Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Waterfiets

Ongelezen bericht 12 nov 2021 23:41

Hoi allemaal,

Ik ben Waterfiets, 32 jaar en ik heb mij hier aangemeld om mee te kunnen lezen over explantaties. In 2010 heb ik (Sebbin, 470cc) implantaten laten plaatsen en ik ben er altijd heel tevreden over geweest. Ik heb ze wel altijd iets te groot gevonden, maar daar ben ik uiteindelijk ook wel aan gewend geraakt, ze zien er nl. niet onnatuurlijk uit. Velen hebben nooit geweten dat ik implantaten heb en zijn verbaasd als ik het vertel. Heb er ook nooit een vraag over gehad.

1,5 jaar geleden ontdekte ik een bult in mijn oksel. Ben toen door de huisarts doorverwezen voor een echo. Het bleek te komen doordat er een scheur in mijn implantaten zit, de bult is gekomen door siliconen in mijn lymfeklier. Ik heb regelmatig last van ooglidontstekingen, heb nu dat ik dit schrijf ook een chalazion op mijn ooglid. Daarnaast heb ik al heel lang last van snel vermoeid zijn en emotionele disbalans. Ik heb nooit eerder de link gelegd naar mijn implantaten..

Ik heb lang de tijd genomen om na te gaan wat ik hiermee wilde doen. Nieuwe of er uit? Ik heb twee plastisch chirurgen bezocht en er nog meer belezen. Één van de 2 zei dat siliconen geen kwaad kunnen en dat je prima kan leven met een scheur er in. 'We geven onze kinderen ook pindakaas, daar zitten ook siliconen in' zei ze - maar ze begreep het wel als ik het niet prettig vond het te laten zitten. Uiteindelijk, kreeg ik een goed gevoel bij Dr. Niessen en zal ik op 2 december geopereerd worden waarbij mijn implantaten er uit gaan plus lipofilling. Weg ermee, en nooit meer over nadenken.

Ondertussen heb ik hier al heel veel verhalen gelezen en dat is een fijn stukje voorbereiding. Ik sta er nu wel anders in dan toen ik 19 was, toen ging ik zo onbevangen die OK op - waar ik het nu súperspannend vind. :oops: en ik hoop dat ik mijn lijf straks ook nog kan omarmen en als er klachten wegvallen zou dat helemaal mooi zijn.

Vanaf nu schrijf ik misschien af en toe ergens mee en ik zal mijn ervaring hier ook delen. 🙏
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 nov 2021 06:27

Waterfiets schreef:
12 nov 2021 23:41

1,5 jaar geleden ontdekte ik een bult in mijn oksel. Ben toen door de huisarts doorverwezen voor een echo. Het bleek te komen doordat er een scheur in mijn implantaten zit, de bult is gekomen door siliconen in mijn lymfeklier. Ik heb regelmatig last van ooglidontstekingen, heb nu dat ik dit schrijf ook een chalazion op mijn ooglid. Daarnaast heb ik al heel lang last van snel vermoeid zijn en emotionele disbalans. Ik heb nooit eerder de link gelegd naar mijn implantaten..
Ik heb lang de tijd genomen om na te gaan wat ik hiermee wilde doen. Nieuwe of er uit? Ik heb twee plastisch chirurgen bezocht en er nog meer belezen. Één van de 2 zei dat siliconen geen kwaad kunnen en dat je prima kan leven met een scheur er in. 'We geven onze kinderen ook pindakaas, daar zitten ook siliconen in' zei ze -
Nou, alweer een mooi stukje voor ons zwartboek. BIZAR!
Ik heb het zwartboek helaas niet meer kunnen bijhouden, maar wat ik tot nu toe verzameld heb is echt vreselijk!

Ik ben blij dat die zooi er snel uit gaat. Ernstig dat er zo met de gezondheid van vrouwen wordt omgegaan. Echt ernstig!

Sterkte meissie!!! <3
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 nov 2021 11:17

Hieronder een kopie van reactie van Anita die ze in het topic van Iris had geschreven.
Anita schreef:
14 nov 2021 09:51
Hoi Iris en en Waterfiets,

Ongelooflijk wat een verhaal van jullie beiden. Zo zie je maar hoe je niet serieus genomen wordt en gewoon weer weggestuurd wordt of van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Ik heb hier geen woorden voor. Eruit met die gifballen en op naar een gezonder en beter leven. Ik ben vorige week donderdag geopereerd en nu denk ik..had ik het maar gedaan toen ik in 2019 naar de plastisch chirurg ging omdat ik allergan protheses had en heel veel klachten. Maar hoe ze je ompraten..ongelooflijk en dus spelen met onze gezondheid. Zet um op meiden. Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs Anita🌺
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”