Grote implantaten verwijderen ervaringen
-
Hoi hoi lieve forumleden,
Eind 2022 ga ik mijn borstimplantaten explanteren bij dokter niessen, die ik nu 5 jaar heb. Ik weet dat ik nog maanden te gaan heb, maar ik merk dat ik nu al zoveel stress ervaar. Ik heb zelf behoorlijk grote implantaten (450 cc) mentor dual plane. En ik ben zo bang voor 't resultaat. Ik zie ook vrij weinig vrouwen op deze forum die ook grotere implantaten hebben laten verwijderen en op internet kan ik niet veel vinden. Ik krijg 't dan ook erg benauwd dat er een kans is dat ik ontzettend veel spijt krijg van deze beslissing. Want ze zien er nu heel mooi uit.
Zijn er forum leden die misschien zelf een explantatie ondergaan zijn met grote implantaten en die mij een beetje gerust kunnen stellen? Of hebben jullie voor en na foto's, voorbeelden etc?
Groetjes Patricia
Eind 2022 ga ik mijn borstimplantaten explanteren bij dokter niessen, die ik nu 5 jaar heb. Ik weet dat ik nog maanden te gaan heb, maar ik merk dat ik nu al zoveel stress ervaar. Ik heb zelf behoorlijk grote implantaten (450 cc) mentor dual plane. En ik ben zo bang voor 't resultaat. Ik zie ook vrij weinig vrouwen op deze forum die ook grotere implantaten hebben laten verwijderen en op internet kan ik niet veel vinden. Ik krijg 't dan ook erg benauwd dat er een kans is dat ik ontzettend veel spijt krijg van deze beslissing. Want ze zien er nu heel mooi uit.
Zijn er forum leden die misschien zelf een explantatie ondergaan zijn met grote implantaten en die mij een beetje gerust kunnen stellen? Of hebben jullie voor en na foto's, voorbeelden etc?
Groetjes Patricia
Patricia, welkom hier!!
Het zal zeker iemand er zijn die ook grote protheses had, ik hoop dat ze je bericht lezen.
liefs,
susana
Het zal zeker iemand er zijn die ook grote protheses had, ik hoop dat ze je bericht lezen.
liefs,
susana
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Lieve Patricia,
Je bent echt niet de enigste met dit formaat. 450 cc is vaker voorbij gekomen. Ik kan je helaas niet zeggen wie...
Misschien kun je via de zoekfunctie zoeken op 450 cc.
Succes mop en alles komt goed, verschil 350 en 450 is ook weer niet zo groot.
Kusss
❤
Je bent echt niet de enigste met dit formaat. 450 cc is vaker voorbij gekomen. Ik kan je helaas niet zeggen wie...
Misschien kun je via de zoekfunctie zoeken op 450 cc.
Succes mop en alles komt goed, verschil 350 en 450 is ook weer niet zo groot.
Kusss
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
-
Goede morgen,
Ikzelf heb in febr 2021 grote protheses 400 cc laten verwijderen....
Ik had met protheses een cup C.....
Hier op de pagina staan van mij de foto's van voor en na explantatie....
Nu ruim een jaar later ga ik alsnog voor lipofilling....omdat ik een flink verschil links en rechts heb, en cup minus AA....
kijk maar naar mijn fotos hier onder explantatie ervaringen....
Grts ukkie78
Nu ruim een jaar later ga ik alsnog voor lipofilling....omdat ik een flink verschil links en rechts heb, en cup minus AA....
Grts ukkie78
Ja is zeker spannend..!ik ga bij JVG Dr Florisson, alleen explantatie geen nieuwe prothese of lipofilling.Muchacha-p schreef: ↑20 feb 2022 22:30Oh wat ontzettend spannend voor je! Waar ga jij je laten opereren? En kies je ook voor een lift/lipofilling? Houd ons maar goed op de hoogte.Ontzettend veel succes!
Groetjes Patricia
-
Wat spannend dat je nu voor lipofilling gaat. Ik hoop dat je blij zult zijn met het resultaat. Waar ga je dit laten doen? Ik heb je proberen terug te vinden op 't forum, maar ik kan je niet vinden. Heb jij een link voor mij?Ukkie78 schreef: ↑21 feb 2022 08:09Goede morgen,
Grts ukkie78
Groetjes Patricia
Hoi Patricia,
Ik ben sinds vandaag nieuw op het forum.
21 maart worden mijn borstprothesen verwijderd, Mentor 450cc dual plane. Ik vind het heel erg spannend, bang voor wat het resultaat gaan zijn. Zeker omdat het nu zoveel is. Maar toch kan in anderzijds ook weer niet wachten, ze zijn groot en zwaar en heb echt het gevoel dat ze op m’n borstkas drukken. Ik hoop net als jij dat ik nog meer ervaringen kan vinden van explantatie van grote implantaten.
Groetjes Leetje
21 maart worden mijn borstprothesen verwijderd, Mentor 450cc dual plane. Ik vind het heel erg spannend, bang voor wat het resultaat gaan zijn. Zeker omdat het nu zoveel is. Maar toch kan in anderzijds ook weer niet wachten, ze zijn groot en zwaar en heb echt het gevoel dat ze op m’n borstkas drukken. Ik hoop net als jij dat ik nog meer ervaringen kan vinden van explantatie van grote implantaten.
Groetjes Leetje
Als je op mijn naam klikt zie je alle berichten die ik geplaatst heb, zowel afgeschermd als niet afgeschermd.Muchacha-p schreef: ↑21 feb 2022 22:16Wat spannend dat je nu voor lipofilling gaat. Ik hoop dat je blij zult zijn met het resultaat. Waar ga je dit laten doen? Ik heb je proberen terug te vinden op 't forum, maar ik kan je niet vinden. Heb jij een link voor mij?Ukkie78 schreef: ↑21 feb 2022 08:09Goede morgen,
Grts ukkie78
Groetjes Patricia
Een linkje weet ik niet precies hoe ik dat moet doen.
Ik wordt geopereerd door dr niessen.
Suc6
Xxx Marianne
-
Wat spannend! Waar ga jij je laten opereren? En ga je wel/niet voor lipofilling of lift? Ik heb dagen dat ik niet kan wachten dat ze eruit zijn. En sommigen dagen dat ik zo bang ben voor het resultaat. Dit forum geeft me moedLeetje schreef: ↑22 feb 2022 21:12Hoi Patricia,
Groetjes Leetje
-
Ukkie78 schreef: ↑28 feb 2022 16:11Als je op mijn naam klikt zie je alle berichten die ik geplaatst heb, zowel afgeschermd als niet afgeschermd.Muchacha-p schreef: ↑21 feb 2022 22:16Wat spannend dat je nu voor lipofilling gaat. Ik hoop dat je blij zult zijn met het resultaat. Waar ga je dit laten doen? Ik heb je proberen terug te vinden op 't forum, maar ik kan je niet vinden. Heb jij een link voor mij?Ukkie78 schreef: ↑21 feb 2022 08:09Goede morgen,
Grts ukkie78
Groetjes Patricia
Een linkje weet ik niet precies hoe ik dat moet doen.
Ik wordt geopereerd door dr niessen.
Suc6
Xxx Marianne
Super dank je
Muchacha-p schreef: ↑28 feb 2022 20:59Wat spannend! Waar ga jij je laten opereren? En ga je wel/niet voor lipofilling of lift? Ik heb dagen dat ik niet kan wachten dat ze eruit zijn. En sommigen dagen dat ik zo bang ben voor het resultaat. Dit forum geeft me moedLeetje schreef: ↑22 feb 2022 21:12Hoi Patricia,
Groetjes Leetje![]()
Hoi Patricia,
Ik ervaar precies hetzelfde als jij, ene dag kan ik niet wachten, andere dag twijfel ik vanwege de angst voor het resultaat.
Dit forum heeft bij mij ook al een stuk angst weggenomen gelukkig.
Ik laat me opereren bij Veldhoven kliniek. Voor lipofilling ga ik sowieso niet, dat is te duur. Arts verwacht wel dat ik een lift nodig zal hebben, maar dat doen ze nooit tegelijk met de explantatie. Eerst moeten de borsten herstellen en 4 of 6 maanden erna voeren ze evt de lift uit. Ergens hoop ik dat ik dat niet nodig ga hebben, maar ik wacht af.
Weet jij al waar je de operatie uit wil laten voeren?
-
Ooh bij Veldhoven kliniek heb ik mijn borstvergroting gehad (Dr schietekatte). Ik ga de explantatie door niessen laten doen ( met lipo). Ik zal je ook volgen op dit forum!
Groetjes Patricia
Groetjes Patricia