Ongelezen bericht
16 apr 2013 17:26
Hee Es,
Maak je niet druk hoor, komt allemaal helemaal goed! Bij mij ging de intake ook heel snel, en de anesthesist had wel mijn ingevulde vragenlijst voor zich. Ik dacht echt, ben ik hier helemaal voor daarheen gereden. Was wel een aardige man, en die liep mijn vragenlijst door en stelde wat controlerende vragen, ging even luisteren en ik mocht weer weg. Hij vertelde me dat hij ook bij de Bergman werkte, de anesthesisten en de ok assistenten rouleren een beetje geloof ik. Dat gaf mij nu ook niet echt een fijn gevoel, aangezien ik al bij de Bergman geholpen was bij de BV (niet dat de operatie nu zo onprettig was, maar gewoon het hele gebeuren van niet de juiste voorlichting enzo, en het voelde daar echt alsof je een nummer was). Maar het tegendeel was waar, op de dag van de operatie had ik wel een andere anesthesist en ook met een Duits accent (de verpleegster vertelde mij dat er veel Duitsers werken). Hij was in ieder geval heel grondig, en prikte mijn zelfs in mijn elleboog omdat hij mijn ader te klein vond of iets, op mijn hand.
Heel het team was heel aardig en zorgzaam, en de anesthesist belde savonds zelf nog op naar de afdeling om te vragen of het allemaal goed met mij ging.
Ik was ook 0,0 misselijk na de ingreep, dat was de eerste keer wel anders.
Ook de anethesie assistent bleef bij de verpleegster om mij nog te helpen in mijn lipo broek te hijsen, en ze hebben mij samen nog naar buiten naar de auto gebracht, ver buiten werktijd. Ik voelde me helemaal in de watten gelegd.
Maar goed, dr. Kappel huurt inderdaad het team en de ruimte, maar het gaat toch om haar handen en kundigheid die uiteindelijk voor jouw goede resultaat gaan zorgen. En daar heb ik het volste vertrouwen in!