explantatie + lipofilling dr. Frank Niessen Mittsu

Protheses vanwege cosmetische reden.
Plaats reactie
Conscious

05 apr 2026 10:17

Afgelopen donderdagmiddag in het OCA bevrijd van implantaten die ik op 09-09-2009 had laten plaatsen bij Bergman. En heb lipofilling gehad. Nu heb ik migraine en slaap ik al nachten nauwelijks en zie ik dat ik het 06 noodnummer niet heb meegekregen waar de verpleegkundige het wel over had bij ontslag. Ik heb het nummer van Mittsu gebeld maar daar hoor ik op het bandje dat ik het 06-nummer kan bellen dat ik gekregen heb, ja niet dus....
Heb een berichtje naar Luna gestuurd, maar ben niet zo handig dus weet niet of dit gelukt is.
Kan iemand mij dit 06 noodnummer doorgeven?
Ik heb de huisartstenpost gebeld en die willen me triptanen geven, maar dat doet iets met de bloedvaten (vaatvernauwing) wat niet erg voordelig is voor de vetcellen natuurlijk (las ik op ChatGPT). Dus ik wil advies van de mensen die weten waar ze mee bezig zijn en niet van een huisarts die ik niet ken (nu is het pasen)
Luna MKS

06 apr 2026 20:24

Conscious schreef: โ†‘
05 apr 2026 10:17
Afgelopen donderdagmiddag in het OCA bevrijd van implantaten die ik op 09-09-2009 had laten plaatsen bij Bergman. En heb lipofilling gehad. Nu heb ik migraine en slaap ik al nachten nauwelijks en zie ik dat ik het 06 noodnummer niet heb meegekregen waar de verpleegkundige het wel over had bij ontslag. Ik heb het nummer van Mittsu gebeld maar daar hoor ik op het bandje dat ik het 06-nummer kan bellen dat ik gekregen heb, ja niet dus....
Heb een berichtje naar Luna gestuurd, maar ben niet zo handig dus weet niet of dit gelukt is.
Kan iemand mij dit 06 noodnummer doorgeven?
Ik heb de huisartstenpost gebeld en die willen me triptanen geven, maar dat doet iets met de bloedvaten (vaatvernauwing) wat niet erg voordelig is voor de vetcellen natuurlijk (las ik op ChatGPT). Dus ik wil advies van de mensen die weten waar ze mee bezig zijn en niet van een huisarts die ik niet ken (nu is het pasen)
Hoi lieve meid,

Ik had vandaag gereageerd op je mail. Helaas was ik gisteren niet op het forum en dus dit bericht niet gezien.
Heb je vaker last van migraine of alleen nu na de operatie?
Ik heb helaas niet het noodnummer voor je....
Vaatvernauwende middelen zijn inderdaad echt niet goed nu...

Probeer jezelf goed te hydrateren met water en mineralen. Ik wens je heel veel sterkte lieverd! ๐Ÿ€๐Ÿ™๐Ÿ’–
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Conscious

08 apr 2026 15:46

Hopelijk heb je mijn andere bericht ook ontvangen Luna. In ieder geval nogmaals dank voor je reacties.

Vandaag controle gehad, nu 6 dagen na de operatie en ik mag alles weer, behalve sporten. Over 3 weken mag ik de drukkleding uitlaten. Wat snel allemaal he?! Ik dacht dat hier veel langer voor stond...
Luna MKS

09 apr 2026 18:24

Conscious schreef: โ†‘
08 apr 2026 15:46
Hopelijk heb je mijn andere bericht ook ontvangen Luna. In ieder geval nogmaals dank voor je reacties.

Vandaag controle gehad, nu 6 dagen na de operatie en ik mag alles weer, behalve sporten. Over 3 weken mag ik de drukkleding uitlaten. Wat snel allemaal he?! Ik dacht dat hier veel langer voor stond...
Hoi lieve meid,

Ja, ik heb ze ontvangen en gelezen. Wat een gedoe. Blij dat het al wat beter gaat.๐Ÿ™

Dankjewel voor je lieve woorden in de mail.๐Ÿฅฐ

Ontzettend veel liefs en beterschap!๐Ÿ’–๐Ÿ’โ˜€๏ธ

Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar โ€œStel jezelf voor (cosmetisch)โ€