Ik heb al heel wat verhalen van dames gehoord. En ik weet dat de meeste van ons echt een zware rugzak dragen en allemaal een boek kunnen schrijven. We hebben om te beginnen niet voor niets onze borsten laten vergroten. Dat zegt al heel wat natuurlijk.
Hé, je brengt me op een idee!!! Zullen we dat doen?? Een verzamelboek met al onze siliconen ervaringen hahaha. Want dat alleen al is 1 boek waard. En al dat andere een hele BIEB!
Ben heel erg blij dat het bijna zover is. Echt heel erg blij, want je kunt niet zo door blijven gaan. Denk dat je echt veel ontstekingen hebt en daarom zoveel zwelling. Dring er op aan dat dr. van Loenen je kapsels laat onderzoeken!!! Ze doet dat alleen wanneer ze iets verondrustends ziet zegt ze, maar in dit geval lijkt het me echt wel belangrijk. Ook omdat je dit nodig hebt voor de verzekering. Dat is ook een bewijs namelijk.
Misschien een idee voor alle dames die een "NO" krijgen van de verzekering om de kapsel te laten onderzoeken en dit op te sturen als bewijs en dan alsnog je geld terug te krijgen.
Lieve Chica, heel veel sterkte deze komende weken!
Mucho =liefs= Luna