explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Judith38

Ongelezen bericht 17 aug 2021 19:00

Ik denk dat iedereen iets ondertekend (al ben je dat niet verplicht). Ik heb ondertekend: met name wat er besproken is (invallen borst en tepel, snede, soort operatie, kapsel onderzoek, kans op asymmetrie -hier moest ik hartelijk om lachen- ) en welke complicaties er op kunnen treden enz.
Geen commerciële doeleinden...
De assistente keek wel een beetje vreemd dat ik een copie wilde voor in mijn dossier😄
Mijn hoofd is een zeef dus wil graag alles op papier zodat ik het na kan lezen.
Ik zit nog maar net in het herstel proces maar voel me veel meer in balans. Rommelde ook veel met lichaamsgewicht, kon geen evenwicht vinden wat ik ook probeerde, eet nu veel makkelijker intuïtief, liefst zo puur mogelijk. Geen snaai neigingen meer. Frozen shoulder is nagenoeg over. Gebruik geen pijnstilling.
De 'mist' is uit mijn hoofd. Heb nu echt het idee dat de afgelopen 20 jaar een waas zijn geweest.
Ik beleef de dag nu echt. Klinkt heel zweverig maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Deze ervaring is heel bijzonder. Mijn lichaam is in ieder geval happy met de keuze dat is duidelijk. 🌺 Ik hou wel rekening met een terugval, want die komt er allicht.
Laatst gewijzigd door Judith38 op 18 aug 2021 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Essi

Ongelezen bericht 17 aug 2021 21:44

Anita schreef:
17 aug 2021 09:15
Hoi Essi,

Dank voor je bericht. Ja heel erg fijn. Ik heb wel een mail gekregen van het jvg met de bevestiging voor explantatatie en kapsel verwijderen. Ik hoop fat het goed gaat en dat zij er noet overheen gelezen hebben :roll: ik check het nog even. Ik ben ook benieuwd wat jullie vinden van het toestemmingsformulier. Daarop staat voorgenomen ingreep...niet ingevuld. De naam van de arts wel ingevuld. Dan een verhaal met de risico's waar ik hun niet aansprakelijk voor kan stellen en daaronder toestemming vragen zoals gebruik voor de wetenschap foto's..medische gegevens en operatie materiaal. En voor commerciële doeleinden en presentatie artsen scholingsmogelijkheden doeleinden en deelname aan wetenschappelijk onderzoek aangaande mijn medische behandeling. Weet niet zo goed wat ik daarop moet antwoorden. Ik hoor het graag. Zodra ik de datum weet..geef ik het door. Liefs Anita🌺
Ik herinner me ook zo iets aan vragen voor bezwaar tegen gebruik van foto materiaal etc.
Ik heb geen bezwaar gehad voor wetenschappelijk, maar wel voor commerciële doeleinden.
Succes
Liefs essi
Anita

Ongelezen bericht 17 aug 2021 21:54

Dankjewel Essi!
Daar twijfelde ik ook over. Ze zeiden dat niemand weet wie je bent.. geen gezicht..alleen borsten. Toen vond ik het al minder erg☺ Dank voor je reactie. Liefs, Anita 🌺
Anita

Ongelezen bericht 17 aug 2021 22:04

Hoi Judith38,

Gelukkig is het herkenbaar dat er zo'n brief is waarin je toestemming voor dingen moet geven zoals indd assymetrie..wat voor jou helemaal niet opging😊
Wat fijn dat jij je al zoveel beter voelt. Klinkt helemaal niet zweverig..ik zie er naaruit om me weer goed te voelen..dus herkenbaar voor jou..gekkigheid met je eten. Ik moet er wel mee aan de slag..want wil voor de operatie wel wat kilo's kwijt. Ben echt super blij dat jij je goed voelt en misschien krijg je geen terugval en is je lichaam alleen maar heel dankbaar dat je het verlost hebt van die tijdbommen🤗 liefs, Anita🌺
Anita

Ongelezen bericht 20 aug 2021 17:09

Hai lieve Judith38,

Dank voor je bericht. Je verhaal klinkt zo herkenbaar. Ik wilde je een privé bericht sturen, maar dat heb jij uitgeschakeld staan☺ dus ik vertel je mijn verhaal en laat jouw privé bericht even voor wat het is😊ik had goede voornemens, maar helaas ging ik alleen maar meer eten en minder bewegen. Maar wat je zegt..ik ga lekker bewegen omdat het zeker ten goede zal helpen voor de operatie. Heb me vandaag opgegeven bij de sportschool en ga lekker veel lopen. We hebben een grote Berner sennen dus 2 x een uur per dag lopen. Mijn eetschema pak ik weer op. Ik vind het zo lastig de grote vakantie. Mijn man is dan ook 6 weken vrij en het liefst gaat hij iedere dag buiten de deur eten🤣
Ik ben alles behalve fit..maar ik ga weer knallen. Weet jij of je je borstspieren voor de explantatie mag trainen? En of je onder de zonnebank mag? Misschien gooi ik die vraag nog even op het forum. Ik ben zo blij dat jij je zo goed voelt. En vooral positief blijven en helemaal geen terugval verwachten🤗 Ik hou je op de hoogte. Liefs, Anita😚
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”