Hallo ik ben Nina

Protheses vanwege cosmetische reden.
Nina34

Ongelezen bericht 09 sep 2022 19:10

Luna MKS schreef: ↑
09 sep 2022 19:06
Nina34 schreef: ↑
09 sep 2022 18:45
Ik begrijp je helemaal Luna,
Alleen denk ik echt niet dat mijn internist mij gaat helpen.
Dit doet ze eigenlijk nooit πŸ˜”
Ik stond ook precies op het punt om van internist te gaan wisselen.
Nu dacht ik gewoon ik geef het toch een kans, wie weet is ze nu wel wat meelevender.

Denk je niet dat het toch slimmer is om met een andere internist te gaan praten ?

Liefs Nina πŸ₯°
Als ze niet meewerkt, zou ik dat wel doen ja, anders verlies je alleen maar meer tijd.
Wat vervelend dat ze zo dwars zit πŸ˜” Weet dat je altijd een melding kunt doen bij de klachtenafdeling van het ziekenhuis, mocht je dat willen, of bij het Landelijk Meldpunt Zorg.

Liefs en een heel fijn weekend! πŸ₯°
Dank je wel lieve Luna.

Als ze tot woensdag weer nergens op gereageerd heeft, ga ik een klacht indienen.

Jij ook een heel fijn weekend 😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 sep 2022 09:49

09 sep 2022 19:10
09 sep 2022 19:06
09 sep 2022 18:45
Ik begrijp je helemaal Luna,
Alleen denk ik echt niet dat mijn internist mij gaat helpen.
Dit doet ze eigenlijk nooit πŸ˜”
Ik stond ook precies op het punt om van internist te gaan wisselen.
Nu dacht ik gewoon ik geef het toch een kans, wie weet is ze nu wel wat meelevender.

Denk je niet dat het toch slimmer is om met een andere internist te gaan praten ?

Liefs Nina πŸ₯°
Als ze niet meewerkt, zou ik dat wel doen ja, anders verlies je alleen maar meer tijd.
Wat vervelend dat ze zo dwars zit πŸ˜” Weet dat je altijd een melding kunt doen bij de klachtenafdeling van het ziekenhuis, mocht je dat willen, of bij het Landelijk Meldpunt Zorg.

Liefs en een heel fijn weekend! πŸ₯°
Dank je wel lieve Luna.

Als ze tot woensdag weer nergens op gereageerd heeft, ga ik een klacht indienen.

Jij ook een heel fijn weekend 😘
Hoop dat ze reageert lieverd. Het is heel vervelend als artsen niet meewerkend zijn. Snap wel dat artsen het erg druk hebben, maar dan moeten ze daar een oplossing voor vinden. Bijvoorbeeld via de assistente iets regelen. Een reactie is wel zo netjes.

In dit topic lezen jullie wat te doen als je vindt dat een arts niet op de juiste manier handelt.

Kusss 😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 sep 2022 09:04

Informatie die je kunt delen met je arts😘
Nina34

Ongelezen bericht 11 sep 2022 19:32

11 sep 2022 09:04
Informatie die je kunt delen met je arts😘
Bedankt ❀️
Nina34

Ongelezen bericht 14 sep 2022 12:30

Hai hai,

Hier even een update.
Ik ben ondertussen op gesprek geweest bij mijn huisarts. Ik heb een verwijsbrief gekregen voor mijn plastische chirurg van plaatsing.
Dit wilde ik in de eerste instantie niet, maar mijn huisarts vond dat het wel zo eerlijk is om hem een kans te geven.
Dus ik ga met hem in gesprek en bespreken wat de opties zijn enz.
Hij is natuurlijk een heel kundige arts en wie weet gaat hij zich hierdoor ook iets meer verdiepen in alles. Mocht ik me toch niet zo prettig voelen om wat voor reden ook, krijg ik alsnog een verwijzing voor een andere pc.
Een verwijsbrief voor een andere internist kreeg ik op dit moment niet helaas. Ze zei dat dit altijd nog kan :roll:

Nu is het dus afwachten op een telefoontje.

Heel veel liefs Nina ❀️
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 sep 2022 12:42

14 sep 2022 12:30
Hai hai,

Hier even een update.
Ik ben ondertussen op gesprek geweest bij mijn huisarts. Ik heb een verwijsbrief gekregen voor mijn plastische chirurg van plaatsing.
Dit wilde ik in de eerste instantie niet, maar mijn huisarts vond dat het wel zo eerlijk is om hem een kans te geven.
Dus ik ga met hem in gesprek en bespreken wat de opties zijn enz.
Hij is natuurlijk een heel kundige arts en wie weet gaat hij zich hierdoor ook iets meer verdiepen in alles. Mocht ik me toch niet zo prettig voelen om wat voor reden ook, krijg ik alsnog een verwijzing voor een andere pc.
Een verwijsbrief voor een andere internist kreeg ik op dit moment niet helaas. Ze zei dat dit altijd nog kan :roll:

Nu is het dus afwachten op een telefoontje.

Heel veel liefs Nina ❀️
Hoi Nina,

Lastig dat je huisarts niet echt meewerkend is. Het zou jouw keuze moeten zijn naar welke pc je wilt.
Ik weet dat ik je al veel linkjes had gegeven, maar het is wel belangrijk dat je dit topic even leest en het document meeneemt naar je pc. Ik had gezien dat deze informatie nog niet bij alle partijen terecht is gekomen.
Ik hoop dat jouw internist meewerkt aan de brief voor de verzekering. De pc kan alleen een aanvraag doen als er sprake is van kapsel baker 4 of scheur. Als daar geen sprake van is, moet een internist de medische noodzaak vaststellen en een brief schrijven.

Wish you love and good luck! β€οΈπŸ€
Nina34

Ongelezen bericht 14 sep 2022 15:41

Hai Luna,

Is het ook mogelijk dat mijn eigen internist een verwijsbrief maakt voor een andere internist?
Dat zou een hoop gelazer schelen. Zijzelf wil zich er niet in verdiepen dus je zou denken... het minste wat ze kan doen πŸ™

Sorry als je sommige dingen al benoemd hebt hoor. Mijn hoofd is af en toe echt een zeef.

😘😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 sep 2022 16:49

14 sep 2022 15:41
Hai Luna,

Is het ook mogelijk dat mijn eigen internist een verwijsbrief maakt voor een andere internist?
Dat zou een hoop gelazer schelen. Zijzelf wil zich er niet in verdiepen dus je zou denken... het minste wat ze kan doen πŸ™

Sorry als je sommige dingen al benoemd hebt hoor. Mijn hoofd is af en toe echt een zeef.

😘😘
Lieverd, nooit sorry zeggen voor de hulp die je vraagt of omdat je denkt dat je teveel vraagt of iets al had gevraagd!
Wij zijn er om jullie te helpen. En ik kan me heel goed voorstellen dat er heel veel op je af komt. Ik overlaad jullie ook met veel informatie en ik weet dat het soms teveel is. Dus het spijt mij!

Ik vind het altijd zo moeilijk hoe jullie moeten struggelen en vechten :( Doet me echt verdriet en daarom kan ik het ook nooit loslaten. Zo zielig dat je liever een andere internist wilt en dit je bijna onmogelijk wordt gemaakt!
Ik weet niet of zij je zal willen verwijzen....al mag het volgens de regels wel degelijk. Ik denk dat je dan moet aangeven dat je dat graag wilt, omdat je je niet gehoord voelt bij haar.
Gelukkig kan dokter Nio je ook naar een internist verwijzen voor de brief naar de verzekering, dus dat stukje zit wel goed. Hij zal eerst onderzoeken of je geen scheur of baker 4 hebt en als dat niet zo is, zal hij je verwijzen. Alleen duurt alles dan wat langer, bij je eigen internist was het natuurlijk veel sneller gegaan.

Ik weet dat het nu een hele moeilijk tijd is om van (huis)arts te veranderen, maar je kunt het wel proberen, want een goede relatie tussen patiΓ«nt en (huis)arts is heel belangrijk. Je kunt eventueel het Nationale Zorgnummer bellen en kijken of ze je ergens mee kunnen helpen.

Heb je iets aan mijn advies lieverd? Laat maar weten. Je mag me ook mailen als je dat prettiger vindt.

Heel veel liefs, sterkte en succes! πŸ˜˜πŸ’–πŸŒΉπŸ˜‡
Nina34

Ongelezen bericht 14 sep 2022 17:02

Luna ik heb je een pb gestuurd.
Hopelijk is dat gelukt 😘
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”