Bedankt Monique ik ga verder lezen... En beterschap voor Luna. Ik ben gisteren geholpen. Een ernstig kapot baker 4... vandaar... liefs MoMonique MKS schreef: β15 mei 2020 10:29Lieve M
Luna is wegens prive omstandigheden en ziekte afwezig, dus ik reageer nu namens haar.
Ons standpunt ten aanzien van de kapsels is nooit veranderd, Luna heeft in verschillende topics uitgelegd hoe dat zit. Zoveel mogelijk kapsel verwijderen is heel belangrijk, mits dat veilig kan. Als er teveel schade wordt toegebracht aan weefsel voor de verwijdering van een flinterdun kapsel of kapsel dat tegen de ribben is vergroeid, is dat niet veilig en moet er altijd een klein deel achterblijven. Dit kleine deel dat achterblijft zal geen noemenswaardig effect hebben op je klachten.
Graag verwijs ik je naar dit topic viewtopic.php?t=475
Ik hoop dat het zo duidlijk is. In het deel over de kapsels lees je meer topics met informatie die Luna hierover geplaats heeft.
hartelijke groetjes,
Monique MKS
Hallo Allemaal
- Monique MKS
- Berichten: 185
- Lid geworden op: 02 feb 2012 16:06
Bij kapsel baker 4 moet dit altijd verwijderd worden.
Ik hoop dat jouw arts dat gedaan heeft.
Ik wens je een goed herstel van de operatie en dat je klachten snel zullen verminderen!
Hartelijke groetjes,
Monique MKS
Ik hoop dat jouw arts dat gedaan heeft.
Ik wens je een goed herstel van de operatie en dat je klachten snel zullen verminderen!
Hartelijke groetjes,
Monique MKS
( ik was zo bang voor Luna, dat ik haar niet meer op het forum zag deed me het ergste vermoeden. Ik wil haar niet lastig vallen. Helaas is ze afwezig door ziek en privΓ©. Arme jij. Ik denk aan je lieve Luna, heel veel)(







)
Ook al is het geen goed nieuws ben toch blij iets over haar te horen. Al mijn liefde en steun en kracht voor jou Luna


Ook al is het geen goed nieuws ben toch blij iets over haar te horen. Al mijn liefde en steun en kracht voor jou Luna
Same here!
Kus en hug van mij voor jou Luna!
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam β
Op naar een gezond(er) lichaam β