Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Maria128

Ongelezen bericht 01 jun 2025 14:20

Hoi lotgenoten,

Fijn dat ik dit forum tegen gekomen ben.

Ik heb al vanaf mijn ongeveer mijn 17e een BV… ik schaamde mij zo voor mijn Borstloze lichaam. Na Ongeveer 10 jaar moesten ze opnieuw vanwege kapselvorming. Deze implantaten zitten er nu, ik schrik er zelf van, 25 jaar in… ik heb nu pas het lef om ze te laten verwijderen. Ze zijn hard en ik heb er echt last van. Ik zie er tegenop maar kijk er ook weer naar uit. Ik moet nog een afspraak maken, zit echt in de beginfase. Mentaal doet het wat met me.
Het forum geeft al veel steun. Misschien kan ik het nog ergens terug vinden maar welke klinieken zijn aanraders? Ik heb het destijds vergoed gekregen op medische gronden. Ik hoop dat de explantatie vergoed wordt, zoals ik het lees heb ik daar grote kans op. Ik heb echt last van kapselvorming en het doet gewoon zeer. Ik heb het heel lang gewoon weg gestopt…. Maar nu moet ik gewoon stappen ondernemen.
Dank voor jullie ervaringen en adviezen. Ik zal zelf, als het zover is, ook voor en na foto’s plaatsen.
Groetjes,
Mari
Maria128

Ongelezen bericht 01 jun 2025 14:39

Zie nu pas hele lijsten met artsen. Ik ga een consult bij Bergman inplannen…
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 jun 2025 10:57

Maria128 schreef:
01 jun 2025 14:39
Zie nu pas hele lijsten met artsen. Ik ga een consult bij Bergman inplannen…
Hoi lieve Maria,

Heel goed dat je besluit om de implantaten te laten verwijderen.💪 Heb je nog meer klachten dan de pijnklachten en harde borsten?
Goed dat je de lijst hebt gevonden!
Als je kapsel Baker 4 hebt, dan wordt het zonder problemen vergoed dus dat is fijn.

Ik wens je heel veel succes bij het zoeken van de juiste arts!🍀 Laat je wat horen?

Heel veel liefs en sterkte,

Luna💖
Maria128

Ongelezen bericht 03 jun 2025 22:48

Omdat ik al zo lang borstprothesen heb, weet ik niet of de klachten door siliconen komen of dat dit bij mij hoort;
Gevoelige darmen
Stijfheid
Emotionele perioden met neerslachtigheid maar ook niet altijd
Druk op de borst maar dat komt zeker van de kapselvorming
Zweten ‘s nachts
Vaak moe, doe met regelmaat ‘s middags een dutje.

Maar ik ken mijzelf niet anders dan dit….

Ik moet echt actie gaan ondernemen maar ik vind t echt wel “een ding”. Bang dat ik weer plat wordt… kleding die niet mooi staat, ik heb best brede schouders en nu is het redelijk in evenwicht. Maar goed, gezondheid gaat voor alles
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 jun 2025 12:07

Maria128 schreef:
03 jun 2025 22:48
Omdat ik al zo lang borstprothesen heb, weet ik niet of de klachten door siliconen komen of dat dit bij mij hoort;
Gevoelige darmen
Stijfheid
Emotionele perioden met neerslachtigheid maar ook niet altijd
Druk op de borst maar dat komt zeker van de kapselvorming
Zweten ‘s nachts
Vaak moe, doe met regelmaat ‘s middags een dutje.

Maar ik ken mijzelf niet anders dan dit….

Ik moet echt actie gaan ondernemen maar ik vind t echt wel “een ding”. Bang dat ik weer plat wordt… kleding die niet mooi staat, ik heb best brede schouders en nu is het redelijk in evenwicht. Maar goed, gezondheid gaat voor alles
Je noemt wel typische ASIA klachten....
Je zou naar internist Djoeke Beekman kunnen in het Acibadem.
Sterkte!🙏🍀🌈
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”