Voorstellen Dubbel pech

Protheses vanwege cosmetische reden.
Roos1210

Ongelezen bericht 17 jan 2022 13:54

Ik ben btw zelf zo'n kind
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jan 2022 14:03

Roos1210 schreef:
17 jan 2022 13:53
Ik weet het hoor Luna! Ik heb dat destijds allemaal gelezen. Maar soms weet ik het ook niet meer. En dan hoop ik toch maar gewoon dat die arts van het VU een beetje gelijk heeft
Dat begrijp ik lieverd, toch is dit waar SVS al sinds 1992 mee te maken heeft, want ook in de tijd van Marlou Boots waren er meldingen van zieke kinderen.
Maar dat het gebeurt, wil natuurlijk niet zeggen dat het iedereen overkomt.
En wisten jullie dat Nanayakkara regelmatig contact met ons heeft en ook onze expertise inroept. We zijn niet zomaar een lotgenotenplatform.

We willen vrouwen niet bangmaken maar moeten wel eerlijk zijn, want er wordt al teveel informatie verzwegen.
Toch moeten moeders ook niet massaal in paniek raken, want gelukkig worden niet alle kinderen ziek. Hoe zieker de moeder, hoe groter de kans dat het kindje dat wel wordt.

Alles komt goed meiden! Sterkte en liefs😘💖
Nanne

Ongelezen bericht 18 jan 2022 10:15

Hoi Wendy,

Geen dank hoor! Het viel me ineens op dat je 0 reacties had en vroeg me af waarom. Dus daarom jouw verhaal gelezen. Het was van niemand de intentie om niet te reageren lees ik nu hieronder, gelukkig!! Vond het echt zo sneu....

Wat naar dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad bij die kliniek, juist met zoiets persoonlijks. Goed dat je dat hier neerzet. Fijn dat je eruit bent wat te doen en ik snap je volkomen. Ik heb nl. hetzelfde. Eigenlijk te weinig tijd om alles uit te zoeken omdat het er bij mij met spoed uit moet en van de arts te horen kreeg dat er bij mij amper wat te liften is. De operatie zal meer in het teken staan van het corrigeren van littekens. Ik krijg deze week een oproep voor pre-operatief spreekuur dus ik sta nu op de wachtlijst. Ik twijfel nog steeds maar ik moet één dezer dagen een keus maken. Lipofilling doen ze niet in het ziekenhuis waar ik heen ga, maar dan zou ik ook een donor moeten hebben want ik heb geen gram vet over. Dus dat is ook geen optie. Pffffff, vind het zo lastig allemaal....

Fijn dat jij eruit bent wat te doen. Weet je al wanneer je geopereerd gaat worden?

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met alles!

Groetjes, Nanne
wendy258 schreef:
15 jan 2022 20:01
Hoi nanne,

Ik ben er wel uit. Ik ga ze laten vervangen voor protheses met zoutwater bij dokter van selms. Ik heb een hele nare ervaring gehad bij de boerhave kliniek . Daardoor ben ik wel tot het inzicht gekomen dat ik er psygisch nog niet aan toe ben om ze helemaal te laten verwijderen, als ik nou een cup a er aan over had gehouden aan beide kanten had ik er vrede mee kunnen hebben maar in mijn geval niet.
Weet jij al naar wie je toegaat?

Bedankt voor je reactie.

Groetjes
Nanne schreef:
14 jan 2022 09:07
Hoi Wendy,

Het is al even geleden dat je dit bericht geplaatst hebt zie ik. Hoe gaat het nu met je? Heb je inmiddels een beslissing genomen?

Ik begrijp je heel goed, ik heb hetzelfde gevoel. Ook altijd gepest vroeger, ik was heel dun, heel lang (1.85) en plat...strijkplank zoals
iedereen dat noemde, vreselijk, wat een schaamte. Ik durfde niet eens mee om te gaan zwemmen of ik zat aan de kant met mijn kleding aan. Die implantaten mijn beste vriendjes voor lange tijd maar nu twijfel ik daar heel erg aan. Ik probeer positieve berichten te vinden over eventueel nieuwe implantaten maar helaas zijn die er weining. Ik denk er toch over om alles weg te laten halen en een borstlift te doen als dat mogelijk is.

Ik ben benieuwd wat jij hebt gedaan of gaat doen. Wat je gevoel betreft snap ik je volkomen.

Liefs, Nanne
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”