Bloed in de ochtend neus

Deel je ervaringen of stel vragen.
Minka

Ongelezen bericht 08 jan 2022 16:48

Heeft er iemand ook last in de ochtend van opgedroogd bloed in de neus?
Groetjes
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jan 2022 20:43

Hé, heb je dat vaker?
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Minka

Ongelezen bericht 08 jan 2022 20:56

Luna MKS schreef:
08 jan 2022 20:43
Hé, heb je dat vaker?
Ja ik heb dat wel vaker ja!
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jan 2022 11:34

Ik had ook bloedingen in de slijmvliezen. En bloedblaartjes.
Verder had ik puntbloedingen in de benen en voeten.

Ben je wel onderzocht op auto-antistoffen in je bloed? Of zijn je bloedplaatjes onderzocht?

Heb je er nu in de winter meer last van? Dan kan het ook aan de droge lucht in huis liggen.

Ik zou als het vaker gebeurt wel naar de ha gaan. Vooral als het gepaard gaat met snel blauwe plekken krijgen enz.

Had je nou al een pc? En ben je al bij de internist geweest voor een medische indicatie voor het verwijderen van je implantaten? Ik zou in jouw geval niet lang wachten, want je hebt behoorlijk wat narigheid.

Sterkte lieverd!😘
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Minka

Ongelezen bericht 09 jan 2022 13:40

Luna MKS schreef:
09 jan 2022 11:34

Ben je wel onderzocht op auto-antistoffen in je bloed? Of zijn je bloedplaatjes onderzocht?

Heb je er nu in de winter meer last van? Dan kan het ook aan de droge lucht in huis liggen.

Ik zou als het vaker gebeurt wel naar de ha gaan. Vooral als het gepaard gaat met snel blauwe plekken krijgen enz.

Had je nou al een pc? En ben je al bij de internist geweest voor een medische indicatie voor het verwijderen van je implantaten? Ik zou in jouw geval niet lang wachten, want je hebt behoorlijk wat narigheid.

Sterkte lieverd!😘
Yes ik heb via internist asia vastgesteld gekregen ( ze zegt ik kan t natuurlijk niet bewijzen omdat t nog niet te bewijzen is maar aan al je symtomen pas je daar wel bij ) en dankzij die verklaring heeft de pc aanvraag gedaan hij verzekering en ik heb goedkeuring gekregen voor vergoeding. Nu is t afwachten op ziekenhuis wanneer ze me bellen ivm corona kunnen se me geen datum geven ik word 2 weken van te voren gebeld. Wat betreft bloedonderzoeken ik heb ze jaren gedaan altijd netjes nooit wat aan de hand joh. Echt bizar terwijl ik me echt slecht voel. Maagpijn ( pijnlijke gastritis) en omg de pms is zo heftig laatste jaren hartoverslagen week voor ik ong word en dat gaat door tot aan de ovulatie en dan ben ik weer normaal. Kortom van alles en nog watmaar niks te vinde in bloed. Allergan zoooi moet er zsm eruit
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jan 2022 13:56

Helaas is het inderdaad vaak moeilijk aan te tonen in het bloed. Er bestaat nog geen test helaas...
Ik had ook zeer ernstige klachten. Bij mij wel auto antistoffen aangetroffen overigens. Maar dan nog heb je niets als het niet in de richting van specifieke bekende auto-immuunziekte valt. Bij mij meerdere verdenkingen: SLE, MCTD en Sjogren. En het verschilt ook per keer. De ene keer komt er wel iets uit en vervolgens weer niets. Dat maakt het erg moeilijk voor artsen. Zo gaat dat met deze ziekte van het immuunsysteem die overlappingen heeft met andere ziektes. Maar dat er iets mis is, dat is een feit.
Het is vreselijk jammer voor alle vrouwen van nu dat prof. Cohen Tervaert vertrokken is uit NL. Hij ontdekt veel meer dan andere artsen.

Blij dat je de goedkeuring van de verzekering hebt! En dat je wacht op een datum👍

Succes en sterkte deze laatste fase🙏 Houd vol lieverd en wees wel voorbereid op een moeilijke periode na explantatie. Maar dit gaat wel weer over.

Dikke kus😘
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Minka

Ongelezen bericht 09 jan 2022 14:03

Luna MKS schreef:
09 jan 2022 13:56
Helaas is het inderdaad vaak moeilijk aan te tonen in het bloed. Er bestaat nog geen test helaas...
Ik had ook zeer ernstige klachten, bij mij wel auto antistoffen aangetroffen overigens. Maar dan nog heb je niets als het niet in de richting van specifieke bekende auto-immuunziekte valt. Bij mij meerdere verdenkingen: SLE, MCTD en Sjogren. En het verschilt ook per keer. De ene keer komt er wel iets uit en vervolgens weer niets. Dat maakt het erg moeilijk voor artsen. Zo gaat dat met deze ziekte van het immuunsysteem die overlappingen heeft met andere ziektes. Maar dat er iets mis is, dat is een feit.
Het is vreselijk jammer voor alle vrouwen van nu dat prof. Cohen Tervaert vertrokken is uit NL. Hij ontdekt veel meer dan andere artsen.

Blij dat je de goedkeuring van de verzekering hebt! En dat je wacht op een datum👍

Succes en sterkte deze laatste fase🙏 Houd vol lieverd en wees wel voorbereid op een moeilijke periode na explantatie. Dit gaat wel weer over.

Dikke kus😘
Dank je wel voor je lieve woorden!
Bedoel je met bloedplaatjes oa testen op reuma factoren en dergelijke ? Wat is dat precies?
Ik hoop zo erg dat ten minste de pms hormonen normaal gaan doen en die vreselijke vermoeidheid die erbij komt.. dat ik me gewoon fitt ga voelen want ik wil zo graag een kindje.. mijn dochter is nu 16 en al die tijd durfde ik het niet omdat ik ik mijzelf zo ziek voelde en mezelf wjsmaakte dat ik dit never aan kan met al me mankementen. Ik hooop z dat de boobs de boosdoeners zijn want dat betekent dat er een licht aan t eind vd tunnel is en daarmee hoop.. en n grote stille wens
Minka

Ongelezen bericht 09 jan 2022 14:16

Luna MKS schreef:
09 jan 2022 11:34

Sterkte lieverd!😘
Weet je wat ik nog t ergste van die hele ‘rit’ vind? Dat mensen om me heen me gaan overtuigen dat ik n burn out heb miss of depressief.. en je gaat jeself nog wijs maken ook nog miss is dat t wel… omdat er nooit wat uitkomt in de bloedonderzoeken etc want je weet niet wat er is.. je brain gaat dan denken oke je hebt wel heel veel narigheid meegemaakt miss is dat t echt.. terwijl diep van binnen je stemmetje je gewoon zegt nee hoor. Je bent niet depri je bent niet uitgeput er is iets anders.. echt bizar
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jan 2022 14:21

Minka schreef:
09 jan 2022 14:03
Luna MKS schreef:
09 jan 2022 13:56
Ik had ook zeer ernstige klachten, bij mij wel auto antistoffen aangetroffen overigens. Maar dan nog heb je niets als het niet in de richting van specifieke bekende auto-immuunziekte valt. Bij mij meerdere verdenkingen: SLE, MCTD en Sjogren. En het verschilt ook per keer. De ene keer komt er wel iets uit en vervolgens weer niets. Dat maakt het erg moeilijk voor artsen. Zo gaat dat met deze ziekte van het immuunsysteem die overlappingen heeft met andere ziektes. Maar dat er iets mis is, dat is een feit.

Succes en sterkte deze laatste fase🙏 Houd vol lieverd en wees wel voorbereid op een moeilijke periode na explantatie. Dit gaat wel weer over.

Dikke kus😘
Dank je wel voor je lieve woorden!
Bedoel je met bloedplaatjes oa testen op reuma factoren en dergelijke ? Wat is dat precies?
Ik hoop zo erg dat ten minste de pms hormonen normaal gaan doen en die vreselijke vermoeidheid die erbij komt.. dat ik me gewoon fitt ga voelen want ik wil zo graag een kindje.. mijn dochter is nu 16 en al die tijd durfde ik het niet omdat ik ik mijzelf zo ziek voelde en mezelf wjsmaakte dat ik dit never aan kan met al me mankementen. Ik hooop z dat de boobs de boosdoeners zijn want dat betekent dat er een licht aan t eind vd tunnel is en daarmee hoop.. en n grote stille wens
Ik begrijp je meer dan je denkt. Maar je bent nog redelijk jong, dus geef niet op ok? Alles komt goed🙏
Ik moet nu stoppen want voel me niet goed😘

Heb je brief in het afgeschermde deel gezet: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=4101
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jan 2022 20:33

Zag dat ik was vergeten op de rest te reageren.

Als je snel bloedingen in de slijmvliezen hebt, kan er sprake zijn van een verlaagd aantal bloedplaatjes. Vandaar dat het belangrijk is om daar op te testen.
Hier meer info over een verhoogde bloedingsneiging: https://www.gezondheidenwetenschap.be/r ... ngsneiging

Ja, vreselijk als anderen je vertellen wat je mogelijk hebt. En je niet serieus nemen. Mensen moeten echt ophouden anderen te vertellen waar er sprake van zou kunnen zijn. Ben er zelf helemaal klaar mee dat mensen mij proberen te doorgronden. Pleuris op denk ik dan. Niemand kent mij beter dan mezelf. Wat ze ook van je denken te weten. Of wat anderen met hun leugens ook over je zeggen. Ga weg!

Blijf je eigen innerlijke stem volgen en houd altijd vast aan jezelf, wat er ook gebeurt❤

Welterusten lieverd😘😴
Ook voor de andere sterke, moedige meiden👊💖
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”