Gescheurde implantaten met sneeuwstorm

Protheses vanwege cosmetische reden.
Teddy 19

Ongelezen bericht 22 feb 2023 22:09

Beste dames ,

Ik ben nieuw hier , sinds afgelopen donderdag weet ik dat mijn implantaten gescheurd zijn en er een ernstige lekkage is !!!
Ik wil ze zo snel mogelijk eruit!!!

Vrijdag heeft mijn ha een verwijzing gemaakt
Maar vandaag - wo avond - nog steeds niks gehoord .. ben ik te ongeduldig ? Iemand tips hoe ik zsm een explantatie kan regelen ???
Ik ben bang en onrustig , heb pijn in mijn borsten en onder mijn oksel …. Voorheen nam ik dat voor lief maar nu beangstigt het me
Liefs
Eurosiliconen 290 cc
2012 lekkage
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 feb 2023 22:22

Teddy 19 schreef: ↑
22 feb 2023 22:09
Beste dames ,

Ik ben nieuw hier , sinds afgelopen donderdag weet ik dat mijn implantaten gescheurd zijn en er een ernstige lekkage is !!!
Ik wil ze zo snel mogelijk eruit!!!

Vrijdag heeft mijn ha een verwijzing gemaakt
Maar vandaag - wo avond - nog steeds niks gehoord .. ben ik te ongeduldig ? Iemand tips hoe ik zsm een explantatie kan regelen ???
Ik ben bang en onrustig , heb pijn in mijn borsten en onder mijn oksel …. Voorheen nam ik dat voor lief maar nu beangstigt het me
Liefs
Eurosiliconen 290 cc
2012 lekkage
Lieve Teddy,

Ik zou morgenochtend gelijk je zorgverzekeraar bellen en bij de afdeling 'zorgbemiddeling' vragen waar je het snelst op consult kunt en geopereerd kunt worden. Dan zoeken zij voor jou uit waar de kortste wachtlijst is.
En ik zou je ha even bellen zodat hij jou de verwijzing stuurt. Dan stuur jij hem zelf naar de kliniek of het ziekenhuis waar de zorgverzekeraar jou naartoe stuurt.
Ik zou zeker niet wachten, maar zelf het heft in handen nemen. Zorgverzekeraar bellen is stap 1.

Alles komt goed hoor!

Laat je even weten hoe het is afgelopen?

Slaap goed en probeer alsjeblieft niet in paniek te raken. Alles komt echt goedπŸ™πŸ‘πŸ’žπŸŒˆπŸ˜΄πŸ˜˜
Teddy 19

Ongelezen bericht 23 feb 2023 00:17

Dankjewel voor je lieve berichtje !!!❀️

Ben net opgestaan omdat ik totaal niet kan slapen van alle zorgen , voel me een brok adrenaline , ik ga morgen meteen bellen en informeren !

Als er nog aanbevingen zijn van artsen hoor ik het graag !
Maakt me niet uit waar ik heen moet , wil zo graag geholpen worden ❀️
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 feb 2023 00:36

23 feb 2023 00:17
Dankjewel voor je lieve berichtje !!!❀️

Ben net opgestaan omdat ik totaal niet kan slapen van alle zorgen , voel me een brok adrenaline , ik ga morgen meteen bellen en informeren !

Als er nog aanbevingen zijn van artsen hoor ik het graag !
Maakt me niet uit waar ik heen moet , wil zo graag geholpen worden ❀️
Geen dank lieve schat. Ik weet hoe het voelt.
Ik kan ook niet slapen op dit moment...
We zijn samen nu in pijn maar ook in liefde❀️❀️❀️
Wees niet bang, er kan je niets gebeuren hoor.
Morgen hoor je hopelijk van jouw verzekeraar waar je het snelst terecht kan en dan zou ik gelijk bellen.
Mocht je in de buurt van Amsterdam wonen, raad ik je de Jan van Goyen kliniek aan. Daar heb je ook verschillende artsen die veel ervaring hebben en is er meestal ook sneller plek. Dus mocht je in de buurt wonen, bel dan gelijk en vraag of je snel geopereerd zou kunnen worden. Het maakt verder niet zoveel uit bij wie want ze zijn allen heel kundig. Hoewel ik zelf de voorkeur heb voor van Selms. Hij is een hele goede en de oudste. En heeft de meeste ervaring. Is ook een kei in het verwijderen van kapsels.

Hoop dat je al wat bent gerustgesteld en zult slapenπŸ™ Ik denk aan jouπŸ™ πŸ’žπŸ’žπŸ’ž
Teddy 19

Ongelezen bericht 23 feb 2023 10:10

Wat lief!!!❀️

Ben jijzelf ook op een afspraak aan het wachten?

Heb net contact gehad met het zkh en mijn eerste afspraak staat 9/3 gepland , ze zeiden dat het heel snel is , voor mijn gevoel duurt het natuurlijk heel erg lang πŸ™ˆ

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 feb 2023 10:58

23 feb 2023 10:10
Wat lief!!!❀️

Heb net contact gehad met het zkh en mijn eerste afspraak staat 9/3 gepland , ze zeiden dat het heel snel is , voor mijn gevoel duurt het natuurlijk heel erg lang πŸ™ˆ

Liefs
Hoi lieve Teddy,

Wat goed dat ze belden! 9 maart is zeker snel hoorπŸ‘ Er zijn overal wachtlijsten.
Hopelijk volgt de operatie ook snel.
Welk ziekenhuis is het? Bij een scheur maken ze er meestal wel spoed van. Dan kom je eerder aan de beurt dan mensen die puur voor een cosmetische ingreep komen.

Hoop dat je wat hebt kunnen slapen.
Doe rustig aan en niet teveel aan denken. Voor je het weet zijn ze eruit.

Als er wat is, of je hebt vragen, stel ze gerust.

Dikke kus en heel veel liefs,

LunaπŸ˜˜πŸ’žπŸ’•πŸŒΊ
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 feb 2023 11:01

23 feb 2023 10:10
Wat lief!!!❀️

Liefs
Ben je al wat rustiger, lieve Teddy? Alles komt goed!πŸ’ͺπŸ‘πŸŒˆ
Teddy 19

Ongelezen bericht 25 feb 2023 20:02

Bedankt voor je interesse!

Een klein beetje … ik vind het nog lang duren voordat ik naar de p c mag gaan , en hoe snel kan het daarna ingepland om eruit te halen ?
En hoe lang lekt het al? Ik heb zeker 1,5 jaar last van mijn rug en gewrichten ..

En jij? Wat is jouw situatie?😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 feb 2023 20:49

25 feb 2023 20:02
Bedankt voor je interesse!

Een klein beetje … ik vind het nog lang duren voordat ik naar de p c mag gaan , en hoe snel kan het daarna ingepland om eruit te halen ?
En hoe lang lekt het al? Ik heb zeker 1,5 jaar last van mijn rug en gewrichten ..

En jij? Wat is jouw situatie?😘
Hoi Teddy,

Ik snap je spanning en dat het niet snel genoeg gaat voor je, maar je hebt eigenlijk mazzel, want het gaat toch best snel. Er zijn overal enorme wachtlijsten momenteel. Eerst door corona en nu weer personeelstekort. Heel lastig!
De operatie zullen ze wel binnen 1 maand inplannen denk ik. En ook dat is vrij snel, ook al kan ik mij voorstellen dat het voor jou niet snel genoeg is.

Hoe lang heb je de implantaten? Ik zie in je eerste bericht staan dat je ze sinds 2012 hebt, klopt dat? En hoe lang heb je pijn in je borsten? Een brandend gevoel?

Helaas is het zo dat een gescheurd implantaat niet altijd klachten geeft en dat is heel vervelend. Dit zijn de stille rupturen en komen nogal eens voor. Hoe dan ook, kan je heus niet zomaar iets gebeuren, dus raak niet in paniek oke?

Ga je voor een wissel, of laat je ze definitief verwijderen?

πŸ˜˜πŸ’•
Teddy 19

Ongelezen bericht 26 feb 2023 07:37

Ja , ben echt aan het aftellen nu ..
Ik heb sinds 2 jaar regelmatig een bult onder mijn oksel, vaak voor bij de ha geweest maar t was iedere keer niks, … uiteraard verteld over de implantaten, uiteindelijk doorgestuurd voor een echo vd oksel .. was niks …
Op eigen verzoek heb ik een echo aangevraagd omdat ze 11 jaar oud zijn nu …
Daar bleek het mis te zijn …

Ik heb sinds 2 jaar veel gewrichtsklachten , spierpijn moe maar dacht nooit dat het daarvan zou komen en dat zal de tijd uitwijzen straks

Ik neem geen nieuwe, die onrust kan ik niet meer aan , wil niet iedere 10 jaar geopereerd worden
Hoop dat lipofilling uitkomst kan bieden 😊
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 feb 2023 13:20

26 feb 2023 07:37
Ja , ben echt aan het aftellen nu ..
Ik heb sinds 2 jaar regelmatig een bult onder mijn oksel, vaak voor bij de ha geweest maar t was iedere keer niks, … uiteraard verteld over de implantaten, uiteindelijk doorgestuurd voor een echo vd oksel .. was niks …
Op eigen verzoek heb ik een echo aangevraagd omdat ze 11 jaar oud zijn nu …
Daar bleek het mis te zijn …

Ik heb sinds 2 jaar veel gewrichtsklachten , spierpijn moe maar dacht nooit dat het daarvan zou komen en dat zal de tijd uitwijzen straks

Ik neem geen nieuwe, die onrust kan ik niet meer aan , wil niet iedere 10 jaar geopereerd worden
Hoop dat lipofilling uitkomst kan bieden 😊
Hoi lieve Teddy,

Heel goed dat je geen nieuwe meer neemt! Wijs besluit, want het is rommel en inderdaad wijzen jouw klachten erop dat jouw immuunsysteem op de implantaten aan het reageren is.

Ik hoop niet dat je nu al lipofilling wilt laten doen. Bij scheuren is het niet verstandig en kun je dit beter na minimaal een half jaar doen.

Heb jij ze onder of op de spier?

πŸ˜˜πŸ’•
Teddy 19

Ongelezen bericht 26 feb 2023 17:52

Ja klopt achter de spier ,
Ik wil idd informeren bij de arts wat mogelijk is , kan me namelijk niet steeds veroorloven om een aantal weken β€œ niks” te doen ,
Ik heb een eigen kapsalon , en mijn diertjes moet ik verzorgen , wordt al moeilijk om dat nu te regelen ?

Maar wat is jouw situatie ?πŸ˜‰
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 feb 2023 18:54

26 feb 2023 17:52
Ja klopt achter de spier ,
Ik wil idd informeren bij de arts wat mogelijk is , kan me namelijk niet steeds veroorloven om een aantal weken β€œ niks” te doen ,
Ik heb een eigen kapsalon , en mijn diertjes moet ik verzorgen , wordt al moeilijk om dat nu te regelen ?

Maar wat is jouw situatie ?πŸ˜‰
Snap ik heel erg goed, maar als je een scheur hebt met veel lekkage, kan dit ook zorgen voor extra complicaties van de lipo. Dit kan de resultaten negatief beΓ―nvloeden.
In jouw geval is het dan wel weer beter dat je ze onder de spier hebt i.p.v. op de spier. Na explantatie ontstaat een holte, als je daar het vet in spuit, overleeft het niet. En de kans op complicaties is dan ook weer groter. Er waren hier voorbeelden van bij verschillende dames.

Dit topic zou je kunnen helpen in het nemen van het besluit:
viewtopic.php?f=289&t=3744

Bij mij zijn de implantaten er al heel lang uitgehaald. Ik had extreme klachten in die tijd. En vooral ook na de explantatie door de tijdelijke verergering.
Helaas heb ik nog klachten, maar de explantatie heeft wel degelijk veel hevige klachten doen weggaan/verminderen. Toch ben ik nog steeds gevoelig en vaak ziek (o.a. virusinfecties) ondanks dat ik zoveel mogelijk doe om mijn lichaam te versterken.

Ik denk dat het bij jou allemaal gaat meevallen en jij goed en best snel zult herstellenπŸ‘πŸ™πŸ’ͺ

Fijne avond! πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•

Ik heb je bericht verplaatst naar het voorstel deel, want hij stond verkeerd.
Teddy 19

Ongelezen bericht 26 feb 2023 20:06

Bedankt!!! Wat weet jij veel van deze dingen!
Superbedankt dat je deze info met me deelt en dat je mijn topic op de juiste plaats hebt gezet !!
Voor mij is het nu nog zoeken!

Ik vind het jammer voor je dat je niet volledig hersteld bent!!
Heb jij zelf nog iets van lipofilling gedaan?

Ik ga dadelijk jouw aanbeveling door lezen!
Superlief van je !❀️
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 feb 2023 09:40

Graag gedaan!πŸ’–

In dit deel lees je veel informatie en antwoorden op vragen over lipofilling:
viewforum.php?f=289
Bekijk de verschillende topics, er staat veel info.

In dit deel ervaringen en foto's: viewforum.php?f=292

De meeste foto's vind je in het afgeschermde deel:
viewforum.php?f=262

Wens je heel veel succes in je weg! πŸ€πŸŒˆβœ¨

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”