Hallo Allemaal

Protheses vanwege cosmetische reden.
momoires
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 mei 2020 23:33

Ongelezen bericht 15 mei 2020 11:03

Monique MKS schreef: ↑
15 mei 2020 10:29
Lieve M

Luna is wegens prive omstandigheden en ziekte afwezig, dus ik reageer nu namens haar.
Ons standpunt ten aanzien van de kapsels is nooit veranderd, Luna heeft in verschillende topics uitgelegd hoe dat zit. Zoveel mogelijk kapsel verwijderen is heel belangrijk, mits dat veilig kan. Als er teveel schade wordt toegebracht aan weefsel voor de verwijdering van een flinterdun kapsel of kapsel dat tegen de ribben is vergroeid, is dat niet veilig en moet er altijd een klein deel achterblijven. Dit kleine deel dat achterblijft zal geen noemenswaardig effect hebben op je klachten.

Graag verwijs ik je naar dit topic viewtopic.php?t=475

Ik hoop dat het zo duidlijk is. In het deel over de kapsels lees je meer topics met informatie die Luna hierover geplaats heeft.

hartelijke groetjes,
Monique MKS
Bedankt Monique ik ga verder lezen... En beterschap voor Luna. Ik ben gisteren geholpen. Een ernstig kapot baker 4... vandaar... liefs Mo
Gebruikersavatar
Monique MKS
Berichten: 185
Lid geworden op: 02 feb 2012 16:06

Ongelezen bericht 15 mei 2020 11:47

Bij kapsel baker 4 moet dit altijd verwijderd worden.
Ik hoop dat jouw arts dat gedaan heeft.

Ik wens je een goed herstel van de operatie en dat je klachten snel zullen verminderen!

Hartelijke groetjes,
Monique MKS
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Sammie
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 dec 2019 05:07

Ongelezen bericht 15 mei 2020 13:12

( ik was zo bang voor Luna, dat ik haar niet meer op het forum zag deed me het ergste vermoeden. Ik wil haar niet lastig vallen. Helaas is ze afwezig door ziek en privΓ©. Arme jij. Ik denk aan je lieve Luna, heel veel)(πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—)
Ook al is het geen goed nieuws ben toch blij iets over haar te horen. Al mijn liefde en steun en kracht voor jou LunaπŸŒΊπŸ’—πŸ˜˜
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 15 mei 2020 13:13

Sammie schreef: ↑
15 mei 2020 13:12
( ik was zo bang voor Luna, dat ik haar niet meer op het forum zag deed me het ergste vermoeden. Ik wil haar niet lastig vallen. Helaas is ze afwezig door ziek en privΓ©. Arme jij. Ik denk aan je lieve Luna, heel veel)(πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—)
Same here!

Kus en hug van mij voor jou Luna! πŸ’‹
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”