Wel of geen lipofilling na explantatie?

Deel je ervaringen en foto's
Gwen123

Ongelezen bericht 16 jul 2021 11:03

Hoi allemaal!
ik heb inmiddels een afspraak voor mijn explantatie. Dit wordt 31 juli.
Nu is mijn verhaal ietsje anders dan bij de meesten hier, ik heb namelijk geen fysieke klachten op dit moment, maar mijn borstvergroting is enkel enorm mislukt (misvormde borsten etc) en daarom is de kliniek bereid om de explantatie en indien gewenst lipofilling te betalen.
Geld is dus geen overweging in deze kwestie. Er is tegen me gezegd dat , mocht ik lipofilling willen, er zo'n 100 a 150 cc per borst aan vet geplaatst kan worden.
Nu is mijn vraag aan jullie. Wat zouden jullie in dit geval doen? Ik heb 425 cc, anderhalf jaar en had daarvoor een b cup. Ik hecht geen belang aan zo groot mogelijke borsten hebben straks, wel aan zo vol/jeugdig/glad mogelijk. Daarentegen wil ik geen onregelmatigheden door liposuctie en is het herstel natuurlijk intensiever met lipofilling.
Zouden jullie de (gratis) lipofilling erbij doen? Of het bij explantatie houden?
Groetjes!
Monique MKS

Ongelezen bericht 16 jul 2021 11:38

Hoi Gwen,

Luna MKS heeft een hoop topics staan over dit onderwerp viewforum.php?f=146
Wellicht kunnen die jou helpen.

Succes en hartelijke groetjes,
Monique MKS
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Dorie

Ongelezen bericht 18 jul 2021 19:49

Lastig hoor! Moeilijk dilemma. Ik heb zelf eerst explantatie ge had en daarna lipo omdat ik het eind resultaat echt niet mooi vond. Ging niet zozeer om de grote maar meer om de vulling. Maar mijn situatie is heel anders dan doe van jou. Ik vond de lipo wel mega heftig. De explantatie viel me reuze mee.
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”