Lid worden van 'Veilig Praathoekje' voor vrouwen met psychische klachten

Deel je ervaringen of stel vragen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 jan 2020 19:39

Lieve meiden met psychische klachten,

We hebben een apart deel waar jullie veilig kunnen praten onderling. Ik had dit deel in november 2019 aangemaakt, maar vergeten aan jullie door te geven :oops:
Omdat het pas sinds kort bestaat (en ik het vergeten was door te geven...), zijn er nog geen berichten. We hebben net ons eerste lid. Het zou fijn zijn als er meer vrouwen lid werden, want anders staat deze dame alleen :cry:
Essi, Susana, Onzeker en ik zijn er wel voor haar, maar het is ook fijn als je met iemand kan praten die hetzelfde meemaakt.
Als je lid wilt worden, dan hoor ik het graag. Neem even contact op app.php/contactadmin

Dank je wel!

Sterkte!!!❤❤❤

Kus Luna

Hieronder een bericht van onze leden uit het veilige praathoekje.
Lieve dames,

Ik heb me aangemeld in dit deel van de site omdat ik begin deze maand te horen kreeg dat m’n maatje en lootgenootje zelf uit het leven is gestapt.
Helaas komt dit vaker voor en ik hoop dat iedereen die in de knoop zit zich vrij voelt het hier te delen en hopelijk steunt het je te weten dat anderen het ook zwaar vinden mentaal om met hun situatie om te gaan.

Ik heb mezelf afgelopen jaren aangeleerd me te richten op wat er wel is en met begeleiding aan acceptatie gewerkt. De ene dag lukt dit beter dan de andere hoor maar het geeft mij genoeg houvast om de donkere kant te overwinnen.

Heel veel sterkte in ieder geval voor iedereen die op deze pagina terecht komt. Je bent niet alleen al voelt het vaak zo

Aanvullend wil ik nog aangeven dat veel vrouwen die ziek zijn geworden door siliconen extreem reageren op medicatie. Wees alsjeblieft heel voorzichtig met het gebruik van anti-depressiva. Bij mij zorgde het dat ik angstiger werd en somberder dan ervoor. Ik zeg niet dat je het nooit moet gebruiken maar informeer je begeleider dat je er mogelijk heviger op reageert. Luister naar je lichaam, bouw op en af in een tempo waar jij je goed bij voelt en zet de rest even op een laag pitje. Zware gesprekken en medicatie op- of afbouwen kunnen teveel zijn.

Als je je heel rot voelt kunnen medicijnen de enige en snelste uitweg lijken. Het liefst druk je op een reset knop om je weer te voelen als vroeger. Medicijnen kunnen ondersteunend werken maar de verandering kan alleen door jou in gang worden gezet. Acceptatie en positiviteitstraining zul je nodig hebben als je in je nieuwe situatie toch weer van je leven wilt kunnen genieten.

Sterkte lieve lezers
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 jan 2020 20:29

We hebben nu 2 dames die lid zijn.
Als ik je lid heb gemaakt, vind je het deel helemaal onderaan. Dus helemaal naar beneden scrollen.
Alleen te zien als je lid bent en ingelogd bent.

En wees vrij om wat plaatsen!

❤❤❤❤

Voor het gemak zet ik hier even de link
viewforum.php?f=222
Santje

Ongelezen bericht 03 feb 2022 17:08

Lieve Luna,
Hoe kan ik mijn hiervoor aanmelden? Betreft psychische klachten ?💖💖💖ik heb mijn verhaal verteld in een noten dop maar het is zoveel meer dan dat 🥺 misschien kan ik steun bieden aan deze dame/Dames 🙏🏾
Liefs Sandy
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 feb 2022 19:05

Santje schreef:
03 feb 2022 17:08
Lieve Luna,
Hoe kan ik mijn hiervoor aanmelden? Betreft psychische klachten ?💖💖💖ik heb mijn verhaal verteld in een noten dop maar het is zoveel meer dan dat 🥺 misschien kan ik steun bieden aan deze dame/Dames 🙏🏾
Liefs Sandy
Lieve Santje, ik zal je lid maken.
Op dit moment hebben we geen actieve leden in het praathoekje, maar die komen vanzelf weer misschien als ze dit topic in de meest recente lijst zien staan. En mocht je echt met 1 van de leden willen schrijven, dan kan ik ze mailen en komen ze weer.
Je kunt sowieso van alles van je afschrijven. Essi, Susana en ik kunnen er alle drie bij we zijn er voor je!

Laat maar even weten of het gelukt is door daar een berichtje te plaatsen.

Kuss! ❤❤❤
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 feb 2022 13:42

Lieve Santje, zou je nog even kunnen laten weten of je in het forumdeel 'Lucht je hart en help elkaar' kunt?

Lieve andere meid die via de mail vroeg om hier ook bij te kunnen, zou je ook even kunnen aangeven dat je er in kan?

Hier is het forumdeel: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... .php?f=222

Laat in dat deel een berichtje achter. Lukt het niet, dan kunnen jullie mij mailen (zie onderschrift).

Heel veel liefs, Luna😘💕💕
EvaSarah

Ongelezen bericht 17 jun 2022 11:06

Hoi Luna,

Lang geleden omdat het O zo zwaar is geweest…
Ik heb een functionele neurologische aandoening (diagnose) wat ook onder psychische klachten valt… misschien kan ik mee praten op het hoekje

Xxx EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jun 2022 12:01

EvaSarah schreef:
17 jun 2022 11:06
Hoi Luna,

Ik heb een functionele neurologische aandoening (diagnose) wat ook onder psychische klachten valt… misschien kan ik mee praten op het hoekje

Xxx EvaSarah
Ach lieverd, wat naar voor je!😢
Ik zal je lid maken van het groepje. Alleen zijn er op dit moment geen actieve dames. Mocht je met andere dames willen praten, dan zal ik ze mailen en loggen ze in.

Ik schrijf je daar zelf ook nog even, want wil graag weten wat er is.

Sterkte lieve schat!!!!!🙏🌟🌈

❤❤❤LOVE❤❤❤
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jun 2022 12:36

Luna MKS schreef:
17 jun 2022 12:01
EvaSarah schreef:
Hoi Luna,

Xxx EvaSarah
Ik zal je lid maken van het groepje. Alleen zijn er op dit moment geen actieve dames. Mocht je met andere dames willen praten, dan zal ik ze mailen en loggen ze in.

❤❤❤LOVE❤❤❤
Heb je inmiddels lid gemaakt en een topic voor je geopend.
Zie je daar!😘💕💕💕
EvaSarah

Ongelezen bericht 17 jun 2022 22:07

Luna MKS schreef:
17 jun 2022 12:01
EvaSarah schreef:
Hoi Luna,

Xxx EvaSarah

❤❤❤LOVE❤❤❤
Dankjewel lieve Luna,

Ga ik doen ❤️

Xxx
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 jun 2022 11:30

Lieve EvaSarah, ik had jou weer geschreven daar. Sterkte😢

Lieve meiden, iedereen die het heel moeilijk heeft is welkom in het Veilig Praathoekje.❤

Waar je ook in zit, weet dat alles ook weer voorbij gaat en jij altijd een nieuwe weg vindt.🌈 🌠

Jullie zijn heel gevoelige vrouwen, maar ook heel sterke, veerkrachtige vrouwen met een groot aanpassingsvermogen.

Het doorstaan van veel ellende door allerlei klachten, het doorstaan van alle onbegrip en de moedige keuze die jullie maken, bewijzen dat.

Geloof in jezelf!💪💖

We zijn als water. Water is zacht en gevoelig voor aanraking/beweging/verstoring. Maar water is ook heel krachtig en kan zelfs hele steden verwoesten😉

Fijn weekend lieverds!😘🥰
Harley

Ongelezen bericht 18 jun 2022 17:59

Hoi , ik zou eventueel wel lid willen worden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 jun 2022 09:36

Harley schreef:
18 jun 2022 17:59
Hoi lieve schat, zal je toevoegen.
Hoop dat het een beetje gaat!🙏

Kusss😘💞💕
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 jun 2022 10:55

Luna MKS schreef:
19 jun 2022 09:36
Harley schreef:
18 jun 2022 17:59
Hoi lieve schat, zal je toevoegen.
Hoop dat het een beetje gaat!🙏

Kusss😘💞💕
Heb je toegevoegd, lieve Harley, en een topic voor je gemaakt.
Hoop dat je er bij kunt.

Jullie kunnen ook zelf topics openen en in elkaars topics schrijven.

Mochten er meer dames lid willen worden om gesteund te worden en anderen te steunen, dan hoor ik het. Je kunt je ook via de mail aanmelden. Stuur mij even een mailtje, zie mijn onderschrift.

Al mijn lieve liefs,

Luna💞💖💕
Erica

Ongelezen bericht 20 jun 2022 20:23

Lieve Luna,

Ik zou ook graag lid willen worden van dit clubje.
Lijkt me fijn om mijn verhaal hier kwijt te kunnen waar ik tegaan loop.

Liefs Erica
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jun 2022 09:42

Erica schreef:
20 jun 2022 20:23
Lieve Luna,

Ik zou ook graag lid willen worden van dit clubje.
Lijkt me fijn om mijn verhaal hier kwijt te kunnen waar ik tegaan loop.

Liefs Erica
Hé lieverd, heb je lid gemaakt.💖

Zou je willen reageren, zodat ik weet dat het is gelukt.
Je mag daarna overal wat schrijven. We zijn er voor je!

Hier vind je het deel: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... .php?f=222

Dikke kus en heel veel liefs,

Luna💗💖💕💗
Plaats reactie

Terug naar “Psychische ziekten en klachten”