Gisteren was mijn operatie en hieronder mijn verslag zoals ik het gistermiddag heb opgeschreven:
Sinds 13.15 uur weer lekker thuis en zo fit als een hoentje! Maar ik moest van mijn man op bed rusten dus dat doe ik braaf....
Vanmorgen om 7.30 uur mocht ik me melden in Amstelveen. Ik heb mijn man naar huis gestuurd en gewacht op wat komen ging. Iets over 8 uur de operatiekamer ingereden en om 10 uur lag ik weer op recovery. En toen ze zeiden: u mag wakker worden', was ik ook zo wakker! Maar dan ook écht wakker! Ik ben nog nooit zó goed uit een narcose gekomen, bizar!
Operatie is goed gegaan maar beide protheses helemaal stuk! Echt stuk stuk, met een spuit hebben ze alle losse deeltjes verwijderd. Toen dat eenmaal gebeurd was bleek mijn kapsel dusdanig dun dat dr Niessen het niet aandurfde deze te verwijderen, er zou teveel schade ontstaan als hij het wel zou doen. En dat terwijl ik Baker IV indicatie had, maar blijkbaar kwam die hardheid door de kapotte implantaten.
Ik heb ook lipofilling gekregen. Vet verwijderd van de flanken, mijn buik (yes, eindelijk een plattere buik
Ik heb 0 pijn alleen een beurs gevoel in mijn been, dus voor nu voel ik me een gezegend mens, ondanks het niet verwijderen van mijn kapsel. Ik heb daar vrede mee. En voor het eerst sinds hele lange tijd kan ik gewoon diep inademen, zo fijn!
Tot zover mijn update!