Even voorstellen Chica

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 aug 2012 10:26

Lieve Chica, voel je geen zwakkeling alsjeblieft! Iedereen heeft wel iets. Je bent zeker niet de enige.

Ik heb al heel wat verhalen van dames gehoord. En ik weet dat de meeste van ons echt een zware rugzak dragen en allemaal een boek kunnen schrijven. We hebben om te beginnen niet voor niets onze borsten laten vergroten. Dat zegt al heel wat natuurlijk.

Hé, je brengt me op een idee!!! Zullen we dat doen?? Een verzamelboek met al onze siliconen ervaringen hahaha. Want dat alleen al is 1 boek waard. En al dat andere een hele BIEB! :lol:

Ben heel erg blij dat het bijna zover is. Echt heel erg blij, want je kunt niet zo door blijven gaan. Denk dat je echt veel ontstekingen hebt en daarom zoveel zwelling. Dring er op aan dat dr. van Loenen je kapsels laat onderzoeken!!! Ze doet dat alleen wanneer ze iets verondrustends ziet zegt ze, maar in dit geval lijkt het me echt wel belangrijk. Ook omdat je dit nodig hebt voor de verzekering. Dat is ook een bewijs namelijk.
Misschien een idee voor alle dames die een "NO" krijgen van de verzekering om de kapsel te laten onderzoeken en dit op te sturen als bewijs en dan alsnog je geld terug te krijgen.

Lieve Chica, heel veel sterkte deze komende weken!

Mucho =liefs= Luna
Sabrah

Ongelezen bericht 23 aug 2012 20:58

Lieve Chica,

Ik weet helaas hoe je je voelt. Hier vallen ook steeds meer puzzelstukjes op zijn plek. Maar ik ben zooooooo blij dat ze eruit zijn. Ik hoop nu alleen dat ik geen spijt krijg van mijn beslissing om voor de Monobloc te gaan. Jij gaat voor een volledige explantatie dus ik weet 100% zeker dat je erop vooruit zult gaan. Het zal in eerste instantie misschien tegenvallen maar elke dag dat je er nog mee loopt is er een teveel.

Heel veel sterkte en succes!!
Sabrah
Chica

Ongelezen bericht 28 aug 2012 19:17

Hola,

Wilde even laten weten dat ik zaterdag naar Nederland vlieg,maandag naar dr.Kingma ga en donderdag weer terug naar Spanje.
Door omstandigheden heb ik de operatie uit moeten stellen tot oktober.
Ik moet dan wel heen en weer vliegen,maar ja het scheelt veel tijd.
Ik ga nu voor 4 dagen eigenlijk,kom laat aan en ga vroeg weg,en in oktober kan ik dan een week tot een dag of 10 blijven.
Het voordeel is wel dan ik dan wel weet of dat het vergoed wordt of niet.
Het is zo,kan er niets aan veranderen.Ik moet maar wat langer op mijn tanden bijten en door gaan.
Het maakt me ook wel wat angstig,want nu zitten ze er een paar weken langer in,aan de andere kant,ik heb al silliconen protheses sinds 1989.Die paar weken moeten dan maar.
Morgen weer een dag!
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 aug 2012 21:57

Wat jammer en vervelend dat je operatie wordt uitgesteld. :(
Laat ons weten wanneer je nieuwe datum is ok?
Nog even volhouden Chica. Je bent er bijna.
Sterkte en veel liefs,
Luna
Chica

Ongelezen bericht 30 aug 2012 17:06

Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Het zal allemaal wel zo moeten zijn.
Het scheelt een paar weken en dat is niet zo fijn,maar ja.

groetjes Chica
Morgen weer een dag!
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 aug 2012 10:43

Lieve Chica,
Ik wens je een hele goede reis morgen.
Liefs, Luna
Chica

Ongelezen bericht 06 sep 2012 18:38

Het is allemaal heel vlot gelopen in het Slotervaart ziekenhuis.
Dr.Kingma was heel begripvol en na een goed gesprek en onderzoek stelde ze vast dat er veel kapselvorming is.
Ze adviseerde mij een camara mee te nemen voor tijdens de operatie,zodat de verpleegster foto´s kon nemen.
Heb afgesproken dat ik de protheses mee neem.
De operatie is nu voorlopig gezet op 16 oktober.Ik zei dat ik niet 100% zeker weet of ik dan ken,maar ze wilde het toch voor de zekerheid vastleggen omdat de herfst vakantie eraan komt en ik dan pas in november aan de beurt ben.
Ik wacht nu op de uitslag van het ziekenfonds of zij dus gaan vergoeden.
Dan ga ik er alles aan doen om de 16 de in het Slotervaart te zijn.
Vond het fijne mensen in het Slotervaart,ook de anethesist was heel begripvol.Heb in het verleden veel nare ervaringen gehad in andere ziekenhuizen wat betreft de anesthesie dus vind het fijn dat dat nu heel erg duidelijk is en dat er afspraken zijn gemaakt.
Ja,het is nu afwachten,spannend,maar heerlijk weer thuis.
Morgen weer een dag!
Sabrah

Ongelezen bericht 07 sep 2012 13:35

Chica wat fijn dat je afspraak zo goed verlopen is! Ik heb zelf ook hele goeder ervaringen met de artsen in het Slotervaart. Erg aardig, behulpzaam en begripvol.

Als je veel kapselvorming hebt dan is de kans dat je alles vergoed krijgt al groter, dus dat is gek genoeg eigenlijk goed nieuws!

Ik hoop voor je dat 16 Oktober door kan gaan.

groetjes.
Sabrah
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 sep 2012 08:53

Ola Chica! Dit ben ik nu: Yeah!
Ben zoooo blij voor je! Kapselvorming is niet leuk, maar je gaat het vergoed krijgen. Ik weet het 100% zeker! Heeft dr. Kingma je dat niet verteld? Heb je baker 4? Ik denk het zelf van wel.
Er zijn veel vrouwen bij dr. Kingma geweest met kapselvorming en deze kregen het allemaal vergoed! Jij ook hoor. Wees gerust!!!
Ik zal je voorlopige datum noteren bij de rest.
Heel fijn om te lezen dat je weer thuis bent.
Dag pop, heel veel sterkte met de laatste loodjes!
Liefs, Luna
Lena

Ongelezen bericht 09 sep 2012 11:28

Hoi Chica,

Wat fijn voor je dat je nu meer duidelijkheid hebt gekregen en een datum voor de operatie in het vooruitzicht. Het lijkt me inderdaad heel moeilijk voor je om dit allemaal vanuit Spanje te regelen. Ik hoop dat het allemaal zal lukken en dat je opgelucht adem kunt halen, als ze er eindelijk uit zijn gehaald. Veel sterkte met alles. En je bent in goede handen in het Slotervaart, ik heb daar ook hele goede ervaringen.
Liefs
Lena
Chica

Ongelezen bericht 11 sep 2012 18:03

Hola,

Sorry dat ik zo laat reageer op jullie zo hele lieve berichtjes.
Het is hier een gekke huis.Mijn man is een zaak gestart en moet hem bijstaan in heel wat dingen.Ik spreek vloeiend spaans,en hij dus niet.
Langzaam aam komt alles op zijn pootjes terecht en kan ik wat gas terug nemen.
Ben helemaal versleten ,maar ja,kan hem niet alles laten doen.
Het voordeel is dat de tijd hard gaat en de dagen voorbij gaan zonder dat ik kan nadenken.
De pijnen zijn heftig en het is allemaal zeer vermoeiend.
Hoop snel uitslag te krijgen van het ziekenfonds en zodoende me daar weer op focussen.
Zal blij zijn als het voorbij is,maar heb er een goed gevoel over.
Mijn oude ha ook weer even ingeschakeld i.v.m. mijn intollerantie voor medicijnen maar is een top vent!!!
Hou jullie op de hoogte hoor,en iedereen die binnenkort geopereerd word,STERKTE !!!!!

Un beso para todas.
Morgen weer een dag!
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 okt 2012 07:03

Lieve Chica,
Laat dit alsjeblieft de laatste keer zijn dat je operatie wordt uitgesteld!

Sterkte met alles meisje.
Liefs, Luna

Ik geloof in je kracht Chica. Je komt er wel!
_Omhelzing
Chica

Ongelezen bericht 14 nov 2012 16:32

Hoi allemaal,

Het is een hele tijd geleden dat ik hier op het forum was.
Voordat ik alles probeer te lezen ,even een up-date.
Tussen het ziekenfonds en het Slotervaart is een communicatie probleem.
De één heeft wat verstuurd,de ander niet ontvangen en over en weer.
Nu is het zo dat ik nog steeds geen uitsluitsel heb of ik het vergoed krijg.
De operatie gepland 27 nov.is weer afgezegd!!!
Ik moet het afwachten hoe of wat.
Denk zelf dat het er wel op uit draait dat het hier in Spanje gaat gebeuren op mijn eigen kosten.
Ze doen ontzettend moeilijk op de één of andere manier.
De klachten blijven natuurlijk en hoop dus dat alles snel goed komt.
Morgen weer een dag!
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 nov 2012 13:40

Ooh, wat erg zeg! Weer afgezegd! Ik hoop echt dat je nog voor het eind van dit jaar onder het mes kan.
Maak je over de vergoeding niet te veel zorgen. Je hebt kapselvorming en dan wordt er altijd vergoed.
Laat je ons snel horen als je meer weet? Bel trouwens de verzekering zelf ook even op. Leg ze jouw situatie uit. Ze moeten hun best voor je doen.

Heel veel succes en sterkte lieverd.

Eu penso muito em ti.
KUS+ Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 jan 2013 09:09

Lieve Chica, hoe staan de zaken er nu voor? Wanneer raak je die gifballen nou eens kwijt?
Ik hoop snel iets van je te horen.
Muchos besos, Luna IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”