Borstprotheses

Protheses vanwege cosmetische reden.
Christine64

Ongelezen bericht 28 jun 2022 14:38

Explantatie topic: viewtopic.php?f=4&t=4373

Hallo allemaal ik ben nieuw hier
Ik heb nu al 18 jaar mijn borstprotheses sinds een paar maanden veel klachten , spierpijn hartkloppingen en moe sinds 6 weken zitten er allemaal knobbeltjes rondom mij protheses ik vermoed dat ze kapot zijn .
As vrijdag mag ik eindelijk langskomen bij de plastisch chirurg in het diaconesse ziekenhuis in utecht hier hen ik toen ook mijn protheses laten plaatsten .
1 ding weet ik zeker ik laat alles verwijderen .
Herkent iemand mijn verhaal ik zie er zo tegenop .
Liefs Christine
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jun 2022 14:59

Christine64 schreef: ↑
28 jun 2022 14:38
Ik heb nu al 18 jaar mijn borstprotheses sinds een paar maanden veel klachten , spierpijn hartkloppingen en moe sinds 6 weken zitten er allemaal knobbeltjes rondom mij protheses ik vermoed dat ze kapot zijn .
As vrijdag mag ik eindelijk langskomen bij de plastisch chirurg in het diaconesse ziekenhuis in utecht hier hen ik toen ook mijn protheses laten plaatsten .
Liefs Christine
Lieve Christine, welkom!🌸

Dat klinkt niet best. En ik hoop inderdaad dat dat de oorzaak is van de knobbels. Wel gek dat ze aan beide kanten zitten. Het kan ook iets hormonaals zijn. Maar het kunnen ook opgezette lymfekliertjes zijn door het zweten van siliconen.

Hopelijk word je snel voor een echo of MRI doorgestuurd.
Je hebt geen zwelling toch?

De hartkloppingen kunnen wijzen op POTS. Dit komt heel veel voor bij onze vrouwen en heeft te maken met een ontregeling van het autonome zenuwstelsel. Dit is 1 van de symptomen die bij ASIA kan voorkomen. In dit topic lees je daar meer over en hoe een arts dit kan onderzoeken: viewtopic.php?t=2913#p30942

Ik wijs je graag nog even op mijn onderschrift met belangrijke informatie. Klik de linkjes aan als je wilt, meld je aan voor de rechtszaak en doe een melding bij de overheid.

Wens je heel veel succes a.s. vrijdagπŸ€ en laat ons horen hoe dat ging.

Heel veel liefs,

LunaπŸ˜˜πŸ’•πŸ’–πŸ’•
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jun 2022 19:27

28 jun 2022 14:38
Liefs Christine
Lieve Christine, kreeg jij je protheses na amputatie? Je verhaal staat bij 'Protheses na amputatie'
Christine64

Ongelezen bericht 28 jun 2022 20:46

Hoi
Nee hoor ik had na de geboorte van onze 2 de zoon 2 theezakjes en via huisarts en plastic chirurg kreeg ik groen licht voor borst vergroting het was toen nog medisch dus ik had geen kosten .
Liefs christine
Christine64

Ongelezen bericht 28 jun 2022 20:47

Dan heb ik het verkeerd geplaatst sorry
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jun 2022 20:48

28 jun 2022 20:47
Dan heb ik het verkeerd geplaatst sorry
Geen probleem, dan verplaats ik het.

Succes vrijdag!πŸ€
Christine64

Ongelezen bericht 03 jul 2022 22:55

Hallo lieve allemaal .

Morgen bel ik naar de pc ik heb pas over 3 weken echo mijn rechterborst doet zo'n pijn en het brand zo . Doodmoe en heb mij moeten ziekmelden
Ik probeer er toch vaart achter te zetten Ik zal geopereerd worden in diac in Utrecht.
Ik ben bang dat het de komende weken erger zal worden dus ik ga toch bellen hebben jullie nog tips voor mij ik kan toch niet nog weken lang pijnstillers slikken mijn rechterborst gaat kleiner en harder worden ik ben sinds kort weduwe en voel mij zo alleen en bang help
Liefs Christine
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 jul 2022 12:02

03 jul 2022 22:55
Hallo lieve allemaal .

Morgen bel ik naar de pc ik heb pas over 3 weken echo mijn rechterborst doet zo'n pijn en het brand zo . Doodmoe en heb mij moeten ziekmelden
Ik probeer er toch vaart achter te zetten Ik zal geopereerd worden in diac in Utrecht.
Ik ben bang dat het de komende weken erger zal worden dus ik ga toch bellen hebben jullie nog tips voor mij ik kan toch niet nog weken lang pijnstillers slikken mijn rechterborst gaat kleiner en harder worden ik ben sinds kort weduwe en voel mij zo alleen en bang help
Liefs Christine
Lieve Christine,

Wat erg dat je sinds kort weduwe bent😒 Wat zul je je alleen voelen momenteel😒 Ik leef zo met je mee en wens je alle liefde en kracht!πŸ™πŸ’–πŸŒ 

Voor je vraag over het ziekmelden verwijs ik je naar dit topic: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... 760#p14981
Ik zal hem nog even bekijken en aanpassen waar nodig, want is een oud topic.

Je kunt de pijnstillers wel een paar weken slikken. Wat slik je precies?

Dikke kus😘 en probeer rustig te blijven. Ik weet hoe je je voelt en we denken allemaal aan jou. Je staat niet alleen!
πŸ’–πŸ‘­πŸ‘­πŸ‘­πŸ’–
Christine64

Ongelezen bericht 04 jul 2022 15:03

Dank je wel
Vanmorgen contact gehad met zieken huis kunnen niet veel doen operatie kan nog wel 3 maanden duren
Net gebeld met zilveren kruis uitgelegd ziek en pij Te hebben
Deze mevrouw gaat er nu voor mij achteraan en wordt teruggebeld
Ik hou jullie op de hoogte
Liefs Christine
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 jul 2022 15:53

04 jul 2022 15:03
Dank je wel
Vanmorgen contact gehad met zieken huis kunnen niet veel doen operatie kan nog wel 3 maanden duren
Net gebeld met zilveren kruis uitgelegd ziek en pij Te hebben
Deze mevrouw gaat er nu voor mij achteraan en wordt teruggebeld
Ik hou jullie op de hoogte
Liefs Christine
Ontzettend goed van je! De verzekeraar kan inderdaad voor je uitzoeken waar je het snelst geholpen kunt worden.

Goed van je dat je dit gedaan hebt. Trots op je lieverd!πŸ’ͺ

Alles komt goed hoor!πŸ™

❀❀❀LOVE❀❀❀
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”