Explantatie McGhan

Protheses vanwege cosmetische reden.
Kim1986

Ongelezen bericht 22 apr 2013 20:32

Implantaten : McGahn 245cc ruwwandig

Hallo allemaal,

Helaas ben ook ik bij dit forum terecht gekomen. Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Kim,26 jaar en heb 5,5 jaar geleden mijn borsten laten vergroten met cohesieve solliconengel,McGhan,245 cc,ruwwandig. Na ongeveer een jaar had ik al last van kapselvorming aan mijn rechterborst,erg vervelend,maar heb ik tot op heden niks aan laten doen. Een paar maanden geleden toch eindelijk maar eens besloten om naar de huisarts te gaan voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Daar wilden ze de kapselvorming toch even goed bekijken dmv een echo. Toen ik daar dus lag voor een echo,was het van:" ja,idd kapselvorming,maar aan uw linkerborst zie ik een scheur in uw prothese en u heeft tevens een flinke knobbel onder uw oksel,ik vermoed een siliconenknobbel".... Pfff.... Daar had ik niet op gerekend! Ik had daar idd een knobbel,die zat er al een jaar ofzo,was ik al voor naar de huisarts geweest. "Maakt u zich maar geen zorgen,is gewoon een ontstoken lympfenklier". Jaja.... Komende woensdag heb ik een afspraak bij de plastisch chirurg voor een consult,want uiteindelijk gaan mn boobies weg :-( Ik kan ervoor kiezen om nieuwe te plaatsen,maar dat gaat niet gebeuren,weg met die troep,ik vertrouw het niet meer! Gelukkig vergoed CZ de operatie. En aangezien McGhan levenslange garantie geeft op lekkage ga ik ook daar achter aan. Heeft iemand daar mss ervaring mee? Tevens denk ik dat ik tijdens de explantatie een tepelhofverkleining wil laten doen. Mijn tepels zijn namelijk in verhouding tot mijn originele boobs vrij groot,dus 5,5 jaar geleden getwijfeld tussen een tepelhofverkleining of een borstvergroting (om het wat meer in verhouding te hebben),helaas voor de verkeerde optie gekozen... Vind het erg spannend allemaal en zie er behoorlijk tegenop. Ook om te zien hoe mn borsten eruit gaan zien na de operatie,ben bang dat het theezakjes worden,maar ja,liever theezakjes als een slechte gezondheid! Dat was mijn verhaal tot nu toe. Benieuwd naar woensdag....!

Groetjes,Kim
Monique256

Ongelezen bericht 22 apr 2013 21:29

Kim, je bent de zoveelste met je ernstige verhaal. Goed van je dat je ook beseft dat je gezondheid belangrijk is! Het wachten naar een datum vond ik
vervelend, maar na de explantie voelde ik me weer steeds gezonder worden.
Heb ook weer veel meer levenslust, dat was 1jaar geleden wel anders!
Succes en we horen woensdag wel meer van je.
Angelique

Ongelezen bericht 23 apr 2013 08:57

Jeetje Kim wat heftig! Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende periode. Het gaat vast goed komen met het resultaat. Je bent nog hartstikke jong en je huid kan veel hebben. Heb je hier al bij de voor en na foto's gekeken? Ik was super bang voor het resultaat maar ben nu 2 weken na explantatie heel erg trots.

Wat goed van je dat je niet voor een wissel gaat!

Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
meisie

Ongelezen bericht 23 apr 2013 09:22

Hallo Kom,
Welkom hier.
Wat een horror maak je mee met de "veilige" McGhan. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent!
Laat je ook de kapsels verwijderen? En die bewuste lymfeklier? Het zou toch erg fijn zijn als ze je "zo schoon mogelijk" afleveren na de explantatie!

Heel veel sterkte de komende tijd!

Groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
esart88

Ongelezen bericht 23 apr 2013 09:43

Hoi Kim welkom!

Goed van je dat je ze eruit laat halen!
Spannend zo'n eerste consult,Naar welke arts ga je?
Alvast succes voor morgen en hoop dat je een goed gesprek en een klik met de plastisch chirurg hebt en dat je snel aan de beurt bent.

Ik word over twee weken geopereerd en krijg ook een tepelhofreductie nog even geduld en ik kan je vertellen hoe het eruit gaat zien tenminste als je niet eerder dan mij aan de beurt bent ik weet niet of er een wachtlijst is in de kliniek/ziekenhuis waar je heen gaat.
Ik vind het ook erg spannend hoor idd dat theezakjeseffect en hoe genezen de littekens van de tepelhofreductie...
Maar dan denk ik kijk maar naar de foto's van de dames die ons voor zijn gegaan bij hun is het ook mooi geworden..

liefs Es FLOWER
Kim1986

Ongelezen bericht 23 apr 2013 18:12

Hartstikke bedankt voor de lieve reacties! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben en dat jullie met me meeleven. Morgen consult,ik ga naar dr. Van Mulken in het Orbis ziekenhuis in Sittard. Ik laat idd meteen de lympfenklier en het kapsel verwijderen tijdens de explantatie,dus hopelijk is die zooi dan mn lijf uit. Behalve dan die siliconendeeltjes die nu eenmaal in mn lichaam zitten,want die gaan er niet meer uit toch? Ik heb gelezen dat sommige mensen een ontgiftigingskuur krijgen na een explantatie,morgen maar s ff aan de pc vragen of dat bij mij ook nodig is. Ik ga meteen eens even naar de voor en na foto's kijken op dit forum,dan heb ik een idee van hoe het er ongeveer uit zal gaan zien.... Spannend.... Laat morgen meer weten!

Groetjes,Kim
Angelique

Ongelezen bericht 23 apr 2013 19:37

Graag gedaan Kim.

Het is echt belangrijk dat je gaat ontgiften na explantatie.
Hier lees je daar meer over
http://www.klachtensilicon.forum2go.nl/ ... -t103.html

http://www.klachtensilicon.forum2go.nl/ ... a-t56.html

Heel veel succes morgen!

Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 apr 2013 13:29

Lieve Kim,
Afbeelding
Hartsikke goed van je dat je voor je gezondheid gaat! Ik wens je heel veel sterkte en succes de komdende tijd lieve meid.
KUS+ Luna

Wil je dit ook nog even lezen? En de vragenlijst opsturen? Alvast bedankt!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Kim1986

Ongelezen bericht 26 apr 2013 18:44

Zo,het consult is inmiddels geweest en de datum is 16 mei geworden... Tepelhofverkleining raadde hij me af tijdens de explantatie omdat hij zegt dat de borsten zich eerst nog moeten "zetten" na de operatie en als hij meteen een tepelhofverkleining zou doen,zou het dus kunnen dat ene een beetje naar rechts en ene een beetje naar links zou staan of iets dergelijks... Ik moet er dus voorlopig maar even mee leren leven dat ik dadelijk weer kleine borsten en relatief grote tepels heb,het is niet anders.... Over 2 tot 3 jaar hopen we aan kinderen te kunnen beginnen,dus we zien dan wel weer hoe mn borsten er na een zwangerschap uitzien en dan kan ik er altijd nog voor kiezen om er iets aan te laten doen. Ik zie wel op tegen de operatie,maar het is voor een goed doel he. Ik zal julle op de hoogte houden!

Groetjes,kim

Ps. Luna,ik zal de vragenlijst dit weekend ff invullen :-)
esart88

Ongelezen bericht 26 apr 2013 21:35

Zo Kim dat is al lekker snel zeg 16 mei heerlijk he dat je een datum hebt nu..
Goh best wel apart dat je arts geen tepelhofverkleining doet tegelijk met je explantatie ik heb dr Kappel hier helemaal niet over gehoord!
Maar idd wel verstandig van je om tot na je zwangerschap te wachten je weet namelijk niet hoe ze er dan uit zien en misschien ben je tegen die tijd wel dik tevreden met je borsten.

liefs Es FLOWER
Wendy

Ongelezen bericht 28 apr 2013 09:00

Hoi Kim, wat een heftig verhaal weer! :shock: En wat goed dat je niet voor nieuwe siliconen kiest. Veel sterkte komende tijd, ik denk dat je blij zal zijn als die giftige rommel je lichaam uit is!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 apr 2013 11:05

Lieve Kim, ben blij voor je dat je een datum hebt!
Het is heel goed wat je arts zegt hoor. Je moet echt afwachten hoe het eruit zal zien en daarna kun je pas beslissen.
Veel sterkte op weg naar je explantatie!

-kiss- Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
esart88

Ongelezen bericht 14 mei 2013 11:08

Hai Kim alvast succes voor donderdag!!!

liefs Es *LOVE*
meisie

Ongelezen bericht 14 mei 2013 11:52

Van mij ook alvast heel veel succes donderdag!
GOOD_LUCK

=liefs= Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 mei 2013 19:46

Lieve Kim,
Afbeelding
voor donderdag!!!!!

We denken allemaal aan je lieverd.

_Omhelzing Flower2 Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”