Ben heel benieuwd hoe het jou en Cyn vergaat
Ik ben zaterdag aan de beurt, begint nu wel spannend te worden...
Liefs Mir
(ergens is er een typefoutje ingeslopen, ik sta als Mie in de lijst

Nou is weer aangepast hoor. Ik vond het al zo raar. Opeens een mie die zich niet had voorgesteld hihihi
Dank je Mir, jij ook alvast heel veel succes
Grappig dat jij er naar uit kijkt en ik het nog een vreemd idee vind om straks, zonder mijn meiden door te gaan. Ze gaan eruit voor mijn gezondheid, hoewel dr. Beekman zei dat er maar een kleine kans is op echt verbetering. Ik loop al te lang met zware klachten en heb de inplantaten 20 jaar.Stellaski schreef: ↑03 mei 2021 19:37Wat interessant dat Zomom en ik op dezelfde dag gaan! Misschien zien we elkaar.. ik wens je heel veel succes ook die dag. Ik heb er zin in.. klinkt gek maar ik tel de dagen af.. kan niet wachten tot die gifbommen eruit zijn. Dank aan alle vrouwen hier die zoveel delen. Heb daar zoveel aan gehad. Ik zal dat ook doen als ik uit de operatie kom. Groetjes!
Hoi Stella,Stellaski schreef: ↑06 mei 2021 13:48Wat vervelend dat je zware klachten hebt al zo lang. Vreselijk. Wat zijn je voornaamste klachten? Ik heb niet hele ernstige klachten alhoewel, slecht werkende schildklier, zware spieren en vergeetachtigheid en mooiheid.. dus misschien toch wel maar ben er al zo aan gewend. Maar ik hoop toch echt op verbetering. Is t echt zo dat die kans heel klein is? ...
Ga jij ook maandag daar COVID test doen in de ochtend?
Groetjes