Explantatie 23 nov en nu harde borst

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 jan 2022 11:21

Corrine68 schreef:
06 jan 2022 13:54
Hoiii,

Ben ik weer even, ik heb het ziekenhuis gebeld en kan maamdag toch beter even langs komen zeiden ze en dit keer bij dr. Lier in t Rijnstate. Luna heeft Susana nog gereageerd op de laatste foto's? Ben wel benieuwd.

Gr. Corrine
Goed dat je een afspraak hebt! Susana zal je vast nog even mailen of een pb sturen. Of misschien in je topic reageren.
Het is niet haar schuld, maar de mijne, want ik had haar niet meteen geschreven :oops:

Alles komt hoe dan ook echt goed hoor. Na zoveel jaren van dit soort gevallen te zien, weet ik dat het 9 van de 10 keer gewoon goed komt. Maar het is wel belangrijk dat er iets gedaan wordt, omdat de borst anders vervormt. Dit kan alleen via massage of een nieuwe operatie en dat wil je absoluut niet.

Dikke kussss <3 <3 <3
Corrine68

Ongelezen bericht 07 jan 2022 19:03

Nou inderdaad heb ik geen trek in nog een operatie hoor tenzij het echt helemaal niet anders kan, want ten eerste heb ik al niet zoveel over na explantatie en dan wil ik wel dag dat beetje er goed uitziet en ten tweede heb ik nu wel weer wat pijn rechts ook en zeker bij aanraken dus als er dan met therapie niets te behalen zou zijn dan zou ik wel voor een operatie gaan. Maar wr gaan niet op de zaken vooruit lopen, eerst maandag afwachten en de eventuele reactie van Susana.
Fijn dat er hier altijd wel mensen zijn die reageren, kun je toch je ei kwijt en het is ook fijn dat je hier alles kan zeggen en dat het begrepen wordt.

Liefs van Corrine
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 jan 2022 10:47

Hoi Corrine, laat je nog even weten wat ze zeiden?
En had Susana je nog geschreven? Ze had niet gereageerd op mijn mail. Anders app ik haar even.

Succes bij je afspraak!😘
Corrine68

Ongelezen bericht 10 jan 2022 11:54

Hoiii,

Ik ben net terug van het ziekenhuis en vind dat ik niet heel netjes ben behandled eigenlijk. Het is een complicatie van een operatie die ik vergoed heb gekregen en als ze moeten opereren weer dan willen ze ook het litteken en de binnenkant van de borst reconstrueren en lipofilling doen zodat dit niet weer gebeurd maar dan moet ik het wel zelf betalen. Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik had nu ook een arts die vroeg wat wilt u van ons....., daar kan ik al helemaal slecht tegen. Ik zei ik wil weten of het herstel goed gaat en wat er nu gebeurd met mijn borst en of er iets aan gedaan moet worden, jij bent arts en niet ik toch.
Nu heb ik ten eerste een verwijzing voor huidtherapie en over 3 maanden terug naar t ziekenhuis.
Mocht een operatie toch nodig zijn dan laat ik het er niet bij zitten want ik ga niet betalen voor wat ik zie als een compicatie.
Ik heb nog geen bericht van Susana gehad en ben wel benieuwd of er therapeuten bij mij in de buurt zitten die zij aanraadt en waar mijn vergoeding misschien ook voor geldt.
Al met al voel ik me weer lekker rot nu, bah.

Groetjes Corrine
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 jan 2022 12:20

Ach wat naar dat ze je zo hebben behandeld!😔
Ik zou het Landelijk Meldpunt Zorg even bellen en advies vragen. Dit kan echt niet hoor hoe ze jou hebben behandeld🤨
https://www.igj.nl/onderwerpen/klacht-o ... ng/contact

Ik had Susana een uur geleden een app gestuurd. Kan zijn dat ze het adres waarmee ze in het forumsysteem staat, minder regelmatig checkt. Ik hoop dat ze de mail snel leest.
Ik zal nogmaals een berichtje via de app sturen met linkje van je topic.

Blijf masseren Corrine, ook al is het pijnlijk. Als je het niet masseert, zal het erger worden... Hoe dan ook komt het uiteindelijk goed. Houd vol!🙏

Denk aanje!❤

Kusss💋
Susana

Ongelezen bericht 10 jan 2022 15:18

Corrine68 schreef:
10 jan 2022 11:54
Hoiii,

Ik ben net terug van het ziekenhuis en vind dat ik niet heel netjes ben behandled eigenlijk. Het is een complicatie van een operatie die ik vergoed heb gekregen en als ze moeten opereren weer dan willen ze ook het litteken en de binnenkant van de borst reconstrueren en lipofilling doen zodat dit niet weer gebeurd maar dan moet ik het wel zelf betalen. Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik had nu ook een arts die vroeg wat wilt u van ons....., daar kan ik al helemaal slecht tegen. Ik zei ik wil weten of het herstel goed gaat en wat er nu gebeurd met mijn borst en of er iets aan gedaan moet worden, jij bent arts en niet ik toch.
Nu heb ik ten eerste een verwijzing voor huidtherapie en over 3 maanden terug naar t ziekenhuis.
Mocht een operatie toch nodig zijn dan laat ik het er niet bij zitten want ik ga niet betalen voor wat ik zie als een compicatie.
Ik heb nog geen bericht van Susana gehad en ben wel benieuwd of er therapeuten bij mij in de buurt zitten die zij aanraadt en waar mijn vergoeding misschien ook voor geldt.

Groetjes Corrine
Lieve Coriine,
Ik heb je een pb verzonden.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Ilja

Ongelezen bericht 12 jan 2022 23:23

Corrine68 schreef:
10 jan 2022 11:54
Hoiii,

Groetjes Corrine
Hoi Corinne,
Wat erg voor je dat je niet netjes behandeld bent. Ik heb zelf ook een paar keer meegemaakt dat een arts mij vroeg wat ik
van hem/haar verwachte. Ook mijn huisarts heeft mij dat wel eens gevraagd. Het komt echt raar over.
Je hebt dus geen goed gevoel bij deze arts neem ik aan. Zou je je wel door haar laten opereren als het nodig is?
Ook een vreemd verhaal dat je de eventuele hersteloperatie zelf moet betalen. Dat de lipofilling niet vergoed wordt dat hoor
je wel vaker. Bij mij is dat wel 2x vergoed omdat ik door mijn borstamputatie pijn had aan de bovenranden van de
siliconenprotheses. Er zijn dus wel uitzonderingen. Ik zou eens bij jou ziektekostenverzekering informeren.
Maar ja, wie weet gaat de therapie jou helpen. Geef niet op hoor. Misschien een andere plastisch chirurg bezoeken.
Zoals ik je al eerder vertelde ben ik bij dokter Kroese en vind haar echt een hele prettige chirurg.
Op 22 februari gaat zij mij weer opereren. Ook zo spannend want ik krijg dmv de vacuümpomp mijn eerste lipofilling.
Ik heb alle vertrouwen in haar. Ik hoop dat je goed hersteld en niet weer geopereerd hoeft te worden.
Ik wens je heel veel sterkte en geluk toe.

Lieve groetjes Ilja
Corrine68

Ongelezen bericht 13 jan 2022 13:42

Dank je wel Ilja voor je lieve woorden. Ik zit erover na te denken om een klacht in te dienen en of het niet beter is dat ze eerst iemands dossier lezen voordat ze een patient naar binnen roepen.
Ik heb zo mijn 1e afspraak bij een therapeut, dus be benieuwd maar mocht het toch opereren worden uiteindelijk dan zeker niet door deze arts.
Fijn dat je geopereerd kan worden weer en ik ga tegen die tijd dat je aan de beurt bent heel hard voor je duimen dat voor jou ook eindelijk de zon weer eens gaat schijnen!!
Ik laat wel weten hoe het gegaan is vandaag.

Een warme groet van Corrine
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 jan 2022 13:50

Lieve Corrine, als je pijnklachten blijft houden door deze complicatie moet je er echt werk van maken hoor. Als je de lipo operatie moet ondergaan door pijn heb je recht op vergoeding. Sabrah bijvoorbeeld had pijnklachten door verwijderen van resten. Ik heb aangedrongen dat ze het er niet bij liet zitten en uiteindelijk is de operatie vergoed. Het staat namelijk ook in de voorwaarden van het Zorginstituut Nederland.
Laat je niks wijsmaken, jij hebt bij pijn recht op vergoeding van behandeling.

Succes straks bij de therapeut en laat maar weten hoe dat gaat.

Dikke kus!😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 jan 2022 14:20

Corrine68 schreef:
13 jan 2022 13:42
Dank je wel Ilja voor je lieve woorden. Ik zit erover na te denken om een klacht in te dienen en of het niet beter is dat ze eerst iemands dossier lezen voordat ze een patient naar binnen roepen.
Ik heb zo mijn 1e afspraak bij een therapeut, dus be benieuwd maar mocht het toch opereren worden uiteindelijk dan zeker niet door deze arts.
Fijn dat je geopereerd kan worden weer en ik ga tegen die tijd dat je aan de beurt bent heel hard voor je duimen dat voor jou ook eindelijk de zon weer eens gaat schijnen!!
Ik laat wel weten hoe het gegaan is vandaag.

Een warme groet van Corrine
Lieve Corrine, moest aan je denken en vroeg me af hoe het bij je afspraak bij de huidtherapeut ging. Hoop zo dat ze iets positiefs zeiden🙏

En had je onderstaand bericht wel gelezen? Want je reageerde niet...

😘🥰
Luna MKS schreef:
13 jan 2022 13:50
Lieve Corrine, als je pijnklachten blijft houden door deze complicatie moet je er echt werk van maken hoor. Als je de lipo operatie moet ondergaan door pijn heb je recht op vergoeding. Sabrah bijvoorbeeld had pijnklachten door verwijderen van resten. Ik heb aangedrongen dat ze het er niet bij liet zitten en uiteindelijk is de operatie vergoed. Het staat namelijk ook in de voorwaarden van het Zorginstituut Nederland.
Laat je niks wijsmaken, jij hebt bij pijn recht op vergoeding van behandeling.

Succes straks bij de therapeut en laat maar weten hoe dat gaat.

Dikke kus!😘
Corrine68

Ongelezen bericht 19 jan 2022 23:38

Sorry voor mijn niet reageren, ik vind het echt heel fijn dat er hier vrouwen zijn die bezorgd over me zijn en me altijd met raad en daad bijstaan.
Ik heb de intake afgelopen donderdag en de 1e behandeling inderdaad gehad vandaag en ze gaan alles inzetten wat ze kunnen. De lymfedrainage was wel wat pijnlijk en de littekenbehandeling eigenlijk niet zo. Ik heb wel heel veel pijn in mijn rechterarm en die heeft ze ook even meegepakt want daar zal waarschijnlijk ook wat vocht zitten. Volgende week weer een afspraak.
Ik heb me zeker voorgenomen om, mocht het tot een operatie gaan komen weer, ik tot in de hoogste regionen zal vechten voor vergoeding en erkenning want wat ze me vertelden in het ziekenhuis slaat echt kant nog wal. Ik ben echt niet van plan om een hersteloperatie van een complicatie van een operatie die wel vergoed werd te gaan betalen.
Maar vooralsnog hoop ik dat deze behandeling aanslaat zodat een 3e operatie niet nodig is.
Ik ben de afgelopen tijd wat minder op het forum geweest omdat ik weer voor 4 uur per dag werk maar merk dat dat best veel energie kost, dus sorry daarvoor. Het valt me allemaal soms best wel zwaar om alle ballen hoog te houden en mag me wel gelukkig prijzen met goede hulp hier thuis.
Nou weer een heel verhaal geworden haha.

Weltrusten allemaal en tot gauw! Ik zal binnenkort weer foto's plaatsen.

Groetjes Corrine
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 jan 2022 15:03

Corrine68 schreef:
19 jan 2022 23:38
Sorry voor mijn niet reageren, ik vind het echt heel fijn dat er hier vrouwen zijn die bezorgd over me zijn en me altijd met raad en daad bijstaan.
Ik heb de intake afgelopen donderdag en de 1e behandeling inderdaad gehad vandaag en ze gaan alles inzetten wat ze kunnen. De lymfedrainage was wel wat pijnlijk en de littekenbehandeling eigenlijk niet zo. Ik heb wel heel veel pijn in mijn rechterarm en die heeft ze ook even meegepakt want daar zal waarschijnlijk ook wat vocht zitten. Volgende week weer een afspraak.
Ik heb me zeker voorgenomen om, mocht het tot een operatie gaan komen weer, ik tot in de hoogste regionen zal vechten voor vergoeding en erkenning want wat ze me vertelden in het ziekenhuis slaat echt kant nog wal. Ik ben echt niet van plan om een hersteloperatie van een complicatie van een operatie die wel vergoed werd te gaan betalen.
Maar vooralsnog hoop ik dat deze behandeling aanslaat zodat een 3e operatie niet nodig is.
Ik ben de afgelopen tijd wat minder op het forum geweest omdat ik weer voor 4 uur per dag werk maar merk dat dat best veel energie kost, dus sorry daarvoor. Het valt me allemaal soms best wel zwaar om alle ballen hoog te houden en mag me wel gelukkig prijzen met goede hulp hier thuis.

Groetjes Corrine
Snap heel goed dat het zwaar is om te werken. Vind het zielig voor je waar je allemaal doorheen moet :( Maar bewonder je strijdlust!

Dikke kus lieverd!!! 😘
Ilja

Ongelezen bericht 20 jan 2022 17:06

Corrine68 schreef:
19 jan 2022 23:38

Groetjes Corrine
Wat fijn dat je nu een behandeling hebt. Hopelijk gaat het je helpen. Geef niet op hoor! Ga ook op je gevoel af.
Zonodig naar een andere arts. Heel veel sterkte en hopelijk laat je hier nog eens horen hoe het gaat.

Lieve groetjes Ilja
Corrine68

Ongelezen bericht 20 jan 2022 19:25

Dank jullie wel!! Ik hoop ook echt Ilja dat jij je weer beter gaat voelen en over een maandje kan zeggen dat je er meer vrede mee hebt hoe je eruit ziet en dat je je lichamelijk verder ook beter gaat voelen.
En Luna, jij hebt een tomeloze energie om anderen te helpen, ik denk dat je half nog niet beseft wat jou woorden voor goeds doen bij vele vrouwen hier.
Ik hou jullie zeker op de hoogte over de verdere ontwikkelingen en ga ook zeker binnenkort weer foto's plaatsen maar ik vrees dat ik je hulp dan al weer nodig heb Luna, 😊.

Tot gauw!!!

Groetjes Corrine
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jan 2022 09:43

Corrine68 schreef:
20 jan 2022 19:25
Dank jullie wel!! Ik hoop ook echt Ilja dat jij je weer beter gaat voelen en over een maandje kan zeggen dat je er meer vrede mee hebt hoe je eruit ziet en dat je je lichamelijk verder ook beter gaat voelen.
En Luna, jij hebt een tomeloze energie om anderen te helpen, ik denk dat je half nog niet beseft wat jou woorden voor goeds doen bij vele vrouwen hier.
Ik hou jullie zeker op de hoogte over de verdere ontwikkelingen en ga ook zeker binnenkort weer foto's plaatsen maar ik vrees dat ik je hulp dan al weer nodig heb Luna, 😊.

Tot gauw!!!

Groetjes Corrine
😍😘😇
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”