Lieve dames, ik ben nu 38 jaar oud, heb allergan natrelle, maar heb n diepe zwangerschap wens. Mijn leeftijd speelt ook n rol nu.. tenminste dat hoor je en lees je ivm met risicos enz.. ik ben aan t twijfelen om nog voor de verwijdering zwanger te raken of na.. maar de probleem is is dat ik nog niet weet wanneer de operatie is, ( dan heb je de corona toestand waardoor t druk is dus ik denk dat t nog effe kan duren ) en stel dat t na de operatie wordt ( alleen als het snel is dan ) wat is t herstel termijn hiervan? Ik bedoel wanneer kun je dan zwanger raken?
Iemand ervaring hiermee?
Groet!
Zwanger willen worden met allergan
Hoi lieverd,
Ik snap je compleet. Vind dit zelf altijd het moeilijkste onderwerp.
Helaas ben ik nu niet in staat om uitgebreid te antwoorden. Ook omdat dit onderwerp mij extra hard raakt momenteel.
Ik verwijs je naar het deel over Kinderen en siliconen. viewtopic.php?f=11&t=673
Daar lees je in het infotopic wat het beste is voor je lijf en je kindje.
Er staan ook topics van andere dames met mijn antwoorden. Daar kun je ook kijken. viewforum.php?f=11
Het belangrijkste is om na verwijdering te kijken naar het verloop van je klachten. Merk je dat die afnemen, ben je goed op weg en kun je ook eerder beginnen met zwanger worden. Ik zou dus wel wachter tot na de operatie.... Uit vele onderzoeken blijkt dat dit beter is voor je kindje. Maar de keuze is natuurlijk aan jou. En 38 is echt nog niet zo oud. Je kunt je eicelvoorraad laten testen. Lees meer in mijn laatste reactie aan andere dame.
Sterkte! <3
Ik snap je compleet. Vind dit zelf altijd het moeilijkste onderwerp.
Helaas ben ik nu niet in staat om uitgebreid te antwoorden. Ook omdat dit onderwerp mij extra hard raakt momenteel.
Ik verwijs je naar het deel over Kinderen en siliconen. viewtopic.php?f=11&t=673
Daar lees je in het infotopic wat het beste is voor je lijf en je kindje.
Er staan ook topics van andere dames met mijn antwoorden. Daar kun je ook kijken. viewforum.php?f=11
Het belangrijkste is om na verwijdering te kijken naar het verloop van je klachten. Merk je dat die afnemen, ben je goed op weg en kun je ook eerder beginnen met zwanger worden. Ik zou dus wel wachter tot na de operatie.... Uit vele onderzoeken blijkt dat dit beter is voor je kindje. Maar de keuze is natuurlijk aan jou. En 38 is echt nog niet zo oud. Je kunt je eicelvoorraad laten testen. Lees meer in mijn laatste reactie aan andere dame.
Sterkte! <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Hi Emina,
Stom he, dat die leeftijd bij ons vrouwen zo'n grote rol speelt . Ik vind het voorstel van Luna heel goed, even laten checken hoe het er voor staat met je voorraad
Misschien is er op dat gebied niets om je zorgen over te maken.
Ik ben zelf zwanger geweest met Allergan en heb ook kort borstvoeding gegeven. Als ik daar nu over nadenk springen nog steeds de tranen in mijn ogen omdat ik niet weet wat ik mijn kindje heb meegegeven.
Overigens had mijn moeder ook implantaten toen zij zwanger was van mij. Ik ga morgen naar de VU om oa dit te bespreken.
Volg je hart!
Stom he, dat die leeftijd bij ons vrouwen zo'n grote rol speelt . Ik vind het voorstel van Luna heel goed, even laten checken hoe het er voor staat met je voorraad

Ik ben zelf zwanger geweest met Allergan en heb ook kort borstvoeding gegeven. Als ik daar nu over nadenk springen nog steeds de tranen in mijn ogen omdat ik niet weet wat ik mijn kindje heb meegegeven.
Overigens had mijn moeder ook implantaten toen zij zwanger was van mij. Ik ga morgen naar de VU om oa dit te bespreken.
Volg je hart!