Hoi allemaal!
Ik heb even een weekje nodig gehad om bij te komen, maar het is goed gegaan!
Op de dag van de operatie was er veel vertraging waardoor ik bijna 2 uur later dan gepland aan de beurt was. Best wel spannend natuurlijk en ook best zenuwslopend.
Daarna ging het juist erg snel waardoor het helaas wel wat gehaast op mij overkwam. Misschien ook door de voorspelde sneeuwval en de avondklok leek het allemaal erg gehaast en ook had Dr. Kappel minder aan lipofilling gedaan dan ik had verwacht en gehoopt. Dat vind ik erg jammer.
Behalve de implantaten is een groot deel van het kapsel verwijdert, helaas niet alles omdat de prothese achter de borstspier heeft gezeten.
Ik ben heel erg blij en opgelucht dat mijn implantaten weg zijn en ik voel me nu ook echt al beter dan voor de operatie. De 'brainfog' is echt nu al minder, ik zie kleuren meer helder en voel me gewoon lichter. Eigenlijk voel ik nu pas welk gewicht ik met me meedroeg.
De eerste dagen na de operatie waren wel zwaar maar ook goed te doen als je hulp krijgt. Op dinsdag de linkerdrain verwijdert en de dag erna de rechter.
Ik voel me nu iedere dag wat beter en sterker worden en ben heel erg blij dat ik dit traject gestart ben.
Iedereen bedankt voor de support en lieve berichtjes, dat heeft me veel steun gegeven!
Ik blijf jullie allemaal volgen op dit forum en iedereen die binnenkort geholpen wordt wens ik heel veel succes! Het is écht de goede beslissing! Dat voel ik aan alles!