Explantatie en borstlift, operatie door dr. Kappel

Deel ervaringen en foto's.
Francien

Ongelezen bericht 21 mar 2013 10:30

Ik wacht nog steeds op een telefoontje, meeeennnn, wat wil ik graag van die drains af!!! En geduld is niet mijn sterkste kant!

Bovendien wil ik mijn borsten zien, en dat kan alleen als ze uitgepakt zijn...

Wie heeft er hier even snel een tip voor leuke en goede bh's en topjes die je zo in de winkel kunt kopen?
Ik schat dat ik maat 75A zal hebben. Mevrouw Kappel had het zelfs over een kleine B, maar ik denk toch dat het meer een A is..
Nou ben ik die enorme prammen gewend, dus misschien is het in mijn ogen wel kleiner dan het is, dat kan natuurlijk ook.
Ze zijn wel schattig hoor, nog wat deukerig, maar ik zie helemaal geen erge rimpels, en ik ben al hartstikke blij!!

Ik verwachtte toch wel een gerimpeld decollete, maar dat is niet zo, en het is ook helemaal niet gezwollen boven mijn borsten, dus het blijft wel zo, er hoeft niks te slinken. Dat is echt een opluchting, want de bollen zaten helemaal tegen mijn sleutelbeenderen!

Nu maar hopen dat ik vanmiddag nog naar Zwolle kan, ik weet nog niet hoe, maar ik vind er wel wat op, desnoods ga ik met de trein. Met het risico dat ze me daar in de boeien slaan vanwege die granaten, maar dat zien we dan wel weer... :D
vanda

Ongelezen bericht 21 mar 2013 10:47

ik zou ze inderdaad maar goed inpakken, je granaten...ik weet nog dat ik vorige week in de wachtkamer zat met die bungelende bloedflessen tussen mijn benen...zelfs onder mijn lange jas kwamen ze onderuit gepiept...tja, en je weet nooit met die huidige conducteurs...
Keira

Ongelezen bericht 21 mar 2013 10:51

Ik wacht ook nog op het telefoontje Francien! Ik wil verlost zijn van die dingen. Wel vervelend dat je nu in je eentje naar Zwolle moet. Nog even geduld. Als je dan alleen moet, ga dan veilig met de trein, maar doe een lange jas aan! :cool:
Francien

Ongelezen bericht 21 mar 2013 11:04

Hahahaha, ja, ik zal de granaten goed inpakken en een lange jas aan doen..
Zie je het voor je, hahaha!!!

Maar jee...ze moeten nu niet ruw met me omspringen, die conducteurs!
Voor jou nu ook berespannend Keira, misschien zien we elkaar dus vandaag nog, ik hoop het!
Keira

Ongelezen bericht 21 mar 2013 11:29

Zouden we elkaar dan eindelijk nuchter zien? Lekker_Puh

Ik kan pas aan het einde van de dag omdat het best ver rijden is en mijn vriend om half 2 nog een andere verplichting heeft. Ik hoop dat het allemaal goedkomt!
Francien

Ongelezen bericht 21 mar 2013 11:31

Nou Keira, ik moet met de trein en dat is een hele onderneming, want dan moet ik eerst met de bus naar het station, en in Zwolle weer met de bus naar mevrouw Kappel, dus ik ben er ook niet zomaar!

Ik hoop echt dat ze belt Keira, en dat we straks weer drainloos door het leven kunnen!!
Keira

Ongelezen bericht 21 mar 2013 11:41

Zodra ik wat hoor, dan laat ik het weten!
Francien

Ongelezen bericht 21 mar 2013 11:46

Keira schreef:Zodra ik wat hoor, dan laat ik het weten!
Superrr, ik ook!! Party time

Ik heb trouwens net uitgevogeld dat Esart nu bij haar op consult moet zijn! :)
Sabrah

Ongelezen bericht 21 mar 2013 13:38

Hoihoi,

Ik had hetzelfde probleem met mijn huisarts en de drains. Ik had er 4!! en was echt niet in staat om die reis te maken. Ik heb het uiteindelijk kunnen regelen via thuiszorg. Kappel heeft een indicatie geschreven en naar thuiszorg gestuurd. 's avonds kwam de speciale verpleging langs.
is dit niet een idee ipv die hele trip maken?
Francien

Ongelezen bericht 21 mar 2013 14:02

Sabrah schreef:Hoihoi,

Ik had hetzelfde probleem met mijn huisarts en de drains. Ik had er 4!! en was echt niet in staat om die reis te maken. Ik heb het uiteindelijk kunnen regelen via thuiszorg. Kappel heeft een indicatie geschreven en naar thuiszorg gestuurd. 's avonds kwam de speciale verpleging langs.
is dit niet een idee ipv die hele trip maken?
Ik ga het haar zeker vragen als ze belt...
Het begint nu al laat te worden, ik red het niet meer met het openbaar vervoer..
meisie

Ongelezen bericht 21 mar 2013 14:48

Dat zou wel een heel fijn idee zijn!
Ik duim voor je dat dat gaat lukken!
=liefs=
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Keira

Ongelezen bericht 21 mar 2013 15:35

Hee Francien, heb jij no wat gehoord? Ik weet even niet wat ik moet doen want ik heb nog niks gehoord en die drain lekt alle kanten op. Als ik bel krijg ik het antwoordapparaat.
Francien

Ongelezen bericht 21 mar 2013 15:50

Keira schreef:Hee Francien, heb jij no wat gehoord? Ik weet even niet wat ik moet doen want ik heb nog niks gehoord en die drain lekt alle kanten op. Als ik bel krijg ik het antwoordapparaat.
O Keira, o, wat naar, heeft ze je al gebeld??

Ze belde mij net, ik word morgen om 10 uur in Heerenveen verwacht!
Maar jij moet eerder geholpen worden...kun je naar de huisarts of dokterspost?
meisie

Ongelezen bericht 21 mar 2013 15:54

Lieve meiden, jullie hebben toch ook het noodnummer van dr Kappel?
Keira, anders dat toch maar proberen? Als de drain er langs lekt, dus geen gesloten systeem meer is, moet dat niet al te lang duren lijkt mij...
Hoop dat er snel reactie komt!
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Francien

Ongelezen bericht 21 mar 2013 16:01

Ik denk dat mevrouw Kappel Keira ook wel heeft gebeld, want bij ons beide moeten de drains verwijderd worden. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, want zo kan Keira niet door blijven lopen!
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”