Gewicht implantaten hoger?
Hi All,
Misschien weet iemand dit, kon het op het forum niet vinden.
Eergisteren zijn mijn implantaten verwijderd! 590 cc per stuk. Ze zijn alleen zwaarder?
Ik heb ze zojuist gewogen op 2 verschillende weegschaaltjes. maar de ene geeft 610 aan en de ander 614 gram?
Ik dacht altijd dat het gewicht gelijk stond aan het aantal CC, maar hoe kan dan het gewicht nu hoger zijn.
Misschien weet iemand dit, kon het op het forum niet vinden.
Eergisteren zijn mijn implantaten verwijderd! 590 cc per stuk. Ze zijn alleen zwaarder?
Ik heb ze zojuist gewogen op 2 verschillende weegschaaltjes. maar de ene geeft 610 aan en de ander 614 gram?
Ik dacht altijd dat het gewicht gelijk stond aan het aantal CC, maar hoe kan dan het gewicht nu hoger zijn.
Lieve meiden,
Al sinds het begin van ons forum komt deze vraag voorbij. Al vaker beantwoord.
Het wegen van je implantaten is eigeijk zinloos. Je wordt er niks wijzer door. Ten eerste kan dit niet met een gewone weegschaal gewogen worden en ten tweede zegt het aantal CC iets over de inhoud, dus de vulling en niet zozeer het hele implantaat.
Verder is het zo dat er altijd een interactie plaatsvindt tussen de implantaten en jouw cellen (van het imuunsysteem) en weefselvloeistof, lipiden en eiwitten. Dit kan, naast het zweten of lekken, ook zorgen voor een ander gewicht dan het oorspronkelijke gewicht.
Beter kun je kijken naar het uiterlijk van het implantaat. Als je plooien of vouwen ziet, weet je dat er veel gezweet is. Ook als je het neerlegt en er ontstaat in het midden een kuil.
Hoe dan ook, zweten ze allemaal en ook vrij direct nadat ze in je lichaam worden gedaan. En na verloop van tijd gaat het zweten steeds harder.
Liefs!❤
Het wegen van je implantaten is eigeijk zinloos. Je wordt er niks wijzer door. Ten eerste kan dit niet met een gewone weegschaal gewogen worden en ten tweede zegt het aantal CC iets over de inhoud, dus de vulling en niet zozeer het hele implantaat.
Verder is het zo dat er altijd een interactie plaatsvindt tussen de implantaten en jouw cellen (van het imuunsysteem) en weefselvloeistof, lipiden en eiwitten. Dit kan, naast het zweten of lekken, ook zorgen voor een ander gewicht dan het oorspronkelijke gewicht.
Beter kun je kijken naar het uiterlijk van het implantaat. Als je plooien of vouwen ziet, weet je dat er veel gezweet is. Ook als je het neerlegt en er ontstaat in het midden een kuil.
Hoe dan ook, zweten ze allemaal en ook vrij direct nadat ze in je lichaam worden gedaan. En na verloop van tijd gaat het zweten steeds harder.
Liefs!❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi,Luna MKS schreef: ↑09 mei 2022 09:51Lieve meiden,
Het wegen van je implantaten is eigeijk zinloos. Je wordt er niks wijzer door. Ten eerste kan dit niet met een gewone weegschaal gewogen worden en ten tweede zegt het aantal CC iets over de inhoud dus de vulling en niet zozeer het hele implantaat.
Liefs!❤
Ze vertonen inderdaad een kuiltje en hebben plooien en vouwen helaas.zoals je ziet op de foto is het niet meer de bolvorming. Ik kon het even niet rijmen met het gewicht, maar als nog bedankt voor je antwoord:)
Duidelijk gezweet. En tevens kalkvorming, waar je ook niet blij van wordt.
Troep is het!🤬
Ik zal deze stukjes en de foto ook nog in het andere topic zetten.
Troep is het!🤬
Ik zal deze stukjes en de foto ook nog in het andere topic zetten.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik zet voor de volledigheid deze berichtjes nog even hier in dit topic.
Persoonlijk denk ik dat deze methode hieronder het makkelijkst is. Eerst uitrekenen wat ze wogen vóór implantatie en daarna wegen met keukenweegschaal. Maar denk eraan, er gaan stoffen uit maar ook ín het implantaat.Luna MKS schreef: ↑10 mei 2022 18:30Leuk lesje, herinner me dit goedKaatje61 schreef: ↑10 mei 2022 17:39Hoi
Mischien even een tip van een medisch analiste ;-)
Wegen en vergelijken met het aantal cc is niet betrouwbaar bij stoffen die een ander soortelijk gewicht hebben dan water. Bij water weegt 1 liter immers precies een kilo, bij andere materialen is dat anders.
Wat wel zóú kunnen werken is onderdompelen. Als je het volume van een voorwerp wilt weten kun je het onderdompelen in water.
Stel je hebt een grote maatbeker waar je 1000 cc water in doet, als een voorwep daar in gaat en het totale volume is dan 1300, dan is het volume (eindstand)- (beginstand )1300-1000= 300 cc.
Het werkt alleen als je het helemaal onder kunt dompelen dus niet als het blijft drijven.... geen idee of siliconen blijven drijven. Die van mij gaan er na de zomer uit.
Bij de scheikunde lessen liet ik zo leerlingen het volume van een onregelmatige steen bepalen.
Groetjes Kaatje
Toch is deze methode ook niet helemaal betrouwbaar, omdat de envelop ook volume en gewicht heeft. Verder is er altijd interactie met je cellen (van het immuunsysyeem), lipiden en eiwitten (in weefselvloeistof). Dit zie je bijvoorbeeld aan het geel worden van de implantaten.
Maar ik snap wel dat vrouwen graag willen weten of er veel of weinig is gezweet/gelekt. Dan is deze methode zeker betrouwbaarder dan met de keukenweegschaal
Kusss
Luna MKS schreef: ↑10 mei 2022 21:00Hier hebben jullie vast ook iets aan
Daarna het aantal pounds converteren naar gram.How much do silicone breast implants weigh? Every 100cc of silicone breast implant weighs 0.23lbs, so a typical 300cc silicone implant will weigh 0.69 pounds and a pair will weigh 1.38 pounds.
https://www.calculateme.com/weight/pounds/to-grams/
![]()
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~