheltje

Ongelezen bericht 21 mei 2012 15:18

Daar zie ik ook tegen op. Mijn ervaring met drains is, dat het eruit halen, net als met bijv bloed prikken, heel eventjes een beetje pijn doet. Denk daar maar aan joh. Wij maken ons meestal nog drukker dan nodig en dan denk je achteraf "wat heb ik me nou druk gemaakt" Kop op vrouw! Dalijk ben je overal vanaf, denk daar maar aan :)
Wendy

Ongelezen bericht 21 mei 2012 17:07

@Sheltje , ja mijn kapsels zijn ook verwijderd. Maar eh...ik zei niet dat het herstel na de explantatie sneller ging hoor! Ik vond de explantatie minder pijnlijk dan de bv omdat bij de bv het gewicht op de wonden drukte. Dat heb je bij explantatie natuurlijk niet dus de pijn viel echt mee.
@Laura, ik zag ook heel erg op tegen de drains. Bij mij zaten ze er 2 dagen in (thuis ook) en dat was gewoon ook erg lastig (die granaten aan de zijkant van je lichaam...haha). Het eruit halen leek me ook doodeng maar het was gewoon een vies gevoel. Het was ook niet heel pijnlijk ofzo, dat weet ik nog heel goed. Daarna voelt het wel als een opluchting dat ze eruit zijn!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”