Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Jen86

Ongelezen bericht 13 feb 2022 15:42

Hoi meiden,

Ik ben Jennifer en wilde me even voorstellen!
Sinds 6,5 jaar heb ik nu mentor protheses laten zetten door Pieter huup via Diana gabriels... ik kreeg in december last van hartoverslagen en een hoge hartslag en heb toen allerlei onderzoeken gedaan en ineens dacht ik het moeten me protheses zijn! Ik was al alert omdat ik op de Facebook groep nl borst implant illnes wel eens mee las. Toen heb ik via de dokter onderzoeken aangevraagd en ben ik bij dokter Beekman in Amsterdam voor een echo geweest en ook direct een mri (ik had geluk dat er iemand uitviel die dag) daarop was te zien dat er links een dubieuze extra capsulaire ruptuur (scheur naar buiten toe) te zien was. Ik was al ziek en had steeds paniek aanvallen maar nadat ik dus ook nog Corona kreeg 3 weken terug werd het nog pittiger allemaal. Gelukkig staat mijn operatie as woensdag gepland ( ik weet dat er normaal 6 weken tussen Corona en een operatie moet zitten) maar dit word per persoon bekeken en besloten en bij mij durven ze het aan. Ergens ben ik heel bang omdat ik me zo zwak voel maar ben ook blij dat ze eruit gaan want wie weet hoe ziek je nog word als je nog weken wacht.... bij mij zat er nog geen siliconen in mโ€™n lymfe (oksels). Ik hoop dat dat ook niet in de drie weken tijd tussen onderzoek en operatie nog is gekomen .... ik heb veel angsten en veel vragen en voel me iedere dag zweverig en duizelig en zo vaag maar hoop dat woensdag mโ€™n herstel echt kan gaan beginnen!

Liefs Jennifer
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 feb 2022 17:09

Lieve Jennifer, welkom๐ŸŒธ

Je beschrijft klachten die heel veel voorkomen bij onze vrouwen. Heb je ooit bij een cardioloog een kanteltafeltest gedaan?
De meeste vrouwen hebben problemen met het autonome zenuwstelsel. Bij sommige is het heviger zoals bij jou.
Misschien kun je je huisarts laten verwijzen naar een cardioloog om deze test te doen: https://potsnederland.weebly.com/diagnose.html

Hier een topic over dysautonomie en orthostatische intolerantie waar POTS onder valt: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2913

Die paar weken dat ze er nog inzitten, zullen niet veel uitmaken.

Alles komt goed lieve schat!๐Ÿ™ Wens je veel succes voor aankomende woensdag!๐Ÿ€

Heel veel liefsโค
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 feb 2022 17:43

Dokter Beekman kan je trouwens ook voor zo'n test verwijzen. In het stuk van de link lees je ook de relatie van POTS en angsten/angststoornissen. Vaak is dat een symptoom/gevolg van POTS en niet andersom zoals veel te vaak gedacht...
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Jen86

Ongelezen bericht 13 feb 2022 19:16

Hi Luna, ik schrik van je berichtje... ik kreeg dus duizeligheid klachten drie weken terug tijdens mijn Corona en hield dit heel heftig.. van af jongs af aan heb ik al een storing in mโ€™n evenwicht orgaan en had daar heel af en toe klachten van dus dacht eigenlijk dat het nu mijn zwakke punt even pakte tijdens Corona... maar ik knap niet op en heb iedere dag nu last van mโ€™n evenwicht en het gevoel dat je zweeft op de wereld zo raar... vandaag zag ik ook sterretjes... ik dacht het is de na sleep can de Corona in combinatie met de stress naar de operatie toe. Maar ik herken zoveel in de linkjes die jij stuurde dat ik wel schrik. Er is een ecg en een holter onderzoek gedaan. Uit de ecg kwam niks die was goed, het holter liet alleen wat overslagen zien... dit speelt allemaal sinds december na een verkoudheid. Gaat dit over als de protheses eruit zijn? Want ik heb het gevoel dat ik nu maar half op de wereld ben? Het maakt me zo bang allemaal... in voel me zwak voor een operatie en hoop zo dat na woensdag mโ€™n herstel eindelijk begint... ik probeerde je een privรฉ bericht te sturen maar dat lukte niet! Ik hoop dat je antwoorden hebt! Liefs Jennifer

Luna MKS schreef: โ†‘
13 feb 2022 17:09
Lieve Jennifer, welkom๐ŸŒธ

Je beschrijft klachten die heel veel voorkomen bij onze vrouwen. Heb je ooit bij een cardioloog een kanteltafeltest gedaan?
De meeste vrouwen hebben problemen met het autonome zenuwstelsel. Bij sommige is het heviger zoals bij jou.
Misschien kun je je huisarts laten verwijzen naar een cardioloog om deze test te doen: https://potsnederland.weebly.com/diagnose.html

Hier een topic over dysautonomie en orthostatische intolerantie waar POTS onder valt: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2913

Die paar weken dat ze er nog inzitten, zullen niet veel uitmaken.

Alles komt goed lieve schat!๐Ÿ™ Wens je veel succes voor aankomende woensdag!๐Ÿ€

Heel veel liefsโค
Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 feb 2022 20:51

Lieve Jennifer, snap dat je schrikt en dat je je hondsberoerd voelt. Ik ken dat gevoel heel goed. Dit is een zeer vervelend syndroom. Ik heb er al sinds tienerjaren last van. Niet van angstaanvallen hoor, maar van duizelig en licht in het hoofd zijn en die hele waslijst aan klachten bij de link. Vreselijk! En idd versterkt door die troep. Maar helaas zijn er meer dingen die dit kunnen versterken waar ik nu niet op in kan gaan. Kortgezegd: wij zijn veel meer dan een fysiek lichaam. Er bestaat ook nog een fijnstoffelijk lichaam dat invloed heeft op dat fysieke lichaam.
Corona is overigens ook een trigger voor dysautonomie. Andere virussen kunnen het ook triggeren. Ik kreeg als tiener een virusinfectie en hierna ME/CVS en deze klacht.
Ik vermoed dat er bij jou net als bij mij meerdere factoren een rol spelen, waardoor de klachten erger kunnen zijn. Ook de genen kunnen een rol spelen.

Ik vrees dat jij je na de operatie wel erg beroerd zult voelen... Door de narcose en bloedverlies zul je nรณg duizeliger en licht in het hoofd worden๐Ÿ˜” Drink veel bouillon na operatie en zorg voor voldoende suiker in je bloed. Deze kan erg dalen. Er is een verband met hypoglycemie.
De klachten zullen na verloop van tijd wel verminderen, maar ik vermoed dat jij net als ik er toch last van blijft houden. Lees bij 2e link wat je kunt proberen om klachten te verminderen.

Alles komt goed hoor! Je bent bijna verlost!๐Ÿ™๐Ÿ˜˜โค

Ps. Ik heb mijn pb functie uit moeten zetten, want het werd mij teveel..
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Jen86

Ongelezen bericht 13 feb 2022 21:15

Ik was daar ook al bang voor... ik ga heel goed mโ€™n rust pakken en mijn vriend is twee weken vrij om me met alles te helpen! Ik heb voor de laatste dagen richting de operatie oxazepam gekregen om me wat rustiger te krijgen en in de hoop een betere nacht rust te krijgen. Ik hoop zo dat ik me beter ga voelen want dit is echt vreselijk! Bedankt voor alle informatie meid โค๏ธ๐Ÿ˜˜
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 feb 2022 21:19

Jen86 schreef: โ†‘
13 feb 2022 21:15
Ik was daar ook al bang voor... ik ga heel goed mโ€™n rust pakken en mijn vriend is twee weken vrij om me met alles te helpen! Ik heb voor de laatste dagen richting de operatie oxazepam gekregen om me wat rustiger te krijgen en in de hoop een betere nacht rust te krijgen. Ik hoop zo dat ik me beter ga voelen want dit is echt vreselijk! Bedankt voor alle informatie meid โค๏ธ๐Ÿ˜˜
Lieve schat, alle pammetjes kunnen dysautonomie versterken... Snap wel dat je dit nodig hebt om te slapen, maar helaas is het wel een bijwerking..

Hierbij informatie voor je:
https://www.apotheek.nl/medicijnen/oxaz ... jwerkingen

Je kunt ze wel nemen, maar wees voorbereid dat je daar duizeliger van kunt worden. En pas op met onder de douche gaan/in bad gaan. Ik weet namelijk hoe dat bij mij ging toen ik Temazepam nam. Bij Oxycodon (zware pijnstiller) heb ik er ook last van. En beiden samen is helemaal een ramp.

Maar wil je niet laten schrikken hoor. Zorg er gewoon voor dat je niet flauwvalt. Dus zoveel mogelijk zitten en liggen. En voorzichtig onder de douche. Niet te warm douchen.

Gelukkig is je man thuis!๐Ÿ‘

Alles komt goed mop!๐Ÿ˜˜โค
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Ilja

Ongelezen bericht 13 feb 2022 22:28

13 feb 2022 15:42
Hoi meiden,

Sinds 6,5 jaar heb ik nu mentor protheses laten zetten door Pieter huup via Diana gabriels... ik kreeg in december last van hartoverslagen en een hoge hartslag en heb toen allerlei onderzoeken gedaan en ineens dacht ik het moeten me protheses zijn! Ik was al alert omdat ik op de Facebook groep nl borst implant illnes wel eens mee las. Toen heb ik via de dokter onderzoeken aangevraagd en ben ik bij dokter Beekman in Amsterdam voor een echo geweest en ook direct een mri (ik had geluk dat er iemand uitviel die dag) daarop was te zien dat er links een dubieuze extra capsulaire ruptuur (scheur naar buiten toe) te zien was. Ik was al ziek en had steeds paniek aanvallen maar nadat ik dus ook nog Corona kreeg 3 weken terug werd het nog pittiger allemaal. Gelukkig staat mijn operatie as woensdag gepland ( ik weet dat er normaal 6 weken tussen Corona en een operatie moet zitten) maar dit word per persoon bekeken en besloten en bij mij durven ze het aan. Ergens ben ik heel bang omdat ik me zo zwak voel maar ben ook blij dat ze eruit gaan want wie weet hoe ziek je nog word als je nog weken wacht.... bij mij zat er nog geen siliconen in mโ€™n lymfe (oksels). Ik hoop dat dat ook niet in de drie weken tijd tussen onderzoek en operatie nog is gekomen .... ik heb veel angsten en veel vragen en voel me iedere dag zweverig en duizelig en zo vaag maar hoop dat woensdag mโ€™n herstel echt kan gaan beginnen!

Liefs Jennifer
Hoi Jennifer,
Wat goed dat je je implantaten eruit laat halen. Enkele klachten van jou herken ik ook. Zelf heb ik veel last van paniekaanvallen
waar ik echt niks van begrijp. Zonder dat er aanleiding toe is zijn ze dagelijks mijn leven aan het verzieken.
Ook ben ik altijd licht en zweverig in mijn hoofd waarbij ik ook vaak duizelig ben. Ik heb veel last van hartkloppingen en onrust. Inmiddels is het vermoeden dat ik chronische hyperventilatie heb. Hierdoor kan je dus ook heel veel klachten krijgen zoals de duizelingen en hartkloppingen. Ook kunnen het mijn hormonen zijn. Al vele jaren ben ik bezig met zoeken naar een oorzaak.
Vele onderzoeken verder en er werd nooit iets gevonden. Uiteindelijk heb ik op 5 november 2021 mijn siliconenprotheses laten
verwijderen. Ik had goede hoop dat dit de oplossing zou zijn en dat ik weer beter zou worden. Ik heb ook het kapsel laten
verwijderen en laten onderzoeken. Er zat een chronische ontsteking in en wat losse siliconen deeltjes. Verder niks raars.
Het lichaam schijnt dit zelf af te voeren. Tot op de dag van vandaag merk ik nog geen verbetering. Ik moet natuurlijk geduld hebben
want het kost tijd. De operatie zelf stelde weinig voor. Ik had bijna geen pijn en de drains konden er een paar uur na de operatie uit.
De huid en littekens zijn mooi hersteld en nu maar hopen dat mijn klachten ook gaan verbeteren. Ik hoop voor jou dat je snel je
operatie achter de rug hebt en je gezondheid verbeterd.
Heel veel succes woensdag.

Lieve groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 feb 2022 22:55

Lieve Ilja, misschien kun je je artsen eens dit laten lezen.
Angst: https://www.cureus.com/articles/40710-p ... physiology
Hyperventilatie: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6064900/
En laat ze eens een kanteltafeltest bij je doen. Heb je nog nooit gehad, dus ze moeten niet zomaar ervan uit gaan dat het chronische hyperventilatie is. En om dat vast te stellen zijn ook weer aparte onderzoeken. Die hebben ze ook niet gedaan.

Wanneer artsen iets niet weten, zit het tussen de oren of doe je het zelf met je eigen psyche. Lekker makkelijk voor ze, hoeven ze niet verder te zoeken.
En natuurlijk kan dat bij velen wel zo zijn, maar ze moeten leren onderscheiden en ook eens buiten hun eigen vakgebiedje leren/kijken/zoeken.

Slaap lekker lieverds!๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜˜โค
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Essi

Ongelezen bericht 14 feb 2022 00:48

Hoi meiden,

Liefs Jennifer
Welkom Jen86,
Wat goed dat je al zo vlug aan de beurt bent. Ik zet je op de lijst met komende operaties. Laat me nog even weten bij welke arts.
Succes met aftellen
Liefs essi
Jen86

Ongelezen bericht 14 feb 2022 10:14

Hoi essi, ik word geopereerd bij het jvg in Amsterdam door dr roossink! Hele lieve vrouw. Liefs Jennifer
Jen86

Ongelezen bericht 14 feb 2022 10:17

Hoi Ilja, wat fijn dat jij ze al hebt laten verwijderen en dat de operatie mee is gevallen!
Ik ben best bang maar hoop ook snel te herstellen, ze zeggen dat het wel minder pijnlijk is dan dat de borstvergroting was dus dat hoop ik ook. Ik hoop voor jou dat je klachten uiteindelijk ook gaan afnemen... en hoop dat ook vรณรณr mezelf โค๏ธ We blijven positief! Liefs Jennifer

Ilja schreef: โ†‘
13 feb 2022 22:28
Hoi meiden,

Liefs Jennifer
Hoi Jennifer,
Wat goed dat je je implantaten eruit laat halen. Enkele klachten van jou herken ik ook. Zelf heb ik veel last van paniekaanvallen
waar ik echt niks van begrijp. Zonder dat er aanleiding toe is zijn ze dagelijks mijn leven aan het verzieken.
Ook ben ik altijd licht en zweverig in mijn hoofd waarbij ik ook vaak duizelig ben. Ik heb veel last van hartkloppingen en onrust. Inmiddels is het vermoeden dat ik chronische hyperventilatie heb. Hierdoor kan je dus ook heel veel klachten krijgen zoals de duizelingen en hartkloppingen. Ook kunnen het mijn hormonen zijn. Al vele jaren ben ik bezig met zoeken naar een oorzaak.
Vele onderzoeken verder en er werd nooit iets gevonden. Uiteindelijk heb ik op 5 november 2021 mijn siliconenprotheses laten
verwijderen. Ik had goede hoop dat dit de oplossing zou zijn en dat ik weer beter zou worden. Ik heb ook het kapsel laten
verwijderen en laten onderzoeken. Er zat een chronische ontsteking in en wat losse siliconen deeltjes. Verder niks raars.
Het lichaam schijnt dit zelf af te voeren. Tot op de dag van vandaag merk ik nog geen verbetering. Ik moet natuurlijk geduld hebben
want het kost tijd. De operatie zelf stelde weinig voor. Ik had bijna geen pijn en de drains konden er een paar uur na de operatie uit.
De huid en littekens zijn mooi hersteld en nu maar hopen dat mijn klachten ook gaan verbeteren. Ik hoop voor jou dat je snel je
operatie achter de rug hebt en je gezondheid verbeterd.
Heel veel succes woensdag.

Lieve groetjes Ilja
Jen86

Ongelezen bericht 14 feb 2022 10:21

Dankjewel lieverd ik ga zeker goed opletten dat ik niet flauw val en ga iniedergeval 2 weken op bed liggen om echt te rusten en herstellen! Nog 2 dagen.... ik hoop zo dat het dan allemaal beter word, wat heb ik mezelf ooit aangedaan.....

13 feb 2022 21:19
Lieve schat, alle pammetjes kunnen dysautonomie versterken... Snap wel dat je dit nodig hebt om te slapen, maar helaas is het wel een bijwerking..

Je kunt ze wel nemen, maar wees voorbereid dat je daar duizeliger van kunt worden. En pas op met onder de douche gaan/in bad gaan. Ik weet namelijk hoe dat bij mij ging toen ik Temazepam nam. Bij Oxycodon (zware pijnstiller) heb ik er ook last van. En beiden samen is helemaal een ramp.

Maar wil je niet laten schrikken hoor. Zorg er gewoon voor dat je niet flauwvalt. Dus zoveel mogelijk zitten en liggen. En voorzichtig onder de douche. Niet te warm douchen.

Luna MKS

Ongelezen bericht 14 feb 2022 13:44

14 feb 2022 10:21
Dankjewel lieverd ik ga zeker goed opletten dat ik niet flauw val en ga iniedergeval 2 weken op bed liggen om echt te rusten en herstellen! Nog 2 dagen.... ik hoop zo dat het dan allemaal beter word, wat heb ik mezelf ooit aangedaan.....

Je hebt jezelf niets aangedaan. Je wist dit niet! Als we beter wisten, hadden we beter gedaan. Dat is met alles zo.

Wees lief voor jezelf lieverd en houd vast aan je mannetje en de mensen die je omringen en je helpen verzorgen. Count your blessings, zij dragen jouโค En jij draagt jezelf. Je bent sterker dan je denkt hoor, echt!๐Ÿ’ช

Heel veel kusjes!๐Ÿ˜˜๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Essi

Ongelezen bericht 14 feb 2022 15:22

14 feb 2022 10:21

13 feb 2022 21:19

Jen, de pijn na de operatie is niet te vergelijken met de borst vergroting.
Het valt allemaal zo mee en de meeste vrouwen gebruiken maar heel kort iets van pijn stilling.
Ik snap dat je twee weken uit trekt om helemaal bij te komen van de operatie, maar ga alstublieft niet twee weken in bed liggen. Het is na een operatie goed om te bewegen. Gewoon lekker je bed uit en in een makkelijk setje kleding in en om je huis rond scharrelen. Zorg voor goede gezonde voeding en voldoende vocht, neem je rust en kleine power napjes horen daar ook bij. Zorg voor Ontspanning.
Nogmaals heel veel succes
Liefs essi
Plaats reactie

Terug naar โ€œStel jezelf voor (cosmetisch)โ€