foto's explantatie Esart
-
esart88
Ja ik denk ook zeker dat dat meespeelt ik ben ook 7 kilo zwaarder als toen ik de bv liet doen destijds dus dat zal ook wel invloed hebben op de grote van mijn borsten nu..
-love- es
-love- es
Maar ik denk ook Luna, dat er bij jou veel weefsel is weggehaald omdat daar siliconen in waren gekomen! Het is dus niet vreemd dat jouw borsten wat kleiner zijn na de explantatie. Bij Keira, Esart, mij en ook veel anderen is dat niet zo, daar is hooguit de boel wat schoongemaakt.
Zou dat geen reden kunnen zijn?
Zou dat geen reden kunnen zijn?
Bij mij zijn m'n borsten wel wat breder geworden en van vorm veranderd maar ik kan niet zeggen dat ze nou groter zijn geworden ofzo (ja misschien wel wat omdat ik 4 kilo meer weeg dan 12 jaar geleden
)
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Francien, bij mijn is er wel wat weggehaald, maar echt niet meer dan bij jou hoor denk ik. En zeker niet zoveel om zo'n verschil in borstomvang te krijgen. Zoals ik in een ander topic al zei ben vreselijk veel afgevallen. Ook ben na jarenlang pilgebruik, met de pil gestopt. Denk dat een combinatie van beiden een rol speelt.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Ja Luna, dan zou dat een verklaring kunnen zijn, afvallen en stoppen met pilgebruik, dan worden je borsten wel kleiner!
Maar hoe het nou kan dat velen van ons grotere borsten hebben dan voor de BV...
Ik ga het dr. Kappel maar eens vragen als ik op controle kom!
Maar hoe het nou kan dat velen van ons grotere borsten hebben dan voor de BV...
Ik ga het dr. Kappel maar eens vragen als ik op controle kom!
Ik ben ook gestopt met de pil maar dat had geen invloed op mn borsten. Rare dingen soms... die borsten. Heb altijd wel een cupmaat groter een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden. Dan denk ik altijd "WTF wat een boobies ineens!" Whahaha! 
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius