Explantatie 23 nov en nu harde borst

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 feb 2022 22:17

Corrine68 schreef:
04 feb 2022 21:24
Dank je wel voor de uitleg Luna, rust lekker uit, morgen weer een dag. Trusten!! 😘

Gr. Corrine
Dankjewel lieverd! Ik ben moe van het moe zijn... :(
Maar ook van veel meer, wat ik hier niet kan zeggen. Het leven is niet makkelijk... :(

Ik heb even een stukje uit een onderzoek geciteerd: "The fact that the lymphoma developed 2 years after the removal of the implants and the cancer occurred in the axillary lymph nodes suggests that migration of silicones to the lymph nodes can be a risk and must be taken seriously."
https://jamanetwork.com/journals/jamane ... le/2784341

Had even mijn vorige tekst wat aangepast. Door de vermoeidheid schrijf ik soms rare zinnen merk ik.
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 feb 2022 11:35

Rare zinnen valt ook wel weer mee hoor, maar ben nogal perfectionistisch ;)

Las dit op een kliniek site:
"De aanwezigheid van de ingekapselde siliconengel in het borstweefsel hoeft verder geen schadelijke gevolgen te hebben. Uit wetenschappelijk onderzoek zou zijn gebleken dat er geen verband bestaat tussen de aanwezigheid van siliconen in de borsten en ziekten zoals borstkanker. Uiteraard vormen de siliconenknobbeljes wel een extra handicap bij het onderzoek naar borstkanker."

Word je toch niet goed van? :evil:

Fijn weekend lieve meiden!😘💕💕
Corrine68

Ongelezen bericht 06 feb 2022 20:37

Precies Luna, van al die flauwekul die in dat soort artikelen naar buiten gebracht wordt zakt je broek echt af toch.
Waarom dan de rechtszaak tegen Allergan inderdaad. Dat is een hele goede uitspraak om te onthouden!!!
Dank voot het delen, het sterkt ons in de strijd!!!
Morgen zal ik een update geven over mijn bezoekje aan t ziekenhuis hier.
Tot morgen!!

Gr. Corrine 😘
Ilja

Ongelezen bericht 06 feb 2022 21:10

Corrine68 schreef:
06 feb 2022 20:37
Precies Luna, van al die flauwekul die in dat soort artikelen naar buiten gebracht wordt zakt je broek echt af toch.
Waarom dan de rechtszaak tegen Allergan inderdaad. Dat is een hele goede uitspraak om te onthouden!!!
Tot morgen!!

Gr. Corrine 😘
Ja, wat een uitspraken he. Ik kwam het in mijn zoektocht ook regelmatig tegen. Als ik dit forum niet had bezocht dan had
ik nu nog steeds mijn siliconenprotheses. Ik ben door 4 verschillende plastisch chirurgen geopereerd en geen van hun
wilde toegeven hoe slecht siliconenprotheses zijn. Ik wens je veel sterkte voor morgen en we horen wel hoe het is gegaan.

Groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 feb 2022 08:32

Corrine68 schreef:
06 feb 2022 20:37
Tot morgen!!

Gr. Corrine 😘
Succes vandaag Corrine!🙏😘
Corrine68

Ongelezen bericht 07 feb 2022 15:52

Nou ik ben net terug uit het ziekenhuis en krijg een afspraak voor een echo. Verder heeft ze weer naar de rechterborst gekeken en ik moet wachten tot 11 april en dan gaan we bespreken hoe of wat. Als het dan niet goed is kan ze opereren om het litteken en het ingetrokken borstweefsel te herstellen met lipofilling en op eigen kosten a €4900,- per keer en meestal heb je 2x nodig. Dat is wat mij verteld is, ik weet onderhand niet meer wat ik moet doen, helpppp!!
Moet ik stoppen met de huid en oedeem therapien en gaan voor borstweefseltherapie, ik weet het echt niet meer. Ik wil eigenlijk dat iemand (arts of ervaringsdeskundige) mij verteld van als je dit of dat doet komt het goed maar ik weet het zelf echt niet. Ik hoef helemaal geen lipofilling, ik wil alleen maar dat mijn 2 kleintjes weer enigszins gelijk worden maar hoe??? Ik heb vorige week weer foto's gemaakt en kan dat hier wel plaatsen, ik weet alleen niet of het dan afgeschermd is. Wie o wie kan mij helpen een goede keuze te maken?

Gr. Corrine
Corrine68

Ongelezen bericht 07 feb 2022 16:02

Oh ja, morgen heb ik een bel afspraak met de huisarts voor een verwijzing naar Djoeke Beekman, is dat aan te raden voor mij?
Pffff, wordt weer helemaal onrustig van mezelf, bah.
Corrine68

Ongelezen bericht 07 feb 2022 16:22

Nou ja, ik kan 10 maart "al" voor de echo. 😳😫
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 feb 2022 19:22

Corrine68 schreef:
07 feb 2022 15:52
Nou ik ben net terug uit het ziekenhuis en krijg een afspraak voor een echo. Verder heeft ze weer naar de rechterborst gekeken en ik moet wachten tot 11 april en dan gaan we bespreken hoe of wat. Als het dan niet goed is kan ze opereren om het litteken en het ingetrokken borstweefsel te herstellen met lipofilling en op eigen kosten a €4900,- per keer en meestal heb je 2x nodig. Dat is wat mij verteld is, ik weet onderhand niet meer wat ik moet doen, helpppp!!
Moet ik stoppen met de huid en oedeem therapien en gaan voor borstweefseltherapie, ik weet het echt niet meer. Ik wil eigenlijk dat iemand (arts of ervaringsdeskundige) mij verteld van als je dit of dat doet komt het goed maar ik weet het zelf echt niet. Ik hoef helemaal geen lipofilling, ik wil alleen maar dat mijn 2 kleintjes weer enigszins gelijk worden maar hoe??? Ik heb vorige week weer foto's gemaakt en kan dat hier wel plaatsen, ik weet alleen niet of het dan afgeschermd is. Wie o wie kan mij helpen een goede keuze te maken?

Gr. Corrine
Lieve Corrine, ik kan nu even niets. Voel me niet goed...
Misschien kun je Susana een pb sturen. Dan kun je haar foto's sturen. En misschien langsgaan als je niet ver woont.
Ik app haar even om te laten weten dat je gaat schrijven.

Je hebt recht op vergoeding, laat niks anders wijsmaken. Helaas heb ik nu echt niet de kracht om je te helpen. Ik beloof deze week nog te mailen met je.

Goed dat je naar Djoeke Beekman gaat👍

Heel veel liefs en sterkte lieve schat!❤
muszika

Ongelezen bericht 07 feb 2022 22:23

Lieve Luna en iedereen,

Wisten jullie dat deze natuurlijke middel MARETAK VISCUM ALBUM heeft een uitstekende werking op tumoren en zwellingen? Vooral tegen borst en baarmoederhalskanker is onwijs efficient en ook als PROFILAXIE. En een uitstekend IMMUN VERSTERKER OOK !

Grietjes van
Muszi
Corrine68

Ongelezen bericht 07 feb 2022 22:32

Oke, ik zal het eens opzoeken en Luna,morgen zal ik Susana mailen met foto's van net voor het begin van de therapie en nu na 3 behandelingen.
Ik ben er een beetje leeg van nu en kruip mijn bedje in ook.
Morgen weer een dag!
Trusten!!

Gr. Corrine 😘
Ilja

Ongelezen bericht 08 feb 2022 18:56

Corrine68 schreef:
07 feb 2022 15:52

Gr. Corrine
Hoi Corine,
Hoe was je eerste indruk bij dr. Kroese? Hopelijk beter dan bij je vorige bezoek in het Rijnstate. Gelukkig dat er een
echo is aangevraagd. Dan heb je tenminste een beeld van de borst en knobbels. Wie weet valt het allemaal mee.

Groetjes Ilja
Corrine68

Ongelezen bericht 08 feb 2022 21:29

Hoi Ilja, dr. Kroese is het er overduidelijk niet mee eens dat siliconen een gevaar voor je vormen en ik zei dat ze eigenlijk verboden zouden moeten worden maar daar was ze het niet mee eens. Het is een vriendelijke vrouw verder hoor en ze heeft ook foto's gemaakt om ze op 11 april bij mijn volgende afspraak te kunnen vergelijken. Dit keer was wel mijn dossier gelezen dus dan heb je al een veel beter gesprek. Maar dat verhaal van lipofilling vind ik nog steeds een beetje wazig want waarom zou dat gedaan moeten worden, kan het niet zonder hersteld worden denk ik dan. Maar zover is het nog niet en komt er misschien ook niet. En weer over dat ik het dan zelf zou moeten betalen, dacht het dus niet he.
Hoe gaat het met jou, hoe gaat het mer de vacuumpomp? Lukt het een beetje?

Gr. Corrine

PS: ik heb inmiddels wel de verwijzing naar dr. Beekman in Amsterdam
Ilja

Ongelezen bericht 08 feb 2022 21:52

Corrine68 schreef:
08 feb 2022 21:29
Hoi Ilja, dr. Kroese is het er overduidelijk niet mee eens dat siliconen een gevaar voor je vormen en ik zei dat ze eigenlijk verboden zouden moeten worden maar daar was ze het niet mee eens. Het is een vriendelijke vrouw verder hoor en ze heeft ook foto's gemaakt om ze op 11 april bij mijn volgende afspraak te kunnen vergelijken. Dit keer was wel mijn dossier gelezen dus dan heb je al een veel beter gesprek. Maar dat verhaal van lipofilling vind ik nog steeds een beetje wazig want waarom zou dat gedaan moeten worden, kan het niet zonder hersteld worden denk ik dan. Maar zover is het nog niet en komt er misschien ook niet. En weer over dat ik het dan zelf zou moeten betalen, dacht het dus niet he.
Hoe gaat het met jou, hoe gaat het mer de vacuumpomp? Lukt het een beetje?

Gr. Corrine

PS: ik heb inmiddels wel de verwijzing naar dr. Beekman in Amsterdam
Ja, er zijn maar weinig plastisch chirurgen die siliconenprotheses een gezondheidsrisico vinden. Maar goed, je kwam nu natuurlijk
voor een controle op jou zogenoemde operatie schade. Toch gewoon goed om het in de gaten te houden want het is
tenslotte nog niet zo als het moet zijn. Wat vind zij van de knobbels? De lipofilling begrijp ik tot op zekere hoogte.
Je kan met lipofilling veel dingen herstellen. In bepaalde situaties krijg je het wel door de zorgverzekeraar vergoedt.
Daar zijn bepaalde regels voor maar ik zou nu niet op de zaken vooruit lopen. Je hoopt gewoon dat het nog even tijd nodig
heeft en dat het dan hersteld. Ook de echo kan misschien nog duidelijkheid geven. Even geduld, ha ha.
Wat goed dat je naar dr. Beekman gaat. Heb je dit ook aan dr. Kroese verteld?

Helaas is mijn herstel qua gezondheid nog steeds slecht. Ik had echt op een kleine verbetering gehoopt.
De vacuümpompen zijn op dit moment erg zwaar. Hopelijk wen ik er een beetje aan. De eerste paar dagen schijnen het
zwaarst te zijn. Maar goed, ik ga ervoor.

Groetjes Ilja
Corrine68

Ongelezen bericht 08 feb 2022 23:26

Ah ja, ik heb echt met je te doen, je hebt wel heel wat voor je kiezen gekregen he. Ik hoop dat je een beetje gaat wennen aan de pompjes en dat je een beetje goed de operatie ingaat.
Ik heb dr. Kroese niet verteld over dr. Beekman omdat ik gister niv niet wist of ik de verwijzing zou krijgen.
Ik moet wel de operatieverslagen opvragen want die wil zij inzien, ik heb ze al eens gevraagd in het Rijnstate maar kreeg ze toen niet omdat ik niet alles hoefde te weten kreeg ik toen als antwoord van de plastisch chirurg, ik ga morgen bellen om het weer te proberen.
Nou lieve Ilja, ik ga een poosje slapen. Weltrusten en tot snel!

Gr. Corrine 😘
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”