Lieve Anne, ben heel blij dat je reageert!
Ik heb inmiddels zoveel gelezen en zoveel vrouwen met dezelfde klachten gezien. Ik begin nu steeds beter te snappen wat er bij ons speelt en waarom wij zo ziek zijn, zoveel klachten hebben, arsten zoeken en niets vinden.
Zelfs al had je geen siliconen in je lijf en je had alleen de candida zoals je had, dan kreeg je ook een vitB12 tekort. Door candida ontstaat een vitB12 tekort. Lees dit stuk:
http://www.degezondheidblog.com/is-er-e ... amine-b12/
Ik wist dit omdat ik inmiddels zoveel stukken van dr Susan Kolb heb gelezen en in haar teksten heeft ze het er vaak over dat veel vrouwen een vitB12 tekort hebben door de overgroei van bacterieen en schimmels dus ook candida!!
De maagklachten heb je gekregen niet alleen door de bacterie, maar krijg je ook door een VitB12 tekort. Daar krijg je ook maagklachten van en jij hebt dan ook nog eens een bacterie dus dubbelop!
Door candida kunnen je darmen geen vitB12 opnemen. En door antibiotica dat je kreeg tegen bacterie zijn heel veel goede bacterien vernietigd in je lijf wat ook weer een enorme belasting is geweest en er ook weer voor zorgt dat heel veel processen niet goed verlopen. Goede bacterien maken bijvoorbeeld vitK aan. Dat is ook een antioxidant. En zorgt voor de stolling van je bloed. Aan alle kanten wordt je ziekgemaakt. De grootste boosdoener is nu je lijf uit. Dat waren de siliconen, maar nu ga je ontgiften en moet je je lichaam ondersteunen en voeden en alle vitaminen en mineralen geven dat het nodig heeft. De B's werken samen en daarom is een Bcomplex belangrijk. Bij mij komt er dan nog bij dat ik veganistisch ben dus ik neem gewoon ook nog extra B12 apart erbij. Dat kan geen kwaad. En volgende week ben ik weer bij Yvonne en wordt mijn bloed weer nagekeken en dan weet ik of ik goed op weg ben.
Het is heel erg wat siliconen met een lijf doen. Je valt zo af omdat je lijf zichzelf aan het opeten is. Een van de symptomen van vitB12 tekort is afvallen. vitB werk samen met de andere B's dus die moet je ook hebben. En C moet je hebben om het gif uit de siliconen te neutraliseren. VitB12 is trouwens ook een gifopruimer. Lees dit stuk maar:
http://www.fonteine.com/stikstofoxide.html
Ik ga een goede samenvatting maken voor alle vrouwen over wat ik had geschreven want hoe het nu is geschreven is veel te chaotisch en onoverzichtelijk. Ik schreef het vooral uit mijn gevoel. Ik was en ben nog steeds erg boos op artsen dat ze mij zo ziek hebben laten worden. Ik ben echt heel ziek geworden. En als ik niet zelf had ingegrepen en op zoek was gegaan naar iemand die mij kon helpen, dan weet ik niet hoe het met mij zou zijn afgelopen. Mijn vaten houden dit gewoon niet vol. mijn lichaam is op. Gelukkig ben ik oersterk!! Echt zo sterk en jij ook Anne. WE CAN DO IT!!!
Sterkte moppie, heel veel liefs,
Luna
Oh ja, bouw langzaam je vitC naar 3x daags. Je begint dus met 1x daags 1 dan 2 maal daags 1. tot je 3x daags 1 doet. En wel met voedsel nemen hoor!!
Bij vit C is het zo dat als je teveel neemt, je diaree krijgt. Mocht dit gebeuren, dan moet je weer afbouwen tot je geen diaree hebt. Diaree komt omdat de vitamine dan in de darmen blijft en daar vocht opneemt en zo het lichaam verlaat. Maar ik weet dat het niet gebeurt, jouw lijf heeft het hard nodig op dit moment. VitC is een antioxidant en neutraliseert die giftige troep uit de siliconen.
Wacht nog even met het opvoeren van de chlorella totdat je voor jezelf de juiste dosering vit C hebt gevonden. Dan kun je als je geen diaree krijgt de chlorella gaan opvoeren. VitC is ook een ontgifter hoor.
Ikzelf neem 6 druppels vitD omdat in mijn omega3 (opti3 ) ook vitD in zit en ook in de magrerine die ik gebruik. Je moet zelf maar even goed kijken hoeveel je neemt in totaal. Nooit meer dan 25 mcg in totaal nemen hoor!! VitD is vetoplosbaar en men weet niet wat de gevolgen op de lange duur zijn van een overschot.
VitB complex kun je om te beginnen 1xper dag 1 nemen. Ik weet zeker dat je meer nodig hebt, maar ik ga je niet zeggen meer te nemen zonder toezicht van een therapeut. Neem in dit geval gewoon wat op de verpakking staat 1x per dag dan kan er niets gebeuren en maak eventueel een afspraak bij Yvonne voor advies.
Succes! _Omhelzing