Corrine68 schreef: ↑08 feb 2022 21:29
Hoi Ilja, dr. Kroese is het er overduidelijk niet mee eens dat siliconen een gevaar voor je vormen en ik zei dat ze eigenlijk verboden zouden moeten worden maar daar was ze het niet mee eens. Het is een vriendelijke vrouw verder hoor en ze heeft ook foto's gemaakt om ze op 11 april bij mijn volgende afspraak te kunnen vergelijken. Dit keer was wel mijn dossier gelezen dus dan heb je al een veel beter gesprek. Maar dat verhaal van lipofilling vind ik nog steeds een beetje wazig want waarom zou dat gedaan moeten worden, kan het niet zonder hersteld worden denk ik dan. Maar zover is het nog niet en komt er misschien ook niet. En weer over dat ik het dan zelf zou moeten betalen, dacht het dus niet he.
Hoe gaat het met jou, hoe gaat het mer de vacuumpomp? Lukt het een beetje?
Gr. Corrine
PS: ik heb inmiddels wel de verwijzing naar dr. Beekman in Amsterdam
Ja, er zijn maar weinig plastisch chirurgen die siliconenprotheses een gezondheidsrisico vinden. Maar goed, je kwam nu natuurlijk
voor een controle op jou zogenoemde operatie schade. Toch gewoon goed om het in de gaten te houden want het is
tenslotte nog niet zo als het moet zijn. Wat vind zij van de knobbels? De lipofilling begrijp ik tot op zekere hoogte.
Je kan met lipofilling veel dingen herstellen. In bepaalde situaties krijg je het wel door de zorgverzekeraar vergoedt.
Daar zijn bepaalde regels voor maar ik zou nu niet op de zaken vooruit lopen. Je hoopt gewoon dat het nog even tijd nodig
heeft en dat het dan hersteld. Ook de echo kan misschien nog duidelijkheid geven. Even geduld, ha ha.
Wat goed dat je naar dr. Beekman gaat. Heb je dit ook aan dr. Kroese verteld?
Helaas is mijn herstel qua gezondheid nog steeds slecht. Ik had echt op een kleine verbetering gehoopt.
De vacuümpompen zijn op dit moment erg zwaar. Hopelijk wen ik er een beetje aan. De eerste paar dagen schijnen het
zwaarst te zijn. Maar goed, ik ga ervoor.
Groetjes Ilja