foto's explantatie Angélique
Ik heb net mijn oude camera gevonden met foto's van voor de bv en die zal ik er morgen even opzetten. Ik heb ook een een hele charmante foto van een gedraaide anatomische prothese die volgens de eigenaar van kliniek beaucare normaal zou worden als de kapsel vorming aan de prothese zou hechten. Was misschien goed gekomen als ik geruwde protheses had die ook geplaatst zouden zij maar ja nu waren het toch gladde.
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
Thnxx Wendy!
En dan te bedenken dat ik heel erg jaloers was op jouw borsten na de explantatie en nooit had gedacht dat die van mij er een beetje leuk uit zouden kunnen zien na de explantatie.
Ik ben er steeds blijer mee
En dan te bedenken dat ik heel erg jaloers was op jouw borsten na de explantatie en nooit had gedacht dat die van mij er een beetje leuk uit zouden kunnen zien na de explantatie.
Ik ben er steeds blijer mee

Morgen is het precies 7 weken dat mijn siliconen zijn verwijderd en ik vind mijn borsten echt mooier dan voor de borstvergroting en veel mooier dan met borstvergroting en dan te bedenken dat ik onwijs bang was voor het resultaat!
-
esart88
ziet er mooi uit Angelique!!!mooie natuurlijke borsten ziet er goed uit natuurlijk ben je hier blij mee!Zo blij als we er nu mee zijn waarom toen niet...Omdat het toen nog niet de tijd was en nu wel...En of je het nu doet of pas over 10 jaar alles komt op zijn tijd.
liefs Es +Liefs+ +Liefs+
liefs Es +Liefs+ +Liefs+
Ja goed he!
Ik heb op de vorige pagina ( eerste bericht ) een foto van voor de bv en 7 weken na explantatie onder elkaar gezet en dan zie je echt dat ze nu VEEL mooier zijn.
Ben echt blij!!!
bedankt voor je lieve woorden!
Liefs Angélique
Ik heb op de vorige pagina ( eerste bericht ) een foto van voor de bv en 7 weken na explantatie onder elkaar gezet en dan zie je echt dat ze nu VEEL mooier zijn.
Ben echt blij!!!
bedankt voor je lieve woorden!
Liefs Angélique
-
esart88
jeetje ja ik zie het Angelique net als bij mij!
Te gek hoor
We are HAPPY!
liefs Es,en jij ook bedankt voor je lieve woorden! +Liefs+
Te gek hoor
We are HAPPY!
liefs Es,en jij ook bedankt voor je lieve woorden! +Liefs+
Hoi angelique. Prachtig geworden! Ik zit nu ook in de fase om ze te laten verwijderen. Ik heb 365 cc onder de spier en ik had zelf voor de tijd cupmaat B. Ik ben 52 en heb deze grootte al bijna 10 jaar. Hoe oud was je toen je dit liet verwijderen en hoelang zaten ze erin? Onder de spier?
Hoe groot was je eigen cupmaat en hoeveel cc was de prothese?
Veel vragen he.........
(Misschien zit je niet eens meer op het forum....)
Groetjes Annemiek
Hoe groot was je eigen cupmaat en hoeveel cc was de prothese?
Veel vragen he.........
(Misschien zit je niet eens meer op het forum....)
Groetjes Annemiek
Dank je wel voor het compliment. Ik zit eigenlijk niet meer op het forum maar via een bericht op facebook kwam ik toch weer even buurten. Mijn protheses zijn in 2013 verwijderd, ik was toen 33 jaar en heb ze 8 jaar gehad. Ik weet niet meer hoeveel cc ik had ergens tussen de 350 en 380cc. Ik weet wel dat ze behoorlijk hebben doorgezweet en de ene 25 gram en de andere bijn 30 gram ligter was dan bij plaatsing. Explantatie is echt mijn beste keuze ooit geweest. We zijn nu ruim 5 jaar verder en ik voel me echt goed! Mijn protheses zaten onder de spier en ik had cup b. Nu d maar ik ben door mijn zwangerschap in 2017 wel aangekomen.
Succes en veel sterkte dames.
Liefs Angelique
Succes en veel sterkte dames.
Liefs Angelique