Ook even voorstellen :)
Hey dames, ik zat te denken -- ik weet niet hoe jullie je hierover voelen, maar mij lijkt het wel fijn om met z'n drieën (via een pb'tje) mobiele telefoonnummers uit te wisselen, zodat we na de operatie met elkaar kunnen Whatsappen. Ik zie mezelf dan namelijk niet de hele tijd met een laptop op schoot zitten, maar ik denk wel dat het fijn kan zijn om op die manier elkaar te steunen in de eerste dagen van het herstel. Hoe staan jullie daar tegenover?
Goed plan, ik ga even uitvogelen hoe ik een privebericht stuur!Tauwja schreef: ↑06 nov 2021 13:31Hey dames, ik zat te denken -- ik weet niet hoe jullie je hierover voelen, maar mij lijkt het wel fijn om met z'n drieën (via een pb'tje) mobiele telefoonnummers uit te wisselen, zodat we na de operatie met elkaar kunnen Whatsappen. Ik zie mezelf dan namelijk niet de hele tijd met een laptop op schoot zitten, maar ik denk wel dat het fijn kan zijn om op die manier elkaar te steunen in de eerste dagen van het herstel. Hoe staan jullie daar tegenover?
Update: pb verstuurd!