Explantatie + lipofilling Vivje74 Dr. Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Vivje74

Ongelezen bericht 30 aug 2019 10:54

Voorsteltopic—>Vivje74

Gisteren was mijn operatie en hieronder mijn verslag zoals ik het gistermiddag heb opgeschreven:

Sinds 13.15 uur weer lekker thuis en zo fit als een hoentje! Maar ik moest van mijn man op bed rusten dus dat doe ik braaf....

Vanmorgen om 7.30 uur mocht ik me melden in Amstelveen. Ik heb mijn man naar huis gestuurd en gewacht op wat komen ging. Iets over 8 uur de operatiekamer ingereden en om 10 uur lag ik weer op recovery. En toen ze zeiden: u mag wakker worden', was ik ook zo wakker! Maar dan ook écht wakker! Ik ben nog nooit zó goed uit een narcose gekomen, bizar!
Operatie is goed gegaan maar beide protheses helemaal stuk! Echt stuk stuk, met een spuit hebben ze alle losse deeltjes verwijderd. Toen dat eenmaal gebeurd was bleek mijn kapsel dusdanig dun dat dr Niessen het niet aandurfde deze te verwijderen, er zou teveel schade ontstaan als hij het wel zou doen. En dat terwijl ik Baker IV indicatie had, maar blijkbaar kwam die hardheid door de kapotte implantaten.

Ik heb ook lipofilling gekregen. Vet verwijderd van de flanken, mijn buik (yes, eindelijk een plattere buik 😂) en binnenkant bovenbenen. In totaal drie gaatjes, 1 op de rug en 1 in beide benen (lieshoogte). Per borst heeft dr Niessen 200 cc kunnen injecteren! Ik ben de afgelopen twee maanden bewust bezig geweest om aan te komen, was namelijk net afgevallen tot 57 kilo maar dacht dan kan er 3x niets bij....2 kilo erbij maakt dus wel degelijk verschil. Ik draag mu een 70D bh maar verwacht dat het een c wordt als alles genezen is. En ze zijn zooooooo heerlijk zacht!!! Volgend jaar kan ik eindelijk weer op mijn buik zonnen.

Ik heb 0 pijn alleen een beurs gevoel in mijn been, dus voor nu voel ik me een gezegend mens, ondanks het niet verwijderen van mijn kapsel. Ik heb daar vrede mee. En voor het eerst sinds hele lange tijd kan ik gewoon diep inademen, zo fijn!

Tot zover mijn update!
Susana

Ongelezen bericht 30 aug 2019 11:25

Wow..wat een mooi operatie verslag!! Wat fijn om te lezen dat alles verliep en verloopt naar wens. Veel succes nog met herstellen 💜🍀🌻🏵
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 aug 2019 11:41

Blij dat die rommel er uit is lieve Vivje. Heftig zeg dat ze zo kapot waren!😳😢
Heb je foto's van de smurrie of de operatie?
Sterkte hiermee en rust goed uit!
Alles komt goed, je bent verlost!!!🥳

💕💕💕💕Luna

Heb even je titel aangepast en je berichtje verplaatst. Lipofilling ervaringen zijn zeer gewild!😉
Essi

Ongelezen bericht 30 aug 2019 13:54

Yessssss,
Je hebt het achter de rug!
Heel fijn dat die rotzooi er uit is en dat je je zo goed voelt.
Lekker verder herstellen nu.
Liefs essi
Vivje74

Ongelezen bericht 30 aug 2019 13:55

Hi Luna, ik heb zeker foto’s van de smurrie, want dat is het! Van een prothese zie je nog wel dat het een prothese was maar die ander.....zo zo blij dat ze eruit zijn!
Ik weet alleen niet hoe ik een foto moet plaatsen...

Lipofilling zag ik vreselijk tegenop maar valt me tot nu toe alles mee. Al loop ik als bejaarde, vooral als ik een tijd in zelfde houding heb gelegen of gezeten.
Vivje74

Ongelezen bericht 30 aug 2019 13:56

Dank Essi en Susanna, ik ben echt zo opgelucht nu!
Dorie

Ongelezen bericht 30 aug 2019 16:58

Wat fijn dat je je zo goed voelt vivje!!! Top. Een super goed herstel Gewenst.

Ik lees erg geïnteresseerd je verhalen omdat ik bijna op het punt aanbeland ben om de knoop door te hakken (wel of geen lipo) en met bij dr niessen te laten opereren....
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 aug 2019 17:02

Vivje74 schreef:
30 aug 2019 13:55
Hi Luna,

quote=Vivje74 post_id=23320 time=1567166158 user_id=1185]
Hi Luna, ik heb zeker foto’s van de smurrie, want dat is het! Van een prothese zie je nog wel dat het een prothese was maar die ander.....zo zo blij dat ze eruit zijn!
Ik weet alleen niet hoe ik een foto moet plaatsen...
Bah!
Hier hoe je een foto plaatst: viewtopic.php?t=2102
Blij dat je verder geen last hebt van de lipofilling. Heel belangrijk voor andere vrouwen om positieve verhalen over lipofilling te lezen!!😀
Moeke

Ongelezen bericht 30 aug 2019 18:25

Hi Vivje, wat een bevrijding! Zo blij voor je dat je van die ellendige smerige dingen af bent. Zo confronterend als je dan die blob ziet wat eerst nog in je lijf gezeten heeft!

Super dat je je zo goed voelt en het allemaal zo meegevallen is. Rustig aan hoor, goed naar je man luisteren haha, laat je maar een beetje verwennen, heb je verdient!
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Estelle

Ongelezen bericht 30 aug 2019 18:58

Hi Vivje

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan. Wel schokkend dat de implantaten helemaal stuk waren zeg en mooi dat je je nu al beter voelt. Had je de implantaten lang als ik vragen mag? Ik ben een kleine maand geleden door dr Niessen geopereerd ook explantatie en lipofilling. Mijn kapsel was flinterdun en is ook niet verwijderd ivm risico op schade aan het weefsel. Hopelijk knap je steeds meer op. Mooi ook dat je zo fit uit de narcose kwam zeg. Liefs Estelle
Vivje74

Ongelezen bericht 30 aug 2019 19:56

Dorie schreef:
30 aug 2019 16:58
Wat fijn dat je je zo goed voelt vivje!!! Top. Een super goed herstel Gewenst.

Ik lees erg geïnteresseerd je verhalen omdat ik bijna op het punt aanbeland ben om de knoop door te hakken (wel of geen lipo) en met bij dr niessen te laten opereren....
Hi Dorie, het is me echt zo meegevallen! Dr Niessen belde vandaag nog om te vragen hoe het ging, hij vond me gisteren op recovery zó kwiek. Eerlijkheidshalve moet ik nu wel zeggen dat de liposuctieplekken me een gevoel van heftige spierpijn in kwadraat geven dus ik heb vandaag wel paracetamol gepakt. De dyclo en andere pijnstilling laat ik even voor wat het is.

Ik kan dr Niessen echt van harte aanbevelen!
Vivje74

Ongelezen bericht 30 aug 2019 19:58

Moeke schreef:
30 aug 2019 18:25
Hi Vivje, wat een bevrijding! Zo blij voor je dat je van die ellendige smerige dingen af bent. Zo confronterend als je dan die blob ziet wat eerst nog in je lijf gezeten heeft!

Super dat je je zo goed voelt en het allemaal zo meegevallen is. Rustig aan hoor, goed naar je man luisteren haha, laat je maar een beetje verwennen, heb je verdient!
Nou idd! Het viel me echt tegen toen ik ze vanmorgen eens goed bekeek, wat een rotzooi!
Mijn lijf komt nu wel een beetje in opstand maar nog steeds prima te doen.
Vivje74

Ongelezen bericht 30 aug 2019 20:02

Estelle schreef:
30 aug 2019 18:58
Hi Vivje

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan. Wel schokkend dat de implantaten helemaal stuk waren zeg en mooi dat je je nu al beter voelt. Had je de implantaten lang als ik vragen mag? Ik ben een kleine maand geleden door dr Niessen geopereerd ook explantatie en lipofilling. Mijn kapsel was flinterdun en is ook niet verwijderd ivm risico op schade aan het weefsel. Hopelijk knap je steeds meer op. Mooi ook dat je zo fit uit de narcose kwam zeg. Liefs Estelle
Hi Estelle, ik had ze ruim 14 jaar, niet echt super lang vind ik.
Hoe is jouw herstel gelopen? Ben je tevreden met het resultaat tot zover? Ik denk dat het ook grotendeels door zijn protocol komt, een goede voorbereiding is immers het halve werk.
Estelle

Ongelezen bericht 30 aug 2019 20:56

Hi Vivje

Ik had ze 18 jaar monobloc hydrogel kwamen er intact uit maar wel bruin. Ben zeker erg tevreden met het resultaat voor ik de implantaten nam kon ik geen eens een bh aan maar dr. Niessen heeft ondanks mijn tengere bouw toch 90 cc per borst toegevoegd en ze waren ook wat groter geworden dan vroeger dus nu een bescheiden b cupje. Werkt goed hé de supplementen? Vind je het pak ook zo warm met de hitte? 😀 😳 Hij heeft bij mij ook niet de kapsels weggehaald omdat ze zo dun zijn hoop dat ik me toch beter ga voelen. Was jij ook moe door de implantaten?

Liefs Estelle
Dorie

Ongelezen bericht 01 sep 2019 13:47

Hoe is het nu vivje?
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”