Bovenstaande is al een aantal jaren niet meer het geval.
3 jaar geleden zijn mijn protheses vervangen. Na 17 jaar was dit beter voor mijn gezondheid. Ik was er nog niet aan toe om ze eruit te laten en omdat ik de jaren ervoor geen klachten had (wel wat vermoeidheid). Door de ontwikkelingen en verbeteringen rondom protheses, dacht ik dat dit de juiste beslissing was. Ik had gekozen voor mentor smooth round moderate plus Xtra. Ik ging van een D cup naar een C cup. En heb deze laten vervangen in het Diakonessenhuis bij Dokter Luijendijk. Een fijne keuze want had geen prettige ervaring gehad bij de Schoemacher kliniek, die te grootte protheses hadden geplaatst de eerste keer. (Ik ging van halve A en kleine B cup naar E, waar ik veel last van heb gehad.)
Na een aantal maanden kwam er een verhoogde vermoeidheid en vage pijnklachten.
Hierna is de vermoeidheid alleen maar toegenomen, vlammende pijn in m’n benen, last van pijn in m’n spieren. Vermoede fibromyalgie, pijn in m’n gewrichten, mei 2022, ziekte van Lyme, vermoeden reuma, toename pijn in gewrichten, toename vermoeidheid, neurologische klachten, pijn in handen en voeten, pijn in m’n spieren, vergeetachtig, brainfog en vele andere klachten. Pijnklachten die bleven toenemen. Ik moest minder gaan werken in m’n bedrijf en omdat het niet meer lukt, elke maand werden dit er minder.
December ‘22, januari en februari ‘23 weken op bed door hele erge pijn. Regulier kunnen ze niks voor me doen. Behandelingen gestart bij complementair arts en bioresonantie, dit gaf verlichting en wat vooruitgang. Mei 2023 weer terugslag, verhoogde ontstekingswaarde bleven, iets waar de arts vraagtekens bij zette. Mijn bloed was goed en dan valt het kwartje bij mij. Ik leg de link van de hoge ontstekingswaarden met m’n protheses. Die totaal, de oude en nieuwe 20 jaar in m’n lijf zitten. We testen met de bioresonantie op siliconen en platina en het ontstoren van deze twee en hoe m’n lichaam hierop reageert, alle waarden in m’n lichaam worden beter, helaas zakt dit weer weg want m’n siliconen zitten er nog in. Maar het geeft informatie.
Het lijstje van klachten bij BII, ik kan ze allemaal aanvinken.
Hierna is alles in een stroomversnelling gegaan. 11 juli heb ik een afspraak bij dokter Kappel en inmiddels wil ik er m’n protheses liever gisteren dan vandaag nog uit. Ik vind het ook erg spannend maar heb vertrouwen in dit proces en de hulp die onderweg is. De eerste stappen naar beter worden zijn gezet