Even voorstellen Mamavandenj
-
Hallo,
Ik wil mij graag voorstellen.
Ik ben 27 jaar oud en heb ongeveer bijna 3 jaar mijn protheses. Dual plane 725 cc.
Ik ervaar er allerlei klachten van en wil ze laten verwijderen. Ik heb 3 september bij Dr Kappel een afspraak voor een intake. Ik ben ontzettend bang om terug naar mijn voorsituatie te gaan dus zit te denken aan lipofilling. Wie heeft hier ervaring mee?
Groetjes
Ik ben 27 jaar oud en heb ongeveer bijna 3 jaar mijn protheses. Dual plane 725 cc.
Ik ervaar er allerlei klachten van en wil ze laten verwijderen. Ik heb 3 september bij Dr Kappel een afspraak voor een intake. Ik ben ontzettend bang om terug naar mijn voorsituatie te gaan dus zit te denken aan lipofilling. Wie heeft hier ervaring mee?
Groetjes
Hoi lieve Mamavandenj, welkom!Mamvandenj schreef: β15 jun 2022 11:47Hallo,
Groetjes
Ik zag bij de aanmelding al dat je jouw persoonlijke naam als gebruikersnaam had. Of is dit een verzonnen naam? Denk er goed over na of je deze naam wilt blijven gebruiken, want dit is dus zichtbaar voor iedereen...
Wat vervelend dat je nu al klachten hebt door de implantaten. We zien de laatste jaren dat vrouwen sneller klachten hebben dan eerst. Maar ik denk dat dit komt omdat er nu meer bekendheid is en vrouwen sneller een link met de implantaten leggen dan hiervoor.
Als beheerder van het forum zie ik dat er veel meer meldingen zijn dan voorheen van vrouwen die nog niet zo lang hun implantaten hadden. Dat zegt echt heel veel. Ook hebben we heel veel bezoekers. Soms zelfs over de tweehonderd tegelijk. Onderaan kun je dat zien bij de teller. Onze website wordt ook erg veel bezocht. We houden dat allemaal bij.
Goed dat je aan de bel trekt en explantatie en lipofilling overweegt
Er staan heel veel ervaringen met lipofilling op het forum. Je vindt ze in dit deel: viewforum.php?f=131
En ook in het afgeschermde deel: viewforum.php?f=133
Zou je je klachten bij het RIVM willen melden?
viewtopic.php?t=1689
En mocht je Allegan implantaten hebben, dan graag melden voor de collectieve rechtszaak. https://siliconenzaak.nl/
Verder is het handig als je het welkomsbericht even leest. Dank je! https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... php?t=2033
Zoals je ziet, had ik een eigen voorsteltopic voor je gemaakt.
Ik wens je heel veel succes in je reis!
Heel veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Hallo,
Harstikke bedankt voor jou lieve reactie.
Ik moet nog even wennen aan de site en hoe ik het moet gebruiken sorry als ik bepaalde dingen niet goed weg zet.
Klopt dit is mijn privΓ© naam. Goed dat je het nog even aangeeft.... Ik ga hem mischien nog even veranderen.
Dankjewel voor de link naar de andere topics.
Wat goed dat deze site er is zeg! Dit geeft mij toch een soort van hou vast, als ik overspoeld word door angst en onzekerheid om dan echt mijn protheses eruit te halen.
Lieve Groetjes
Harstikke bedankt voor jou lieve reactie.
Ik moet nog even wennen aan de site en hoe ik het moet gebruiken sorry als ik bepaalde dingen niet goed weg zet.
Klopt dit is mijn privΓ© naam. Goed dat je het nog even aangeeft.... Ik ga hem mischien nog even veranderen.
Dankjewel voor de link naar de andere topics.
Wat goed dat deze site er is zeg! Dit geeft mij toch een soort van hou vast, als ik overspoeld word door angst en onzekerheid om dan echt mijn protheses eruit te halen.
Lieve Groetjes
-
Weet jij hoe ik mijn naam kan wijzigen? Of moet ik dan een heel nieuw account aanmaken
Hoi lieverd, geen probleem dat je nog niet goed weet hoe het werkt. Je bent niet de enigeMamavandenj schreef: β15 jun 2022 14:54Weet jij hoe ik mijn naam kan wijzigen? Of moet ik dan een heel nieuw account aanmaken![]()
Ik zal je naam aanpassen, maar laat even weten hoe je wilt heten
Tot zo!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve meid, heb je naam aangepast naar Mamavandenj
Dus inloggen met je wachtwoord horend bij dit account. Je eeste account zeg maar.
Je eigen naam is nu volledig uit het systeem
Liefs!
β€
Dus inloggen met je wachtwoord horend bij dit account. Je eeste account zeg maar.
Je eigen naam is nu volledig uit het systeem
Liefs!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Welkom hier MamavandenJ! 
Wat fijn dat je besloten hebt om de silicone te laten verwijderen!
Ik heb geen ervaring met lipofilling maar er is genoeg info hier op het forum.
Deel met ons jou proces wat dat helpt enorm om alles te kunnen verwerken en doormaken.
Heel veel succes!
Liefs,
Susana
Wat fijn dat je besloten hebt om de silicone te laten verwijderen!
Ik heb geen ervaring met lipofilling maar er is genoeg info hier op het forum.
Deel met ons jou proces wat dat helpt enorm om alles te kunnen verwerken en doormaken.
Heel veel succes!
Liefs,
Susana
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
lieve mamavandenj,
Ik ben zeer verbaasd dat er nog steeds plastische chirurgen zulke grote implantaten plaatsen zonder een goede informatie daarover.
Oke ik ken jouw situatie niet, maar ik wou je vragen wie heeft jou geopereerd, welke maat borsten had je voor deze ingreep , was je slank of niet ? omdat ik kan nog me goed herinneren dat zelf met een klein bescheiden implantaten moest ik jaren aan wennen om tot eigen te maken.
Gelukkig dat je nog jong bent en je borsten ook zonder lipo zullen snel tot normaal weer worden en je zal zeker je lekker en vrij weer voelen. Borsten steeds veranderen, als je kinderen krijgt of na de menopause altijd in vorm en maat veranderen en zelfs groter worden.
Ik wens je veel succes.
Het komt zeker goed.
Liefst
Muszika
Ik ben zeer verbaasd dat er nog steeds plastische chirurgen zulke grote implantaten plaatsen zonder een goede informatie daarover.
Oke ik ken jouw situatie niet, maar ik wou je vragen wie heeft jou geopereerd, welke maat borsten had je voor deze ingreep , was je slank of niet ? omdat ik kan nog me goed herinneren dat zelf met een klein bescheiden implantaten moest ik jaren aan wennen om tot eigen te maken.
Gelukkig dat je nog jong bent en je borsten ook zonder lipo zullen snel tot normaal weer worden en je zal zeker je lekker en vrij weer voelen. Borsten steeds veranderen, als je kinderen krijgt of na de menopause altijd in vorm en maat veranderen en zelfs groter worden.
Ik wens je veel succes.
Het komt zeker goed.
Liefst
Muszika
-
Hallo lieve dames! Bedankt voor de warme berichten dit doet mij erg goed!
Ik ben bij Martin Janssen geweest in Oisterwijk.Via Diana Gabriels.
Ik was door 3 andere chirurgen gezien en iedereen zei dat ik niet meer als 400 cc kon omdat ik klein borsten had van mijzelf. Martin zij ja het kan wel dan worden ze groot dat past bij je figuur je hebt brede schouders etc. Dat was ook mijn wens borsten wat bij mijn figuur past. Ik heb brede heupen en schouders maar kleine borsten een kleine b cup en toch een beetje tubeclaire borsten... Maar volgens Martin kon hij mijn droom waarmaken ik zo naΓ―ef als dat ik was dan gaan we dat doen 725cc dual plane.
Herstel verliep moeizaam vooral rechts en daar heb ik nog steeds tot op de dag van vandaag pijn aan. Ik ben 3x bij Martin geweest en vaak bij de fysio en een scan in het ziekenhuis gehad. Hier kwam niks uit... Ik heb allerlei vage klachten... Ik wil graag foto's delen met jullie van nu en straks!
Ik wil echt absoluut wel lipofilling ik ben aan de stevige kant en heb net mijn 2de kindje die nu 1 jaar is. Dus ik ga met Dr Kappel spreken over een mini buiklift en lipo.. en hopelijk kom ik wel een beetje in de buurt van mijn cup maat nu. Die is 80 G. Ook ben ik erg benieuwd hoe het herstel gaat met kleine kindjes 1 van 4 en 1 van 1....
Nogmaals wat fijn hier mijn verhaal te kunnen doen en begrepen te worden!
Liefs
Ik ben bij Martin Janssen geweest in Oisterwijk.Via Diana Gabriels.
Ik was door 3 andere chirurgen gezien en iedereen zei dat ik niet meer als 400 cc kon omdat ik klein borsten had van mijzelf. Martin zij ja het kan wel dan worden ze groot dat past bij je figuur je hebt brede schouders etc. Dat was ook mijn wens borsten wat bij mijn figuur past. Ik heb brede heupen en schouders maar kleine borsten een kleine b cup en toch een beetje tubeclaire borsten... Maar volgens Martin kon hij mijn droom waarmaken ik zo naΓ―ef als dat ik was dan gaan we dat doen 725cc dual plane.
Herstel verliep moeizaam vooral rechts en daar heb ik nog steeds tot op de dag van vandaag pijn aan. Ik ben 3x bij Martin geweest en vaak bij de fysio en een scan in het ziekenhuis gehad. Hier kwam niks uit... Ik heb allerlei vage klachten... Ik wil graag foto's delen met jullie van nu en straks!
Ik wil echt absoluut wel lipofilling ik ben aan de stevige kant en heb net mijn 2de kindje die nu 1 jaar is. Dus ik ga met Dr Kappel spreken over een mini buiklift en lipo.. en hopelijk kom ik wel een beetje in de buurt van mijn cup maat nu. Die is 80 G. Ook ben ik erg benieuwd hoe het herstel gaat met kleine kindjes 1 van 4 en 1 van 1....
Nogmaals wat fijn hier mijn verhaal te kunnen doen en begrepen te worden!
Liefs
Wat naar dat hij zulke grote implantaten erin deed. Hoe groter, hoe meer risico's.
Lipofilling is een veiliger alternatief. Maar besef wel dat Rita Kappel deze operatie vaak wel in 2 keer doet. Tenzij je implantaten onder de spieren zitten en jij voldoende donorvet hebt. Anders is ze heel zuinig met het vet van vrouwen. Maar zo te lezen zit het wel goed. En heb je ze ook voor grootste deel onder de spieren (dual plane). Maar Rita moet dat ter plekke beoordelen.
Realiseer je dat zij echt gaat voor de gezondheid van vrouwen. Ze is een topper!β€ En een kunstenares. Heb door de jaren heen door andere pc's erg lelijke gemaakte borsten gezien die zij mooi heeft hersteld.
Alles komt goed!

Lipofilling is een veiliger alternatief. Maar besef wel dat Rita Kappel deze operatie vaak wel in 2 keer doet. Tenzij je implantaten onder de spieren zitten en jij voldoende donorvet hebt. Anders is ze heel zuinig met het vet van vrouwen. Maar zo te lezen zit het wel goed. En heb je ze ook voor grootste deel onder de spieren (dual plane). Maar Rita moet dat ter plekke beoordelen.
Realiseer je dat zij echt gaat voor de gezondheid van vrouwen. Ze is een topper!β€ En een kunstenares. Heb door de jaren heen door andere pc's erg lelijke gemaakte borsten gezien die zij mooi heeft hersteld.
Alles komt goed!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik had hierboven staan: "tenzij jij de implantaten op de spieren hebt" daar hoort te staan: "onder de spieren"
Was een tikfoutje
Als je ze op de spieren hebt, onstaat er een wond na verwijdering van de implantaten en het kapselweefsel en als daar vet in gespoten wordt, overleeft dat vet het niet.
Was een tikfoutje
Als je ze op de spieren hebt, onstaat er een wond na verwijdering van de implantaten en het kapselweefsel en als daar vet in gespoten wordt, overleeft dat vet het niet.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Bedankt Luna voor jou reactie dat doet mij goed dit te lezen
Lieve groetjees

Lieve groetjees
Gelukkig!Mamavandenj schreef: β18 jun 2022 00:06Bedankt Luna voor jou reactie dat doet mij goed dit te lezen![]()
Lieve groetjees
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Hallo dames even een vraagje ik moet binnenkort op gesprek bij dr Kappel. Zij vroeg of ik een verwijzing van de huisarts kon regelen en of ik een verwijzing naar een internist kon regelen. In het vu in Amsterdam Dr beekdonk of zoiets. Waarom moet ik perceel eerst gezien worden door hem... En wat gaat hij dan. Precies doen.. ik kom namelijk uit Breda dus het is best wel een dingetje groetjes
Hoi lieve Mamavandenj,Mamavandenj schreef: β21 jun 2022 13:51Hallo dames even een vraagje ik moet binnenkort op gesprek bij dr Kappel. Zij vroeg of ik een verwijzing van de huisarts kon regelen en of ik een verwijzing naar een internist kon regelen. In het vu in Amsterdam Dr beekdonk of zoiets. Waarom moet ik perceel eerst gezien worden door hem... En wat gaat hij dan. Precies doen.. ik kom namelijk uit Breda dus het is best wel een dingetje groetjes
Ze stuurt je naar de internist ivm de aanvraag voor vergoeding van explantatie op basis van systemische klachten of ASIA/BII. Mocht er geen kapsel baker 4 of scheur zitten, dan is dat de enige manier om vergoeding te krijgen.
Dit zijn de internisten: viewtopic.php?f=95&t=1038
Ik zou niet naar het VU gaan, want de wachtlijst is enorm.
Succes!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~