Explantatie Brielleke bij Linda Visser

Deel je ervaringen en foto's
Brielleke

Ongelezen bericht 25 jan 2022 14:59

Voorsteltopic: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 016#p45084

Hoi,

de operatie is gisteren goed verlopen, ben blij en opgelucht dat de (Mentor anatomisch) implantaten er intact zijn uitgekomen. De implantaten zaten wel gedraaid maargoed dat maakt verder niet meer uit. Heel gastvrij en prettig begeleid bij Arenborghoeve. Nu rustig aan herstellen met een positieve blik vooruit. A.s. donderdag worden de drain(tjes) verwijderd. Ik wil eenieder veel sterkte, succes en een goed herstel toewensen voor wie de operatie nog ondergaat of al heeft gehad.

Liefs, Brielleke
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jan 2022 18:58

Brielleke schreef:
25 jan 2022 14:59
Hoi,

de operatie is gisteren goed verlopen, ben blij en opgelucht dat de (Mentor anatomisch) implantaten er intact zijn uitgekomen. De implantaten zaten wel gedraaid maargoed dat maakt verder niet meer uit. Heel gastvrij en prettig begeleid bij Arenborghoeve. Nu rustig aan herstellen met een positieve blik vooruit. A.s. donderdag worden de drain(tjes) verwijderd. Ik wil eenieder veel sterkte, succes en een goed herstel toewensen voor wie de operatie nog ondergaat of al heeft gehad.

Liefs, Brielleke
Lieve Brielleke,
Blij dat het achter de rug is en alles goed ging🙏
Herstel maar gauw lieverd💐

Dikke kus en slaap lekker😘😴
Ook voor de rest van de meiden❤

Ps. Heb even een eigen explantatietopic voor je gemaakt.
Essi

Ongelezen bericht 25 jan 2022 19:56

🎉🥳
Je hebt het achter de rug. Fijn dat ze nog heel waren.
Nu rustig gaan herstellen.
Liefs essi
Brielleke

Ongelezen bericht 26 jan 2022 10:21

Dankjewel Luna en Essi, ook voor het aanmaken van het explantatietopic 😊.

Liefs, Brielleke
Hanneke123

Ongelezen bericht 22 feb 2022 16:50

Hoi hoi,

Ik lees je verhaals over de klachten die je ervaarde zoals vermoeidheid, concentratie e.d. nu de implantaten erui zijn, ervaar je nu ook minder klachten?

Ik ben ook van plan naar de arenborghoevetr gaan.

Gr Hanneke
Brielleke

Ongelezen bericht 22 feb 2022 21:42

Hi Hanneke,

Helaas zijn de gewrichtsklachten nog steeds aanwezig en zelfs wat verergerd en daarom nu ook overheersend. Ik slik Omega 3, vitamine C en multipoeder van Vitals en hoop nog steeds dat de klachten zullen verminderen of nog beter verdwijnen. Moet in maart weer naar reumatoloog en mss dan Prednisolon prik in bilspier. Even afwachten...
Met Arenborghoeve heb ik verder wel n goede ervaring. Veel sterkte met jouw keuze en als je nog vragen hebt, laat het gerust horen.

Groetjes, Brielleke
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”