Heupklachten met uitstraling

Deel je ervaringen of stel vragen.
Miranda29

Ongelezen bericht 26 jan 2023 17:53

Dankje hoop ik ook echt voor jou.

Eigenlijk vanaf 2020 vanaf corona kreeg ik wat meer last van mijn schouder.
Schouder is vanaf 2016 wel altijd minimaal pijn gehad zeg maar. De pc zei we hebben de rechter in moeten proppen.

Maar vanaf 2020 begon ik echt last van mijn schouder te krijgen... te snel belast.
En vanaf 2021 ong last van de heup..
En na de wissel lijkt het alsof ik er meer last van heb. Daarvoor had ik ook last, maar niet zoals nu. Ik heb ook het gevoel dat de rechterborst nu 1 cm lager hangt en dat dat ook overal tegen aan drukt.

Dus de klachten begonnen later pas echt.
En bij jou? Heb je lang implantaten gehad?
Xxx
Hallo1234

Ongelezen bericht 26 jan 2023 18:40

Miranda29 schreef: ↑
26 jan 2023 16:18
Hoi hallo

Bedankt, jij mag mij ook alles vragen..
Heb je ook meerdere klachten of alleen heup.. en ook veel onderzoeken gehad?

Xxx miranda

Ik heb redelijk veel (vage) klachten.
- Vermoeidheid
- Zere gewrichten
- Hele erge steken in beide borsten
- Eczeem
- Schilverige hoofdhuid (dit echt de dag na de operatie al en is nooit meer verdwenen terwijl ik een hele goede, mooie huid had..)

Onderzoeken heb ik niet gehad. Ik wil de implantaten er nu sowieso uit en kijk daarna eerst welke klachten eventueel blijven.. ik denk zelf dat ze echt te wijden zijn aan de silliconen πŸ«₯
Miranda29

Ongelezen bericht 26 jan 2023 18:46

Hoi hallo

Ja dat zijn wel vage klachten ook.. :(
Hoop dat het met jou ook goedkomt, en dat je na de operatie van alle klachten af bent..

Xxx
Linda77

Ongelezen bericht 26 jan 2023 20:17

Ik heb heupklachten aan de linkerzijde, al heel lang. Slijmbeurzen die allemaal voortdurend ontstoken zijn, waaronder die in mijn heup. Allemaal links. Nu is onlangs bekend geworden dat mijn linkerprothese lekt en er in de lymfe links siliconen zitten. Geen toeval, volgens de arts.

Mijn benen zijn pudding, weinig meer van over, maar links is het ergste. Ik ga maandag voor consult naar Dr. Kappel en Dr. Beekman adviseerde vandaag met spoed explantatie. Ik ben gebroken. Lichamelijk en geestelijk. Vooral omdat ik vandaag hoorde dat mijn kans op herstel aanzienlijk kleiner is door levensduur van de implantaten en de tijd dat ik al klachten heb. De kans is nu geschat op 30-50%. Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ— BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ—
Miranda29

Ongelezen bericht 26 jan 2023 21:40

Hoi lieve Linda

Het spijt me voor jou.
Je verhaal raakt mij wel..
Hoelang heb je eigenlijk dan al klachten als ik vragen mag? Xx

Ik hoop echt uit mijn hart dat t wel goed komt uiteindelijk denk dat het wel tijd nodig heeft...
hoe zie je er nu tegen op dan tegen de explantatie? Was je al wel voorbereid dat ze dat zouden zeggen of?
Ik snap dat je gebroken bent. Heeft tijd nodig om dit ook te verwerken je kan altijd hier praten. Xx
Linda77

Ongelezen bericht 27 jan 2023 06:05

Hallo 😊

Ik kan inmiddels niet wachten op de explantatie. Hoe het er allemaal uit gaat zien is voor mij nu ondergeschikt en voor latere zorg! Omdat ik me steeds zieker begin te voelen, wil ik die troep er zsm uit hebben en in herstel gaan. Ik ben zo onzeker over de toekomst. Maar mijn borsten zijn mijn minste zorg.

De klachten waar ik mee rondloop zijn van de afgelopen 10 jaar. Toen kreeg ik een hernia. De afgelopen 5 jaar zijn ze steeds erger geworden; voortdurend de slijmbeurzen en de helse pijnen in mijn benen en in '22 de operatie aan mijn voet.
πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ— BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ—
Miranda29

Ongelezen bericht 27 jan 2023 08:31

Goedemorgen xx

Ik hoop dat je snel een data krijgt..
En dat je goed kan herstellen van alles. Dat gun ik je echt. dit verdient niemand.
Ik dacht ook altijd kan geen kwaad, maar denk er nu wel anders over helaas.
Je lichaam gaf al aan dat het uit je lijf moet. En dat ervaar ik nu ook..
Ik heb ook me hele Galblaas laten verwijderen, heb ook achteraf gehoord dat dat evt niet eens het probleem kon zijn en galstenen lang kunnen blijven zitten zonder klachten.
Ook vaag en zo meer..

Weet je al bij wie je gaat opereren? Of ben je nog zoekende, ik dacht rita kappel als ik het goed had gelezen?
Xxx
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jan 2023 09:12

Miranda29 schreef: ↑
26 jan 2023 17:53
Dankje hoop ik ook echt voor jou.

Eigenlijk vanaf 2020 vanaf corona kreeg ik wat meer last van mijn schouder.
Schouder is vanaf 2016 wel altijd minimaal pijn gehad zeg maar. De pc zei we hebben de rechter in moeten proppen.

Maar vanaf 2020 begon ik echt last van mijn schouder te krijgen... te snel belast.
En vanaf 2021 ong last van de heup..
En na de wissel lijkt het alsof ik er meer last van heb. Daarvoor had ik ook last, maar niet zoals nu. Ik heb ook het gevoel dat de rechterborst nu 1 cm lager hangt en dat dat ook overal tegen aan drukt.

Dus de klachten begonnen later pas echt.
En bij jou? Heb je lang implantaten gehad?
Xxx
Gelukkig heb je de klachten nog niet zo heel erg lang. Wie weet herstel je wel goed.
Maar je hebt vast ook nog andere klachten toch?

Nee, mijn klachten gaan niet meer weg helaas. Mijn klachten omvatten een half A 4tje. Het was zo ernstig en heftig. Gelukkig zijn de hevige klachten wel weg. Of komen met grote tussenpozen terug. De klachten door chronische ontsteking en een soort vergiftigingsreacties heb ik gelukkig niet meer. Ik had constant griepachtige verschijnselen en verhoging. En vaak ontstekingen. De orthostatische intolerantie klachten waren toen ook echt heel extreem dat ik vaak bijna bewusteloos raakte.
Ik merk wel degelijk verschil met en zonder implantaten en dat zullen jullie ook merken.
Helaas was er bij mij al teveel gaande en ben ik heel erg allergisch aangelegd. Ik kreeg na de explantatie meer allergieΓ«n dan ervoor. Dat was ook vervelend. De periode na explantatie was een zware periode voor mij. Voor meer vrouwen is deze heel erg zwaar.
De hypermobiliteitsklachten heb ik al sinds de tienerjaren en dat is met de tijd erger geworden en door die troep is er gewoon teveel schade ontstaan. Door hypermobiliteit ontwikkel ik ook artrose. Omdat ik vaak sub luxaties heb. Zelfs in mijn kaak.
Artrose komt ook veel voor bij mij in de familie. Mijn moeder en broer hebben het beiden. Bij mij alleen veel eerder begonnen en heviger door die troep. Ook de andere dingen die bij mij in aanleg aanwezig waren, zijn door die troep tot uiting gekomen en erger geworden. Auto-immuniteit komt ook voor. Moeder heeft R.A. Bij mij waren autoantistoffen aanwezig. En de atopie en allergie is ook genetisch. Mijn moeder werd na de overgang allergischer en ik dus al veel eerder. Ik had als baby trouwens ook al last van eczeem.
Volgens Rita Kappel had ik nooit aan implantaten mogen beginnen met alles wat ik al had. En ja, dat klopt..

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte. Houd vol, jullie zijn onderweg naar een beter leven. Explanteren helpt wel degelijk! Ik was iedere dag doodziek op het eind. Zo ziek dat ik vaak droomde dat ik aan het infuus door het ziekenhuis rondliep. Echt zielig.

Al mijn liefs voor jullie, ook voor jou lieve Linda😒 Helaas richt die troep soms onherstelbare schade aan. Maar je zult je weg vinden net als ik en net als vele andere vrouwen.

Kussss πŸ˜˜πŸ’•πŸ’–πŸ’ž
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jan 2023 09:33

Hier iets over wat ik heb. Het klopt wel degelijk. https://www.bewegenzonderpijn.com/hyper ... tssyndroom
En bij het kopje aandoeningen. Ik heb dat allemaal... Zelfs bekkeninstabiliteit.

Vele vrouwen hebben enige mate van hypermobiliteit zonder het te weten. Omdat artsen hier nooit aan denken. Wat ook gebeurt is dat vrouwen juist stijver worden door de pijn. En dan kan een arts de hypermobiliteit niet meer vaststellen. Maar dat neemt niet weg dat dit er wel is. Het heeft te maken met een verzwakt bindweefsel. Door de implantaten verzwakt het bindweefsel nog meer.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jan 2023 10:08

Mijn tekst nagelezen. Gebruik vaak het woordje 'troep'πŸ˜‚
Het is ook TROEP! Criminele troep!🀬
IMG_20221212_214642.jpg
Foto's en video's verwijderde implantaten: viewtopic.php?f=87&t=1756
Linda77

Ongelezen bericht 27 jan 2023 12:06

Ik laat me inderdaad opereren door Rita Kappel. Dit voelt nu al ontzettend goed, terwijl ik haar nog niet heb ontmoet. Al meermaals heb ik haar telefonisch gesproken, omdat ik me ontzettend angstig voelde, en zij nam steeds de tijd voor mij. Ik moest me geen zorgen maken en vanaf nu neemt ze mij 'aan de hand'. En dat is natuurlijk in een dergelijke situatie ontzettend fijn!

Wat betreft restklachten begin ik te vermoeden dat ik op hetzelfde niveau ga uitkomen als Luna, omdat mijn achtergrond ook een beetje hetzelfde is. Dat is natuurlijk superverdrietig, maar acceptabel. Dit zou betekenen dat de scherpe randjes eraf gaan en ik overblijf met waar ik altijd rekening mee heb gehouden; fibromyalgie klachten. Als ik het verhaal van Luna goed begrijp zullen mijn onstekingen ook verdwijnen, zo ook de ontsteking in mijn enkel. En dit zou een enorme vooruitgang betekenen.

Na het schokkende nieuws van gisteren ben ik vandaag naar de Fysio geweest om mijn behandelplan bij te stellen omdat mijn spieren niet meer op een normale manier herstellen. Waardoor ik door het sporten een toename van pijn ervaar. Ook heb ik een nieuwe indicatiestelling naar de verzekering doen uitgaan voor nog een jaar revalideren na de operatie en een goeie accupuncturist benaderd. Helaas wordt deze maar beperkt vergoed door mijn verzekering, dus laat die verdomde schadevergoeding maar komen. En met de uitspraak van de rechter zal ik verder procederen want met 27.500 euro ga ik geen genoegen nemen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jan 2023 12:28

Lieve Linda, ontstekingen zullen wel degelijk verminderen. Jij hebt vast ook vaak oogontstekingen, mond ontstekingen (aften e.d.), blaasontstekingen, maagdarmproblemen en vaak ziek, griep verkouden en weet ik veel meer. Dit zal zeker verminderen maar je blijft vatbaar.
De ontstekingen in je gewrichten, slijmbeurzen, pezen ed zullen ook verminderen alleen helaas niet helemaal weggaan. Bij overbelasting zul je daar nog steeds last van hebben. Dus het is heel belangrijk om niet over je grenzen heen te gaan. En je kunt ook braces gebruiken. Die heb ik ook. De verminderde belastbaarheid (snelle vermoeidheid) zal helaas ook niet helemaal weggaan. Maar als je je lichaam goed kent en je hebt een omgeving die jou serieus neemt en rekening houdt met jouw klachten, dan is het dragelijk. Alleen houdt het leven niet altijd rekening met ons. Ik heb deze week voor mij doen veel te veel gedaan door zorg aan ouders. Ik ben bekaf en heb meer pijn. Zo gaat dat helaas. En nu moet ik weer bijkomen hiervan.
Helaas lopen verplichtingen door en ga je wel over je grens dat is heel moeilijk. Het is dat mijn geest enorm sterk is. En ook dat heb ik van mijn ma. Zij is mijn grootste voorbeeld. Ziek niet ziek, zo ongelooflijk sterk. En dat merk ik aan alle vrouwen zoals jij en ik en de rest van de meiden. We zijn echt sterkπŸ’ͺ Onze mentale kracht kan onze lijven soms dingen laten doen die we eigenlijk niet kunnen. Maar we zijn doodop en hebben pijn. Ook emotioneel zijn we erg sterk. Wel heel gevoelig, jij ook, maar tegelijkertijd ook onverwoestbaar op dat vlak.
We kunnen dit, lieve meiden!πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
En ja, laat ze betalen voor het leed!!!
Ik had ook de Allergan criminele troep!🀬
Linda77

Ongelezen bericht 27 jan 2023 12:36

Er zit al jarenlang een zwelling in mijn enkel met vocht. Ik denk geΓ―rriteerd en onstoken en wil niet genezen door een verstoord afweersysteem. Hier krijg ik regelmatig een injectie voor in het gewricht, maar helaas doet dat steeds minder. Het lijkt op slijmbeursontsteking, die ik nu gelukkig steeds minder heb, maar als dat manko in mijn enkel gaat verdwijnen zal ik zielsgelukkig zijn!

En de weeΓ―ge pijn in mijn benen en rug, het constante stijf staan en niet kunnen ontspannen, groeipijn, dat zou ook fijn zijn. Weet je hier iets over?

Ik had vroeger ook eczeem. Nu jarenlang al veel erger. Op mijn elleboog zit een plek die soms helemaal kapot is. En bij mijn oor. Heel irritant. Maar leefbaar! Ik wil vooral mijn benen weer terug.

Gek genoeg ben ik verder nooit ziek, geen andere ontstekingen en ook geen maag-darm problemen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jan 2023 12:53

Ook eczeem zal minder worden, maar helaas eerst erger vrees ikπŸ˜”
Misschien heb je wat aan dit topic:
viewtopic.php?f=72&t=1402

Je zult merken dat de behandelingen met medicatie beter zullen aanslaan na explantatie. Heb vertrouwen πŸ™
Miranda29

Ongelezen bericht 27 jan 2023 15:50

Hoi lieve meiden

Ik zie nu de berichten
Xxx
Ik begrijp het, en vind het zo naar om het allemaal te lezen.. ik weet ook niet of iemand dan helemaal opknapt. Hoop het natuurlijk uit mijn hart van wel.. ook voor jullie.
Ja ik heb wel meer klachten maar geen uitslag op mijn huid etc, en ben niet echt oververmoeid. Maar heb wel minder energie.. maar beekman vertelde me dat ik last heb van de protheses. Zij heeft mijn dossier doorgenomen. En dat ze adviseert om ze te expanderen.

Sinds de wissel heb ik wel meer last moet ik zeggen. Van mijn middenrif rechterschouder. Soms weet ik niet meer hoe ik moet zitten, dan krijg ik hele erge steken in beiden borsten aan de zijkant.

Luna heb jij lang de protheses gehad? X
Ik ben blij dat je hier op de site bent en dat je altijd reageert. Ik heb echt veel aan je antwoorden gehad en nog steeds. Ik wil je daarvoor bedanken xxx En vind het ook heftig wat jij hebt meegemaakt, en hier nog last van ondervind. Ben blij dat jij hier bent

En Linda, ik ervaar ook wel een beetje hetzelfde als jij. Ik heb ook een trochantor pijn syndroom in mijn rechterheup. Maar inmiddels een jaar, alleen heb ik geen injecties genomen. En het is wel doorgetrokken na me voet. Ik zag dat jij een voetoperatie hebt gehad??
Ik snap ook dat je geen genoegen neemt met de uitspraak dit maakt wel veel kapot natuurlijk geestelijk en lichamelijk.
En dan zeggen ze dat het veilig is..
Ik wens je veel sterkte de aankomende periode.. geef niet op

Pff!!

Xxxx
Plaats reactie

Terug naar β€œLichamelijke ziekten en klachten”