Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Plaats reactie
Kyra

28 dec 2025 20:35

Hallo,

Wat fijn dat dit forum er is! Ik heb mijn implantaten bijna 10 jaar geleden laten plaatsen. Sinds een week heb ik ineens veel last van mijn rechter implantaat. Ik heb Natrelle Allergan 280 cc. Ik heb er stress van en die pijn is erg vervelend, het voelt enorm branderig van binnen. De angst dat de implantaat lek is is groot. Ik voel namelijk ook dat hij wat plakkerig is en veel implantaat verdwijnt onder mijn oksel, iets wat voorheen naar mijn inziens minder was.
Nu overweeg ik explantatie met lipofilling. Ik zie dat Bey Clinics in Heerenveen dit doet. Zijn er mensen hier op het forum met ervaringen daar? Ik kon het met de zoekfunctie nog niet helemaal vinden, maar misschien moet ik de website nog wat beter ontdekken.
Ik hoop dat lipofilling mogelijk is, ik ben vrij slank (166 cm en 57,5 kilogram). Ik lees wat wisselende verhalen over of er voldoende vet is dat gebruikt kan worden. Iemand ervaringen die ook mijn postuur ongeveer heeft?
Alvast bedankt voor het lezen en reageren.
Luna MKS

29 dec 2025 23:09

Hoi lieve meid, er waren vrouwen die langer zijn en minder wegen en bij wie het ook was gelukt. Komt echt goed!

Wens je veel succes en sterkte in je weg!🍀🙏💖
Twijfelaartje

08 jan 2026 21:23

Hoi Kyra,

Ik ben destijds bij Bey (Zwolle+Heerenveen) geweest en daar werd door B. van der Lei gezegd dat ik te weinig vet had (terwijl ik echt stevige heupen heb). Dit terwijl ik nog met mijn kleding aan stond. Ik ben 1.70m en weeg 66kg.

Later ben ik naar dr van Selms bij JvG in Amsterdam gegaan en hij wilde wel een explantatie en lipofilling doen.

Mijn 2e lipofilling heb ik bij dr Tellier in Isala Zwolle laten doen, hier ben ik ontzettend tevreden over!

Liefs en heel veel succes tijdens dit proces!
Kyra

17 jan 2026 22:48

Bedankt voor de tips! Ik ga me laten informeren bij Zwolle en ik overweeg ook Frank Niessen. Dan hoef ik dus niet voor een consult naar b van der lei. Goed om te weten!

Lieve reacties, dat doet me goed! ❤️

Maandag nu eerst een afspraak bij het ziekenhuis om ze te laten checken…
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”