Even voorstellen Renée (wissel van siliconen naar monobloc)
Wat vervelend dat je een mindere ervaring had. Heb je niet een uitgebreid gesprek gehad over je klachten gehad of had je niet het gevoel dat er ruimte was om je verhaal te vertellen, dat is niet fijn.
Het verbaast me wel een beetje en de assistent van Prabath gaf ook aan dat ze echt onderbemand zijn en buiten hun reguliere spreekuur komt dit er nog bovenop en dit geeft voor hun ook extra stress qua werkdruk, maar ze doen echt wat ze kunnen. Het vraagt van hun ook veel creativiteit. Misschien nemen ze straks wel extra mensen aan en wordt het een baanbrekend onderzoek.
Ik heb ook lang moeten wachten op het spreekuur te mogen komen zo'n 11 weken en heb als een marathon uitgekeken naar die datum. Er zijn echt lange wachtlijsten. Ik denk echt dat we blij mogen zijn dat we terecht kunnen en echt geloof me hoe zwaar soms ook. En ook daarna was het lang wachten op de uitslagen.
Het liefst wilde ik gister een antwoord op alles, maar denk echt dat het lang dat duren voor ze echt concrete conclussies kunnen trekken uit wel schadelijk of niet al weten en voelen wij wel beter.
Liefs
Het verbaast me wel een beetje en de assistent van Prabath gaf ook aan dat ze echt onderbemand zijn en buiten hun reguliere spreekuur komt dit er nog bovenop en dit geeft voor hun ook extra stress qua werkdruk, maar ze doen echt wat ze kunnen. Het vraagt van hun ook veel creativiteit. Misschien nemen ze straks wel extra mensen aan en wordt het een baanbrekend onderzoek.
Ik heb ook lang moeten wachten op het spreekuur te mogen komen zo'n 11 weken en heb als een marathon uitgekeken naar die datum. Er zijn echt lange wachtlijsten. Ik denk echt dat we blij mogen zijn dat we terecht kunnen en echt geloof me hoe zwaar soms ook. En ook daarna was het lang wachten op de uitslagen.
Het liefst wilde ik gister een antwoord op alles, maar denk echt dat het lang dat duren voor ze echt concrete conclussies kunnen trekken uit wel schadelijk of niet al weten en voelen wij wel beter.
Liefs
In de telegraaf een klein stukje over de pip, een oudmedewerker heeft verteld dat de blaren op zijn arm te maken had met het ongebruikelijk zelfgebrouwen substantie waar het waar het bedrijf de protheses mee vulden, ti's toch niet te geloven !!!!!!!! :twisted: 
Mischien kan jij het artikel op de site zetten, Luna, zoniet dan zal ik hem later dicteren,
veel liefs voor iedereen, en bedankt voor de steun en lieve woorden.
Mischien kan jij het artikel op de site zetten, Luna, zoniet dan zal ik hem later dicteren,
veel liefs voor iedereen, en bedankt voor de steun en lieve woorden.
Laatst gewijzigd door renée op 14 jul 2012 15:37, 4 keer totaal gewijzigd.
Dat is waar! Bedankt dr. Kappel!!Renée schreef:Dankzij dr kappel hebben we wel mooie foto's
Ik heb gezocht naar het artikel, maar kon hem niet vinden op internet. Ik heb zelf niet de telegraaf. Wat jammer!!!
Als je een scanner hebt, dan kun je het inscannen. Gaat dat lukken?
Maar doe rustig aan hoor.
Hoe voel je je nu eigenlijk? Heb je nog veel pijn? Ik heb trouwens nog niet gekeken naar dat zwarte geval uit je borsten.
Heel veel xxxjes Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hier is het artikel in het frans :
http://sante.lefigaro.fr/actualite/2012 ... olontaires
http://sante.lefigaro.fr/actualite/2012 ... olontaires
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Renée, ik zie dat je online bent. Hoop dat het weer ietsjes beter met je gaat. Heb je nog iets ondernomen? VU, AMC?
Hoop ook dat je wat bent bijgekomen van de foto's. Heel erg vind ik het wat jou is overkomen. Vreselijk, echt afschuwelijk! Maar dankzij jou kunnen er wel heel veel vrouwen geholpen worden hoor. Laat dat de pijn iets verzachten.
Dag lieve schat,
Heel veel liefs,
Luna
Hoop ook dat je wat bent bijgekomen van de foto's. Heel erg vind ik het wat jou is overkomen. Vreselijk, echt afschuwelijk! Maar dankzij jou kunnen er wel heel veel vrouwen geholpen worden hoor. Laat dat de pijn iets verzachten.
Dag lieve schat,
Heel veel liefs,
Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Luna,
Ik dacht een ingang te hebben bij AMc maar die gaf niet thuis helaas.
Vrijdag zijn toraxfoto's gemaakt bij de vu en ik vroeg hoelang de uitslag duurde dat was met verslag na drie dagen op de afdeling dus ga woensdag bellen, ben benieuwd of ik ze krijg, heb jij daar ervaring mee? Ik ga natuurlijk niet wachten tot de bel afspraak eind september.
Verder wil ik nog steeds een mri, want daar heb ik ook een verwijsbrief voor. Ik wacht tot morgen en dan ga ik de volgende stappen ondernemen.
De onzekerheid heb ik de meeste moeite mee, ik sta ermee op en ga ermee naar bed, daar lig ik dan ook het liefst en wil eigenlijk ook niemand spreken.
Ik wil weer verder met mijn leven, ik wil weten wat ik heb ernstig of niet eindelijk weten waar je aan toe bent! Dus naast moe en nog van alles vindt ik dat het ergst , de onzekerheid.
Gelukkig heb ik een geweldige man die alles doet want ik kan werkelijk helemaal niets, hij werkt dan ook niet en is alleen maar aan het zorgen.
Maar genoeg geklaag, jullie steun sleept me erdoor heen en ik hoop zooooooo
Dat ik ook andere kan helpen, bedankt lieve mensen, kus
Ik dacht een ingang te hebben bij AMc maar die gaf niet thuis helaas.
Vrijdag zijn toraxfoto's gemaakt bij de vu en ik vroeg hoelang de uitslag duurde dat was met verslag na drie dagen op de afdeling dus ga woensdag bellen, ben benieuwd of ik ze krijg, heb jij daar ervaring mee? Ik ga natuurlijk niet wachten tot de bel afspraak eind september.
Verder wil ik nog steeds een mri, want daar heb ik ook een verwijsbrief voor. Ik wacht tot morgen en dan ga ik de volgende stappen ondernemen.
De onzekerheid heb ik de meeste moeite mee, ik sta ermee op en ga ermee naar bed, daar lig ik dan ook het liefst en wil eigenlijk ook niemand spreken.
Ik wil weer verder met mijn leven, ik wil weten wat ik heb ernstig of niet eindelijk weten waar je aan toe bent! Dus naast moe en nog van alles vindt ik dat het ergst , de onzekerheid.
Gelukkig heb ik een geweldige man die alles doet want ik kan werkelijk helemaal niets, hij werkt dan ook niet en is alleen maar aan het zorgen.
Maar genoeg geklaag, jullie steun sleept me erdoor heen en ik hoop zooooooo
Dat ik ook andere kan helpen, bedankt lieve mensen, kus
Je kunt in ieder geval het verslag proberen te krijgen en de foto's. Je hebt er recht op! Zijn jouw gegevens! Kan zijn dat je ervoor moet betalen hoor. Ik moest er ook voor betalen. Bel het ziekenhuis anders even op en vraag wat je moet doen om woensdag alles te krijgen. Zeg dat je pas in september een belafspraak hebt en dat je zeker niet zo lang wilt wachten. Zeg maar dat je zelf al je gegevens bijhoud in je dossier en dus alles wilt hebben. Dit is belangrijk, omdat je ook nog bij andere artsen langs moet en ook heb je alles nodig omdat je juridische stappen onderneemt. Ja, alle bewijzen zijn nodig!
Als je een verwijzing voor de MRI hebt, waar wacht je dan nog op joh? Maak een afspraak! Kan dan toch ook in het VU? Je hebt toch een verwijzing? En anders het AMC. Een verwijzing is een verwijzing toch?
Zou je naar Utrecht kunnen gaan? Ik heb daar mijn MRI laten doen. In het UMC. Weet alleen niet of het kan. Je zou het kunnen proberen. De radioloog heeft fantastisch werk verricht. Probeer het, wie weet lukt het je. Ik heb hele goede ervaringen daar in het ziekenhuis in Utrecht. Alleen de pc was erg bot, maar aan de andere kant heeft ze me wel geholpen door mij toch een MRI te laten doen dus dat is wel erg netjes. Ik heb echt geluk gehad. Hoop dat jij dat ook zult hebben meisje.
Geef niet op hoor! We kunnen niet alleen maar tegenslag krijgen.
Als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen ok?
Heel veel sterkte verder.
Liefs, liefs, liefs, Luna
Als je een verwijzing voor de MRI hebt, waar wacht je dan nog op joh? Maak een afspraak! Kan dan toch ook in het VU? Je hebt toch een verwijzing? En anders het AMC. Een verwijzing is een verwijzing toch?
Zou je naar Utrecht kunnen gaan? Ik heb daar mijn MRI laten doen. In het UMC. Weet alleen niet of het kan. Je zou het kunnen proberen. De radioloog heeft fantastisch werk verricht. Probeer het, wie weet lukt het je. Ik heb hele goede ervaringen daar in het ziekenhuis in Utrecht. Alleen de pc was erg bot, maar aan de andere kant heeft ze me wel geholpen door mij toch een MRI te laten doen dus dat is wel erg netjes. Ik heb echt geluk gehad. Hoop dat jij dat ook zult hebben meisje.
Geef niet op hoor! We kunnen niet alleen maar tegenslag krijgen.
Als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen ok?
Heel veel sterkte verder.
Liefs, liefs, liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoezo via een internist? Je hebt toch al een verwijzing?
Wat staat er precies op je verwijzing? Je hebt toch een verwijzing voor een MRI of had ik dat verkeerd begrepen? Als je alleen een verwijzing voor een internist hebt, dan is dat geen verwijzing voor een MRI natuurlijk. Dat zou jammer zijn.
Probeer inderdaad gewoon naar Utrecht te gaan joh. Wie weet kom je daar doorheen. Van mij part zeg je dat je een dame kent die ook heel ziek was door implantaten en jou vertelde dat je daar terecht kon. Stuur het ziekenhuis een mail met je verwijzing.
(ga zo verder met schrijven..)
Wat staat er precies op je verwijzing? Je hebt toch een verwijzing voor een MRI of had ik dat verkeerd begrepen? Als je alleen een verwijzing voor een internist hebt, dan is dat geen verwijzing voor een MRI natuurlijk. Dat zou jammer zijn.
Probeer inderdaad gewoon naar Utrecht te gaan joh. Wie weet kom je daar doorheen. Van mij part zeg je dat je een dame kent die ook heel ziek was door implantaten en jou vertelde dat je daar terecht kon. Stuur het ziekenhuis een mail met je verwijzing.
(ga zo verder met schrijven..)
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Had net een heel verhaal geschreven, is het weg.
Mail je verwijzing naar het ziekenhuis + je foto's. Schrijf erbij: Dit is hoe de implantaten uit mijn lichaam zijn gekomen. Ik wil graag weten wat de gevolgen daarvan zijn voor mijn gezondheid. Ik heb heel veel klachten en wil helemaal worden doorgelicht!
Succes!
Mail je verwijzing naar het ziekenhuis + je foto's. Schrijf erbij: Dit is hoe de implantaten uit mijn lichaam zijn gekomen. Ik wil graag weten wat de gevolgen daarvan zijn voor mijn gezondheid. Ik heb heel veel klachten en wil helemaal worden doorgelicht!
Succes!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Trouwens, bij de link staan gegevens voor de afdeling reumatologie. Jij moet naar de afdeling algemene interne geneeskunde. Ik had een internist in het AMC. In het UMCU een reumatoloog. Maar deze kijken alleen naar auto-immuunziekten.
Ik ga de gegevens voor je opzoeken ok?
Ik ga de gegevens voor je opzoeken ok?
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 17 jul 2012 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
OK Ik ga de gegevens voor je opzoeken.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op